عرضه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بادیگارد

عرضه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بادیگارد با ارزان ترین قیمت توسط بزرگترین ارائه دهنده محصولات امنیتی دنیا. انواع دوربین های دام، بولت، اسپید دام و دستگاه های ضبط تصویر دی وی آر به همراه انواع لوازم جانبی درب ضد سرقت خیابان رسالت مداربسته و همچنین سیستم های اعلام سرقت همین مارک را می توانید به صورت عمده و خرده از ما خریداری کنید. برای آشنایی با این محصولات فوق العاده با کیفیت و قیمت مناسب تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

دوربین های مداربسته بادیگارد

اگر حرف از امنیت وسط بیاید، خیلی از ماها فکر می کنیم که با هزینه گزاف می توانیم خودمان را از خطرات احتمالی جانی و مالی حفظ کنیم؛ در صورتی که این طور نیست. گاهی چاره یابی برای مشکلی که وجود دارد می تواند بهترین کمک از هزاران راه فرار باشد. حالا به نظر شما، سیستم دوربین مداربسته یا دزدگیر امنیتی؟ بهترین انتخاب شما چیست؟

با توجه به طیف گسترده از عوامل مختلف که باید در نظر داشته باشید، شاید انتخاب یک سیستم درب ضد سرقت در تهران مداربسته و یا نگهبان می تواند دشوار باشد. اگر هنوز هم دچار تعلل و نگرانی هستید و مطمئن نیستید که کدام راه محافظتی، گزینه ی مناسب تری است، به خواندن ادامه بدهید. دیدگاه های رایجی که قبل از انتخاب راه حل امنیتی باید بررسی شوند، عبارت اند از:

  • هزینه
  • قابلیت اطمینان
  • زمان پاسخگویی

مقایسه دوربین مداربسته با روش های سنتی نظارت

به طور سنتی، استخدام یک نگهبان بهترین گزینه برای کسانی بود که به دنبال محافظت از کسب و کار خود هستند. با این حال، دوربین مداربسته به دلیل مقرون به صرفه بودن، پیشرفت در فناوری تشخیص و بهبود زمان پاسخ، به انتخاب جذاب تری تبدیل می شود. برای اینکه یک سیستم دوربین مدار بسته به طور کامل در پیشگیری از جرم مؤثر باشد، باید شامل نظارت تصویری زنده باشد که به اختصار به عنوان نظارت تصویری فعال شناخته می شود.

نگهبان برای جلوگیری از سرقت و آسیب در 24 ساعت شبانه روز یا برای بخشی از روز می تواند پرهزینه باشد. اگر ساعات کاری بیش از حداکثر زمان کار باشد، به خدمات بیش از یک نگهبان نیاز خواهید داشت. شما باید در عرض چند ثانیه از جنایت اطلاع پیدا کرده و از آن جلوگیری کنید قبل از اینکه یک متجاوز فرصتی برای سرقت یا آسیب رساندن به اموال شما داشته باشد. لذا در این موارد پیشنهاد ما خرید دوربین بادیگارد می باشد که هم بسیار ارزان بوده و هم از بالاترین سطح تکنولوژی بهره مند می باشند.

عرضه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بادیگارد

دزدگیر اماکن بادیگارد

در ادامه از دیگر شگفتی های بادیگارد برایتان خواهم گفت که چگونه امنیت را می توانید دو برابر در اطراف خود داشته باشید.بادیگارد در زمینه ها و فعالیت های سیستمی حفاظتی – امنیتی و دوربین های مداربسته در حال خدمت رسانی است. دزدگیر سیمکارتی بادیگارد از دیگر خدمات امنیتی بادیگارد است. سیستم دزدگیر سیمکارتی بادیگارد، به محض فعال شدن، در صفحه نمایشگر مرکزی خود شارژ باتری و مبلغ شارژ سیم کارت را نشان می دهد. دارای عملکرد های کاربردی از جمله شارژ هوشمند باتری، اطلاع قطع برق تماس از طریق تلفن کننده دستگاه به کاربران می باشد.

دزدگیر سیم کارتی بادیگارد دارای تلفن کننده هوشمند می باشد و طریقه شماره گیری آن در صورت وصل کردن سیم کارت و خط تلفن ثابت به صورت همزمان می باشد. زمانی که دستگاه تحریک می شود تلفن کننده خط ثابت از حافظه شماره 11 و تلفن کننده سیمکارتی از حافظه شماره 1 شروع به شماره گیری همزمان میکند.

سیستم دزدگیر چگونه با سیم کارت کار می کند؟

شما یک سیستم دزدگیر را با سیم کارت از طریق سیم کارت در ایستگاه پایه سیستم هشدار کنترل می کنید. شما شماره تلفن خود را روی این سیم کارت تنظیم می کنید. به این ترتیب گوشی شما مستقیماً به سیم کارت در ایستگاه پایه متصل می شود. هنگامی که 1 حسگر متصل چیزی را تشخیص می دهد، ایستگاه پایه یک سیگنال دریافت می کند. همان سیگنال به طور خودکار به تلفن شما ارسال می شود. بنابراین در هر کجا که باشید، اطلاعاتی در مورد هر گونه مشکل در خانه خود دریافت خواهید کرد. برای اطمینان از اینکه تمام ارتباطات بین سیم کارت در ایستگاه پایه و تلفن شما به خوبی اجرا می شود، باید همیشه اطمینان حاصل کنید که سیم کارت دارای اعتبار مکالمه کافی است.

پس از همه، بدون اعتبار تماس، هیچ اعلان (پیام متنی) ارسال نمی شود. بنابراین چیزی که می توانید از این نتیجه بگیرید این است که هر عملکرد یک سیستم دزدگیر با سیم کارت هزینه اعتباری دارد، یعنی پول.

عرضه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بادیگارد

عرضه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بادیگارد

تکنو دوربین تنها عرضه کننده دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن بادیگارد و دارای نمایندگی معتبر فروش و نصب این محصولات در سراسر کشور می باشد. لذا اگر می خواهید با پایین ترین قیمت مکان مد نظر خود را همیشه امن نگه دارید با ما در تماس باشید. تابستان 1401 فرصتی ویژه برای خرید انواع دوربین های مداربسته و دزدگیر منزل و سیستم های ضد سرقت بادیگارد در فروشگاه تکنو دوربین می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما