قیمت دزدگیر جی ام کا 650A

جهت خرید و دریافت قیمت دزدگیر جی ام کا 650A با ما تماس بگیرید. دزدگیر خانه gmk مدل 650 که مناسب مکان های پر اهمیت از جمله طلا فروشی، پارچه فروشی و غیره است که هم به صورت تلفن کننده و هم سیمکارتی قابل نصب است. نصب و فروش دزدگیر اماکن با قیمت مناسب را حق خود بدانید.

ازجمله دیگر مزایای مورد پسند این سیستم اعلام سرقت عبارتند از: قابلیت استراق سمع واضح مکان مدنظر، دارا بودن زون های باسیم و بی سیم، عملکرد نیمه فعال، مجهز به ده حافظه سخنگو، قابلیت فعال کردن و غیر فعال کردن دستگاه و آلارم آن از راه دور، ارسال هشدار در صورت قطع برق، مجهز به دو محفظه سیمکارت، مجهز به سنسور پدال، قابلیت ضبط دو پیام جداگانه در صورت هشدار سرقت و غیره.

در ادامه به معرفی بیشتر این دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 650A، می پردازیم:

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم اعلام سرقت خانگی جی ام کا مدل 650

کمپانی GMK از پیشروترین و تخصصی ترین تولیدکنندگان سیستم های مرکزی باکیفیت می باشد که در سراسر دنیا متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 650A، از محصولات این کمپانی چینی می باشند که فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. این سری در خصوص احساس هرگونه دزدی، از قابلیت تلفن کردن به مدیرهای مربوطه خود برخوردار است. در غیر این صورت یعنی در موقعیت نبودن تلفن دستگاه از طریق سیمکارت داخلی اعلان های خود را جهت مطلع ساختن به موقع کاربران خود ارسال می کند. شایان ذکر است از دو سیمکارت بهره می برد تا در خصوص هرنوع اختلال در یکی از سیمکارت ها شما می توانید از راه دور دستگاه را به سیمکارت دیگر متصل کنید.

این سیستم ضد سرقت اماکن GMK، هشدار های خود را به شماره های از پیش تعیین شده ارسال و از طریق اس ام اس، تلفن و یا اپلیکیشن مخصوص خود کاربران خود را مطلع می سازد همچنین با مجهز بودن به فناوری ویژه sp، دیگر نگران قطع کردن برق ناگهانی یا از طریق افراد سود جو نباشید زیرا دستگاه به طور خودکار به شما وصل می شود و هشدار های امنیتی خود را به شما ارسال می کند. قابل ذکر است این سیستم مرکزی جی ام کا مدل 650A، از ده حافظه سخنگو، قابلیت ثبت دو پیام جداگانه درخصوص فرستادن اعلان، عملکرد نیمه فعال و غیره بهره مند است.

قیمت دزدگیر جی ام کا

مشخصات فنی دزدگیر اماکن GMK مدل 650A

  •  قابلیت استراق سمع واضح مکان مدنظر
  •  دارا بودن زون های باسیم و بی سیم
  •  عملکرد نیمه فعال
  •  مجهز به ده حافظه سخنگو
  •  قابلیت فعال کردن و غیر فعال کردن دستگاه و آلارم آن از راه دور
  • ارسال هشدار در صورت قطع برق
  •  مجهز به دو محفظه سیمکارت
  •  مجهز به سنسور پدال
  •  قابلیت ضبط دو پیام جداگانه در صورت هشدار سرقت

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم مرکزی جی ام کا مدل 650A، قابلیت شنود محیط را دارد که جهت مطلع کردن به هنگام شما بسیار قدرتمند عمل می کند. یکی از مزیت های ویژه آن، قابلیت پدال است که در صورت فشار دادن پدال از طریق افراد غیر مجاز سریعا شما را از طریق تلفن کردن آگاه می کند. جهت خرید و سفارش این دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 650A، با قیمتی بسیار ارزان به نمایندگی فروش دزدگیر جی ام کا مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر جی ام کا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما