خرید دوربین به شکل پیچ

خرید دوربین به شکل پیچ یکی از راه های کنترل و نظارت نامحسوس بر مکان های مختلف می باشد. دوربین مخفی پیچی از دسته دوربین های ریز جاسوسی می باشد که سیمی بوده و به وسیله قابلیت ضبط صدایی که دارد به دوربین های محبوب پر طرفدار تبدیل شده است. دوربین کوچک طرح پیچ را می توانید در داخل دیوار، کابینت، کمد، آینه، پریز و غیره جاسازی کرد بدون اینکه احدی متوجه وجود آن شود.

خرید دوربین به شکل پیچ

دوربین مخفی پیچی با قابلیت ضبط صدا

آیا می خواهید فیلم های مکانی را به صورت کاملا پنهان ضبط کنید؟ دوربین به شکل پیچ ahd انتخاب بسیار عالی برای شماست. این مدل محرمانه اما جمع و جور است، به راحتی در داخل درب و پنجره های اتاق شما مخفی می شود و امکان ضبط صدا با تصاویر با کیفیت بسیار بالا را فراهم می کند. این مینی دوربین که به طرح پیچ در آمده است مانند لوازم جانبی فوق العاده کوچکی است که حتی کنجکاو ترین افراد نیز قادر به مشاهده وجود آن نخواهند بود.

در صورتی که می خواهید تمام سخنان و اتفاقات اتاق جلسات مهم را به صورت محرمانه ضبط کنید، هرگز از این دوربین کوچک پیچی نا‌ امید نخواهید شد. فریب اندازه کوچک این پیچ دوربین را نخورید! در عوض به موفقیت هایش اعتماد کنید. چراکه با یک رزولوشن تصویر فول اچ دی حتی ریزترین جزئیات را نیز از دست نخواهید داد. همچنین به یک میکروفون داخلی مجهز است تا ضبط صدا را به صورت کاملا واضح فراهم کند.

خرید دوربین به شکل پیچ

قابلیت های دوربین کوچک طرح پیچ

عملکرد این مدل دوربین مداربسته فول اچ دی شکل پیچ به گونه ایست که برای ضبط تصویر، به دستگاه ضبط کننده دی وی‌ آر نیاز دارد تا گرفته های خود را بدون افت کیفیت بر روی آن ذخیره کند. قابل ذکر است این نوع اتصال باید از طریق فیش بی ان سی باشد که فوق العاده معتبر و با اطمینان است. وزن این مدل پیچ دوربین دار سیمی تا حدود ۷۰ گرم بسیار کم است که به راحتی داخل همه اشیاء ها مانند اسباب بازی ها، زیر میز، داخل ماشین و غیره نصب می شود.

این دوربین از یک لنز قدرتمند و بی نظیر تا زاویه دید ۷۰ درجه برخوردار است تا با فیلم های گرفته شده چیزی را از دست ندهند. نصب و استفاده از این دوربین مداربسته طرح پیچ سیمی بسیار آسان است وبخصوص در مکان های داخلی مانند منازل، دفاتر، محل کار، اتاق خواب، اتلق جلسات و پروژه ها و غیره می تواند به خوبی قابل استفاده باشد.

خرید دوربین به شکل پیچ

دوربین مداربسته مخفی شکل پیچ ahd

دوربین مداربسته مخفی شکل پیچ ahd معمولاً همان نقش دوربین های دیگر در ضبط و فیلم برداری دارد اما تفاوت عمده آن در ظاهر کوچک این مدل می باشد. همچنین به دلیل ساختار خیلی ریزی که دارد به راحتی داخل اجسام محیط ادغام می شود و با این حال باعث می شود جلب توجه نکند. اگرچه ابعاد این دوربین خیلی کوچک است اما می تواند تصاویر باکیفیت و بسیار خوبی را در محیط ضبط و ارائه دهد. برای همین این دوربین مخفی پیچی دارای رزولوشن ۲ مگاپبکسل است که دید واضحی را از رویداد ها ثبت می کند.

هدف اصلی این مدل از دوربین مخفی سیمی تضمین امنیت است. به این ترتیب کاربرانی که واقعاً نگران این هستند که ببینند در نبود آن ها در خانه یا محل کار چه اتفاقی خواهد افتاد گزینه مفیدی خواهد بود. با این وجود مالکین از طریق‌‌ این محصول می توانند اقدامات امنیتی را برای آرامش خاطر و اسودگی هرچه بیشتر اعمال کنند. در این راستا این دوربین بسیار کوچک شکل پیچ گزینه پیشنهادی و راهکار عالی برای صاحبان مشاغل و منازل است.

کاربرد دوربین مداربسته پیچی سیمی

همچنین به وسیله آن و با نصب در راهرو ها و جلوی درب ها می توانید ورود و خروج اشخاص به محیط را شناسایی کنید. در صورت ارتکاب جرم یا سرقت در‌جاهایی که این دوربین مداربسته مخفی شکل پیچ ahd تعبیه شده است می‌توانید اسناد و مدارک مهمی را برای دستگیری متخلفین اعمال کنید. در نتیجه این مدل از دوربین مداربسته های جاسوسی به طور گسترده ای در بررسی هرگونه فعالیت مجرمانه و دیگر اتفاقات ناگوار مورد استفاده قرار می گیرد.

به عبارتی دیگر این دوربین مخفی سیمی طرح پیچ در سایر شرایط مختلف یا درگیری هایی که مستلزم ارائه شواهد است، ضبط تصاویر آن کمک فوق العاده ای خواهد بود. از دیگر کاربرد های این دوربین کوچک سیمی ۲ مگاپیکسل، این است که در صورت غیبت والدین می تواند ویدیو هایی از رفتار پرستاران با بچه ها ثبت و عرضه کند. علاوه براین برای نظارت اشخاص سالمند خانه، کارکنان دفتر یا شرکت و یا حتی حیوانات خانگی ‌مناسب باشد.

دوربین های مخفی بی سیم دارای باتری هایی هستند که برای ضبط های طولانی مناسب نخواهد بود. اما این مدل دوربین مداربسته مخفی میکروفون دار ahd در صورت اتصال به برق مستقیم می تواند ۲۴ ساعت شبانه روز ضبط و فیلم برداری کند. گفتنی است بدانید این فیلم ها برای ارائه درک بیشتر برای شما همراه با ضبط صدای محیط می باشد.

خرید دوربین به شکل پیچ

با خرید دوربین جاسوسی پیچی، هیچ اتفاق مهمی را از دست نخواهید داد. جهت سفارش عمده و خرده انواع دوربین مداربسته ارزان کوچک مخفی همین الان با شماره های درج شده در فروشگاه منصوری بانه ارتباط برقرار کنید. انواع دوربین های ریز مخفی سیمی و بیسیم را می توانید با قیمتی ویژه از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما