قیمت پکیج 4 عددی دوربین مداربسته فول اچ دی

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی را در پکج های ویژه 4 عددی همراه با تخفیف دریافت کنید. پکیج های 4 کاناله AHD یکی از پر طرفدار ترین محصولات موجود در فروشگاه تکنو دوربین است که مناسب برای محل کار، منازل، مغازه ها، دفاتر، آپارتمان ها و … می باشد. پکیج دوربین مداربسته 4 تایی نامبرده شامل 4 عدد دوربین مداربسته، یک عدد دستگاه دی وی آر 1080 و سایر لوازم و تجهیزات جانبی می باشد. این پک دوربین مداربسته FULL HD تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل ضبط کرده و از طریق کابل کواکسیال بر روی DVR ذخیره خواهد کرد.

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

پک 4 تایی دوربین مداربسته

پک 4 تایی که قصد معرفی آن را داریم می تواند متغیر باشد به طوریکه اگر کاربر قصد داشته باشد دوربین های مداربسته را در اماکن داخلی نصب کند، دوربین های مداربسته داخل پکیج را دام انتخاب کند و اگر بخواهد با 4 عدد دوربین داخل پکیج فقط فضا های باز را کنترل کند، دوربین های بولت ضد آب را برگزیند. این پکیج دارای کیفیتی فوق العاده جهت ارائه تصاویر می باشد که همگی با ابعاد 1080*1920 پیکسل بر روی دستگاه دی وی آر ذخیره خواهند شد. دوربین های مداربسته همگی دارای قابلیت دید در شب بوده که توسط ال ای دی های مادون قرمز تا 15 الی 20 متر محیط را روشن می سازند.

دستگاه دی وی آر موجود در این پکیج فول پورت بوده که دارای یک عدد ورودی صدا،یک عدد خروجی صدا، خروجی HDMI و  VGA بوده و همچنین از قابلیت انتقال تصویر نیز پشتیبانی کرده تا کاربر بتواند از راه دور، بر هر 4 دوربین مداربسته نظارت کند.

لازم به ذکر است که دستگاه DVR توسط فرمت ضبط H264 +H264 تصاویر را جهت صرفه جویی در پهنای باند فشرده سازی می کند.

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

پکیج دوربین مداربسته 4 کاناله شامل چه محصولاتی می باشد؟

  • شامل 4 عدد دوربین مداربسته با رزولوشن 1080*1920 پیکسل و قابلیت دید در شب (دوربین های مداربسته هم می توانند دام باشند هم بولت)
  • 1 عدد دستگاه ضبط تصویر DVR با قابلیت پشتیبانی از سرویس انتقال تصویر P2P
  • 1 عدد هارد 1 ترابایت جهت ذخیره سازی تصاویر
  • 1 عدد برد صدا جهت ضبط صدا
  • 5 عدد پاور 12 ولت جهت تغذیه دوربین ها و دی وی آر
  • 8 عدد فیش BNC و 4 عدد فیش آداپتوری
  • یک عدد موس
  • کابل کواکسیال بسته به متراژ مکان

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

انواع دوربین مداربسته فول اچ دی را از ما بخواهید. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده مستقیم و پخش کننده اصلی انواع دوربین های مداربسته FULL با قیمت همکاری در سراسر کشور می باشد. لازم به ذکر است که هر برندی از دوربین مداربسته فول اچ دی را که بخواهید در فروشگاه موجود می باشد که پر فروش ترین آنها عبارتند از دوربین های مداربسته دو مگاپیکسل نونیم، دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی توربو اچ دی، دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی HDCVI و سایر برند های دیگر.

شایان ذکر است که همه محصولات موجود در تکنو دوربین دارای گارانتی معتبر 2 ساله می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما