فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 کانال

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 کانال با بهترین قیمت آغاز شد. پک دوربین مداربسته پیشنهادی بدون سیم بوده یعنی برای نصب و راه اندازی آن حتی به یک متر کابل هم نیازی نیست می این می تواند برای راحت طلبان پیشنهادی ویژه باشد. پک دوربین مداربسته 4 کاناله بیسیم از 4 عدد دوربین بی سیم، یک عدد دستگاه nvr و به تعداد دستگاه ضبط تصویر و دوربین ها آداپتور و آنتن تشکیل شده است. در ضمن شما با نصب این پکیج 4 عددی دوربین مداربسته وایرلس، می توانید به طور مستقیم هر 4 درب ضد سرقت زرشکی را از طریق گوشی همراه خود کنترل و مدیریت کنید.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پکیج دوربین مداربسته بیسیم 4 عددی

فلسفه بکارگیری پکیج دوربین مداربسته وایرلس، نظارت چند جانبه بر محیط مد نظر است. همانطور که در جریان هستید، نصب یک عدد دوربین مداربسته در اماکن نسبتا بزرگ به تنهایی جوابگو نمی باشد برای همین لازم است برای این گونه مکان ها از پکیج های دوربین مداربسته استفاده کنیم تا هیچ اتاق، گوشه و کناری برای مدیریت از قلم نیافتد. پک درب ضد سرقت زیبا مداربسته وایرلس 4 عددی بهترین انتخاب برای نصب در داخل منزل و اماکنی می باشد که به زیبایی ظاهری ساختمان اهمیت می دهند این پکیج 4 عددی بدون سیم شامل محصولات زیر می باشد:

  1. شامل 4 عدد دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت 2 مگاپیکسل
  2. دارای 1 عدد دستگاه ضبط تصاویر NVR چهار کاناله با قابلیت انتقال تصویر
  3. دارای 4 عدد آنتن
  4. دارای 5 عدد آداپتور 12 ولت 2 آمپر
  5. یک عدد هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت
  6. یک عدد موس

اگر برای یکی از دوربین ها امکان برقراری وایرلس وجود نداشته باشد، می توان با کابل شبکه آن دوربین را به دستگاه متصل کرد.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پک دوربین بی سیم 4 تایی و انتقال تصویر

پکیج دوربین مداربسته بی سیم محصولی پیشنهادی برای نظارت از راه دور به محیط هایی همچون خانه های مسکونی ،تجاری و اداری می باشد. غالبا هدف کاربران از نصب دوربین مداربسته، نظارت و کنترل بر مکان های پر اهمیت می باشد. اما این نظارت چگونه امکان پذیر است؟ زمان خرید پیکج های دوربین مداربسته قبل از هر چیزی از فروشنده بپرسید که آیا دستگاه ضبط کننده تصویر مجهز به قابلیت p2p می باشد یا خیر؟ چراکه برای انتقال تصویر به راه دور حتما باید دستگاه nvr قابلیت انتقال تصویر را داشته باشد تا بتواند به صورت مستقیم و بدون تاخیر تصویر 4 دوربین را بر روی گوشی مدیر نمایش دهد.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پکیج دوربین مداربسته مد نظر خود را گران نخرید. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع پکیج های وایرلس دوربین مداربسته 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله و غیره با ارزان ترین قیمت می باشد. انواع پکیج های بی سیم دوربین مداربسته 1080 پیکسل را به همراه تمامی لوازم و تجهیزات جانبی به قیمت واردات می توانید از این مرکز فروش تهیه کنید. قابل ذکر است هر محصولی که شما در پکیج مشاهده می کنید از گارانتی معتبر دو ساله بهره مند می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما