پخش بهترین مارک دزدگیر خانه

پخش بهترین مارک دزدگیر خانه با قیمت ارزان توسط فروشگاه منصوری امکان پذیر است. شما می توانید انواع دزدگیر اماکن را با بهترین شرایط از این مرکز فروش خریداری کنید. اطمینان از امنیت جانی و مالی تنها با درب ضد سرقت بدون چارچوب اماکن خوب امکان پذیر است. علاوه بر اینها، اگر وسایل و محصولات شما در محل کار یا انبارهای شما به سرقت برود، می تواند ضرر اقتصادی زیادی داشته باشد. بنابراین وجود سیستم های هشدار دهنده به شدت مانع از عمل تخلف سارقان می شود. همچنین اگر مرتباً از خانه دور هستید یا می خواهید مطمئن شوید که عزیزانتان در خانه شما ایمن هستند، تهیه این دزدگیر ها و سنسور های مختلف بسیار مهم و مؤثر هستند.

سیستم های دزدگیر خانه بزرگترین کمک کننده برای محافظت از هر آن چیزی است که در منازل یا سایر مکان های دیگر دارید. با این حال در نمایندگی های فروش تجهیزات درب ضد سرقت ترموود مداربسته منصوری بانه بهترین مارک دزدگیر خانه با نازلترین قیمت ها به فروش می رسد. این سیستم های مرکزی دارای برند های مطرح فایروال و جی ام کا هستند که هرکدام به نوبه خود از انواع مدل های گوناگون تشکیل شده اند. جهت آشنایی بیشتر با این دزدگیر ها همراه ما باشید:

پخش بهترین مارک دزدگیر خانه

انواع دزدگیر منزل فایروال FIRE WALL

سیستم دزدگیر و حفظ امنیت خانه ها یکی از مهمترین واقعیتهای زندگی ماست. از این رو، سیستم های ضد سرقت فایروال باکیفیت از خانه و محل کار شما در برابر افراد متجاوز محافظت می کنند. هدف آن اطلاع رسانی به شما در کمترین زمان ممکن در شرایط مهم مانند نفوذ افراد غیر مجاز به منطقه مورد نظر می باشد. این برند یکی از شناخته شده ترین ها است که از چند دهه پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. فایروال سیستم های خود را به کلی تکنولوژی های پیشرفته و کاربردی مجهز کرده است تا مورد استقبال کاربران قرار گیرد‌.

این برند محصولات خود را در انواع مختلف دزدگیر منزل دو منظوره فایروال F10، دزگیر سیمکارتی فایروال F9، دزدگیر فایروال تلفن کننده خط ثابت F7 و دزدگیر بدون تلفن کننده فایروال F6 ارائه می دهد.

سیستم اعلام سرقت f9 سیمکارتی FIRE WALL

سیستم مرکزی f9 سیمکارتی  FIRE WALL یکی از محبوب ترین ها است که آرامش خاطر را برای کاربران خود در هرکجای دنیا که باشند به ارمغان می آورد. همچنین دارای قابلیت اطمینان بالا است که از سرعت شماره گیری فوق العاده بالایی بهره می برد. این دزدگیر دارای سازگاری با ۸ زون بیسیم و سیمی است که کاربران قادر هستند برای هر زون به صورت مجزا ۱۷ پیام را ضبط کنند. به علاوه از صفحه نمایشگر ال سی دی با منوی فارسی و انگلیسی بهره می برد و از میکروفون خارجی پشتیبانی می کند تا به استراق سمع محیط مربوطه بپردازد.

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد دزدگیر خانه فایروال می‌توان به اطلاع رسانی هنگام قطع برق، خراب شدن آژیر خطر، اختلال در آنتن اشاره کرد. گفتنی است این امکان برای کاربران فراهم است تا این سیستم را از راه دور از طریق تماس صوتی، پیامک، ریموت، نرم افزار مخصوص کنترل کنند. کارکرد همزمان با سیم کارت و خط تلفن ثابت، قابلیت شارژ اعتبار سیمکارت از راه دور و غیره از ‌آپشن های کاربردی این دزدگیر می باشد. از همین رو سیستم ضد سرقت فایروال F9 برای همه اماکن اعم از‌ خانه، ویلا، انبار، دفاتر، پارکینگ، خانه باغ، بانک و غیره توصیه می شود‌.

پخش بهترین مارک دزدگیر خانه

سیستم اعلام سرقت جی ام کا GMK

یکی دیگر از سیستم های اعلام سرقت اساسی برای خانه ها و محل کار ، سیستم دزدگیر سیمکارتی جی ام کا است. این سیستم ها که با قابلیت های ویژه از خانه یا محل کار افراد محافظت می کنند، امروزه توسط بسیاری از افراد ترجیح داده می شود. این محصولات مطابق با الزامات طراحی شده است و نیازهای همگان را به بهترین شیوه ممکن تأمین می کند. با اضافه کردن ده عدد شماره تلفن مجاز، می توانید در مواقع تشخیص دسترسی غیر مجاز به حریم شخصی، هشدار های امنیتی و فوری خود را از طریق آن ها دریافت کنید. این هشدار ها می توانند در قالب پیام فارسی یا پیام‌سخنگو باشند.

دزدگیر های خانه GMK نیز دارای انواع متعدد مدل های دزدگیر جی ام ۹۱۰، دزدگیر gmk 930، دزدگیر ۸۹۰ جی ام کا، دزدگیر جی ام کا ۶۵۰ و غیره می باشند. با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، می توانید در هر زمان و هر‌ مکان به این سیستم ضد سرقت جی ام کا منازل دسترسی پیدا کرده و آن را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین در صورت فراموشی روشن کردن آن، می توانید هشدار را دریافت کنید. این دزدگیر ها از انواع زون های باسیم و سیمی پشتیبانی می کنند و از قابلیت ثبت وقایع در ۶۰ حافظه بهره می برند.

پخش بهترین مارک دزدگیر خانه

پخش بهترین مارک دزدگیر خانه

فروشگاه منصوری عرضه کننده و پخش کننده انواع دزدگیر اماکن با بهترین قیمت می باشد. این مرکز فروش دارای نمایندگی فروش بهترین انواع دزدگیر خانه جی ام کا، فایروال و کلاسیک می باشد که همه محصولات آن دارای گارانتی معتبر دو ساله بوده و با قیمتی باور نکردنی آن را ارائه خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما