قیمت دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا مدل 890

جهت خرید و دریافت قیمت دزدگیر جی ام کا مدل 890 با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. درب ضد سرقت یک ونیم لنگه اماکن سیمکارتی جی ام کا مدل 890، از محصولات کاربردی و همه پسند می باشد که قابلیت تلفن کننده و ارسال پیام در صورت احساس هرگونه سرقت در اماکن مختلف کاربران خود از جمله فروشگاه ها، خانه ها و غیره بهره می برد.

از دیگر قابلیت های ویژه این سیستم مرکزی جی ام کا ۸۹۰، عبارتند از: دارا بودن صفحه نمایش ال سی دی و کلیدهای دکمه ای جهت هرگونه تنظیمات، دارای کنترل از راه دور از طریق پیامک و برنامه اندرویدی، مطلع کردن کاربران خود در صورت حریق از طریق تماس تلفنی و پیامک در قالب فارسی، ظرفیت حافظه تا ثبت ۶۰ واقعه همراه ساعت و تاریخ، ارسال اعلان برای مدیر در صورت قطع برق و یا مسدود شدن سیمکارت، قابلیت ضبط صدا به مدت ۳۰ ثانیه هنگام اعلام سرقت، سرعت بسیار بالای اعلام سرقت در کمتر از ۲ ثانیه، پشتیبانی از ۸ زون، قابلیت تغییر رمز از طریق پیامک یا اپلیکیشن، دارا بودن دو عدد ریموت کنترل و غیره. با ما باشید تا ببشتر با این سیستم مرکزی سیمکارتی اماکن gmk مدل 890 آشنا شوید:

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم اعلام سرقت خانگی gmk مدل 890

دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا مدل 890، از قدرت و سرعت بالایی هنگام احساس هرگونه سرقت در مکان های مختلف پشتیبانی می کند. نحوه اطلاع رسانی کاربران خود به این صورت است که از طریق سیمکارت داخلی خود به شماره های ذخیره شده تماس تلفنی و پیامک فارسی ارسال می کند. این دزدگیر سیم کارتی اماکن جی ام کا دارای ۸ زون می باشد که هرکدام بسیار حساس و هوشمند می باشند.

شما می توانید این سیستم مرکزی سیمکارتی اماکن gmk مدل 890 را از راه دور کنترل کنید به این معنی از طریق sms و کی پد می توانید تنظیمات مربوط به تغییر رمز امنیتی، شارژ کردن سیمکارت و غیره را بر روی آن اعمال کنید. قابل ذکر است در صورت عدم شارژ، قطع ناگهانی برق و یا حتی در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه شما را مطلع می سازد.

این دستگاه درب ضد سرقت ایرانی درجه یک اماکن جی ام کا، سرعت خارق العاده بالایی در خصوص مطلع کردن شما در کمتر از ۲ ثانیه دارا می باشد. همچنین شما می توانید پیام صوتی خود را در مدت ۳۰ ثانیه ضبط کنید تا در صورت هرگونه دزدی با تلفن کردن به شما و پخش آن اطلاع رسانی به موقع کند. این دزدگیر GMK دارای ۶۰ حافظه ثبت رویداد ها می باشد که ساعت و تاریخ دقیق آن را هم به خوبی به ثبت می رساند.

قیمت دزدگیر جی ام کا

مشخصات فنی دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا 890

  • دارا بودن صفحه نمایش ال سی دی و کلیدهای دکمه ای جهت هرگونه تنظیمات
  • دارای کنترل از راه دور از طریق پیامک و برنامه اندرویدی
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت حریق از طریق تماس تلفنی و پیامک در قالب فارسی
  • ظرفیت حافظه تا ثبت ۶۰ واقعه همراه ساعت و تاریخ
  • ارسال اعلان برای مدیر در صورت قطع برق و یا مسدود شدن سیمکارت
  • قابلیت ضبط صدا به مدت ۳۰ ثانیه هنگام اعلام سرقت
  •  سرعت بسیار بالای اعلام سرقت در کمتر از ۲ ثانیه
  •  پشتیبانی از ۸ زون
  • قابلیت تغییر رمز از طریق پیامک یا اپلیکیشن
  •  دارا بودن دو عدد ریموت کنترل

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر اماکن بیسیم جی ام کا 890، از قابلیت های منحصر بفردی جهت جلوگیری از هرگونه دزدی و سرقت در اماکن مهم شما از جمله خانه ها، انبارها، بانک ها، خانه باغ ها و غیره پشتیبانی می کند. شما می توانید این سیستم مرکزی GMK و دزدگیر های با کیفیت جی ام کا را در فروشگاه منصوری با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما