فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی انواع دوربین های گردان را با قیمتی فوق العاده به فروش می رساند. کاربران تنها با انتخاب یک عدد دوربین مداربسته بیسیم چرخشی، می توانند مساحت زیادی را از محیط به صورت همه جانبه مشاهده کنند و هم این مناطق تحت نظارت می تواند از هر جهت و بدون از دست دادن هیچ گونه نقطه کور، همه ی اطراف را تحت پوشش دید باکیفیت قرار بگیرد. با این ویژگی ها باعث کاهش تعداد دوربین های نصب شده در مناطق معین می شود. به عبارتی به جای تهیه سه عدد دوربین، می توانید تنها یک عدد دوربین مداربسته گردان را خریداری کنید و از کاربرد های عالی آن نهایت استفاده را کسب کنید. از همین رو این مدل ها فروش بسیار بالایی میان دوربین های مداربسته به خود کسب کرده اند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدل های دوربین های فاقد سیم گردشی بررسی های زیر را مطالعه فرمایید:

فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته چرخان اسپید دام وایرلس

دوربین مداربسته چرخان اسپید دام وایرلس توسط یک موتور الکتریکی ساخته شده است که به آن اجازه می دهد تا از چپ به راست بچرخد، به سمت بالا و پایین کج شود و در نهایت یک صحنه را با کیفیت شگفت انگیز بزرگ و کوچک کند. این مدل دوربین مداربسته معمولاً برای نصب در مناطق کاملاً بزرگ و نیاز به ضبط نمای تا میزان 360 درجه استفاده می شود. از این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بی سیم می توان در  ایستگاه های نگهبانی استفاده شوند که پرسنل فعال می توانند آن را از طریق کنترل کننده چرخشی به وسیله نرم افزار مخصوص از راه دور اعمال کنند. به این معنی که به وسیله نرم افزار دوربین، همچنین می توان تنظیم کرد که به طور خودکار فعالیت ناشی از حرکت را دنبال کند یا به یک برنامه از پیش تعیین شده چرخشی پایبند باشد.

دوربین مداربسته گردشی speed dom

دوربین مداربسته گردشی speed dom برای یک منطقه تحت پوشش بزرگ، با ارائه یک زاویه دید عریض یک روش بسیار مفید برای نظارت است که توسط بسیاری از صاحبان خانه استفاده می شود. این دوربین بدون افت کیفیت تصویر قادر به بزرگنمایی تمام جزئیات ریز می باشد.

این دوربین مداربسته بیسیم گردان زوم دار در شب هنگامی که نیاز به نظارت در هر منطقه با شرایط نوری نامناسب دارید، مزیت بسیار مهمی است. میزان نور برای ثبت یک عکس با کیفیت بسیار مهم است. از همین رو این مدل توانایی ضبط تصاویر در تاریکی مطلق را دارند. این امر با استفاده از LED های کوچکی که نور مادون قرمز ساطع می کنند و یک فیلتر IR مخصوص لنز دوربین که به دوربین اجازه می دهد تصاویر ویدئویی عالی حتی در شرایط بسیار تاریک را ضبط کند. محقق می شود. از دیگر ویژگی های عالی این دوربین، ضد آب بودن، کیفیت تصویر فول اچ دی و غیره می باشد.

فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم عروسکی 360 درجه

دوربین مداربسته بیسیم عروسکی از دیگر مدل های محبوب است که قابلیت چرخش آن به شما امکان می دهد تا مناطق وسیعی را به صورت افقی و عمودی به میزان ۳۶۰ درجه پوشش دهید. نصب و راه اندازی این دوربین بیسیم بی بی کم در محیط داخلی به شما امکان می دهد به دلایل مختلف فعالیت را در یک منطقه و اطراف آن کنترل یا ضبط کنید. به عنوان مثال ، والدین ممکن است بخواهند کودک خواب را زیر نظر بگیرند و خطر سقوط خطرناک از گهواره را کاهش دهند. همچنین این دوربین را می توانید در محل کار نصب کرده و افرادی را که به درب ورودی نزدیک می شوند کنترل کرده و حتی مجرمان را نیز دستگیر کند.

قابلیت دید در شب و تاریکی، پشتیبانی از کارت حافظه، بدون نیاز به سیمکشی و دستگاه ضبط کننده و ضبط صدا از آپشن های ویژه این دوربین بیسیم چرخشی می باشد.

فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته فاقد سیم اتوترک حساس به حرکت

دوربین مداربسته فاقد سیم اتوترک یکی از مدل های ۳۶۰ درجه است که با قابلیت چرخشی خود قادر به ضبط چهار طرف گوشه های اطراف خود می شود. با این دوربین کسی نمی تواند از دید دوربین فرار کند. چراکه به ویژگی ردیاب حرکت مجهز است و قادر به دنبال کردن سوژه متحرک در محیط می شود‌. این دوربین ردیاب حرکت اتوترک دارای کیفیت تصویر ۲ مکاپیکسل است که قادر به اشتراک گذاری این فیلم و تصاویر واضح به صورت زنده می باشد. چراکه از مدل های تحت شبکه است و به راحتی به شبکه وای فای مجاور خود متصل می شود.

دوربین مداربسته گردان ۳۶۰ درجه اتوترک به میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی مجهز است. از همین رو پخش و انتقال صدای دو نفره از راه دور را برای کاربران خویش فراهم می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروشگاه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته وایرلس چرخشی با بهترین قیمت می باشد. این دوربین ها را می توان به صورت 360 درجه به صورت تمام چرخاند. دوربین های مداربسته وایرلس چرخان به هیچگونه لوازم جانبی نیاز نداشته و تصاویر گرفته شده را بر رم میکرو ذخیره خواهند کرد. شما می توانید انواع دوربین های گردان بدون سیم را به با قیمتی ارزان همراه با گارانتی معتبر از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما