قیمت دوربین لامپی V380 ارزان + ارسال رایگان

جهت استعلام قیمت دوربین لامپی ارزان V380 + ارسال رایگان می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید آن با همکاران ما مشاوره کنید. دوربین مداربسته لامپی از دسته دوربین های تحت شبکه 360 درجه می باشد که همانند لامپ معمولی بر روی سقف نصب شده و توسط لنز پانوراما چشم ماهی خود همه جا را زیر سلطه خود قرار خواهد داد. در زیر به بررسی بیشتر دوربین مداربسته فیش آی 360 درجه وایرلس طرح لامپ می پردازیم:

قیمت دوربین لامپی ارزان

دوربین مداربسته رم خور 360 درجه لامپی، بهترین انتخاب برای اماکن سرپوشیده

دوربین مداربسته لامپی V380، از طراحی ایده آلی بهره می برد به عبارتی همانند لامپ های معمولی بر روی سقف نصب می شود. همچنین با دارا بودن لنز پانوراما، با کیفیت تصویر فول اچ دی تصویر برداری می کند که اشیاء و اشخاص داخل مکان مد نظر به صورت بسیار واضح و دقیق مشخص می شود همچنین با قابلیت زاویه دید ۳۶۰ درجه، همه ی وقایع و جزئیات محیط داخلی را ضبط می کند. نصب این دوربین لامپی بسیار ساده و آسان است. به علاوه از میکروفون و اسپیکر بهره می برد که قابلیت گفتگوی دو طرفه را با سهولت امکان پذیر می کند. این دوربین مداربسته لامپی V380، به لامپ های ال ای دی مجهز است به این معنی حتی در تاریکی و نبودن نور کافی، تصاویر شفاف و قابل تشخیص را ذخیره می کند.

همانطور که گفته شد این دوربین چشم ماهی پانوراما 2mp از دسته دوربین های تحت شبکه است به این معنی با قابلیت متصل شدن به وای فای امکان پخش زنده تصاویر و فیلمبرداری ها را در گوشی های هوشمند شما فراهم می کند به گونه ای که در ۲۴ ساعات شبانه روز از هر آنچه که در مکان خود رخ می دهد مطلع شوید. در هر کجای دنیا باشید! قابل ذکر است با پشتیبانی از مموری تا سقف ۶۴ گیگابایت، ظرفیت ذخیره سازی حجم اعظمی از تصاویر را در نبودن شبکه وای فای امکان پذیر می کند. این دوربین مداربسته لامپی V380، به همه استانداردهای مهم مجهز است به عبارتی سنسور تشخیص حرکت هم از دیگر ویژگی های آن است که تنها در صورت تشخیص هرگونه علایم حرکت ش وع به ضبط و فیلم برداری می کند.

قیمت دوربین لامپی ارزان

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته بیسیم لامپی

  • کیفیت فوق العاده تصویر 2 مگاپیکسلی
  • قابلیت تصویر برداری با زاویه ۳۶۰ درجه
  • قابلیت اشتراک گذاری تصاویر ضبط شده بر روی گوشی های هوشمند
  • سازگاری با مموری micro sd تا سقف ۶۴ گیگابایت
  • مجهز به سنسور تشخیص حرکت
  • اسپیکر و میکروفون دار
  • قابلیت دید در شب

قیمت دوربین لامپی ارزان

مزایا و معایب دوربین مدار بسته لامپی

خرید دوربین لامپی مزایا و معایبی دارد که قصد داریم در اینجا به بیان مهمترین آنها بپردازیم. مهمترین مزیت خرید دوربین مداربسته طرح لامپ این است که با وجود اینکه دارای آپشن ها و امکانات بالایی است، دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. نصب دوربین مداربسته لامپی بسیار ساده است به طوریکه شما می توانید تنها با چند بار پیچ دادن لامپ بر روی سرپیچ، آن را نصب کنید.

این دوربین شکل لامپ قابلیت انتقال صدا دوطرفه دارد به طوریکه شما می توانید با افراد حاضر در مکان مکالمه داشته باشید. این دوربی مداربسته بیسیم ضبط صدا به اینترنت متصل می شود و تصاویر را بدون افت کیفیت برای شما بر روی گوشی انتقال خواهد داد. تصاویر این دوربین مداربسته وایرلس 360 درجه بوده و می توان از آن به عنوان دوربین نامجسوس نیز استفاده کرد.

معایب این دوربین مداربسته وایرلس رم خور عبارتند از:

  • عدم اتصال به دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته dvr.
  • قابلیت نصب در محیط بیرونی ندارد.
  • دوربین لامپی ضدآب و گرد و غبار نیست.

قیمت دوربین لامپی ارزان

اگر قصد دارید داخل خانه و یا محل کار خود را مجهز به دوربین مداربسته کنید، ارزان ترین و بهترین گزینه می تواند دوربین مداربسته 360 درجه لامپی باشد! چراکه هم با زاویه دید 360 درجه که دارد قادر به کنترل همه جانبه بوده و هم اینکه برای نصب و راه اندازی آن نیازی به لوازم جانبی و سیم کشی های طولانی و هزینه بر نیست. انواع دوربین های مداربسته لامپی با کیفیت های متفاوت را می توانید با قیمتی باور نکردنی از بازرگانی تکنو دوربین بانه تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین لامپی ارزان خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما