خرید دزدگیر جی ام کا 890

خرید دزدگیر جی ام کا 890 با ارزان ترین قیمت را تجربه کنید. سیستم اعلام سرقت خانگی جی ام کا 890 سیم کارتی بوده بدین منظور، اگر در مکان مد نظر خط تلفن ثابت نداشته باشیم، می توانیم سیم کارتی را درون سیستم مرکزی قرار داده و از راه دور بر مکان مدیریت کرد. این سیستم ضد سرقت gmk دارای بیمه نامه سرقت تا 200 میلیون تومان بوده و جدا از آن توسط شرکت بازرگانی تکنو درب ضد سرقت ترک در اهواز 2 سال ضمانت خواهد شد.

در ادامه قصد داریم بیشتر درباره دزدگیر اماکن gmk 890 صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این دزدگیر حرفه ای کسب کنید.

خرید دزدگیر جی ام کا

کنترل ۵ وسیله برقی توسط دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 890

دزدگیر اماکن gmk 890 سیمکارتی، می تواند تا پنج وسیله برقی را کنترل کند. یکی از این وسایل برقی را می توان به آیفون اشاره کرد. این مدل از دزدگیر منازل جی ام کا، دارای قابلیت گزارش فعال شدن رله دربازکن در قالب پیامک فارسی را داراست. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کار رله چیست؟

در واقع، رله یک قطعه الکترونیکی بوده و وظیفه اصلی آن این است؛ جریان زیادی که از مدار عبور می کند را به خود انتقال می دهد. به کمک این رله ها، دزدگیر اماکن gmk 890 کنترل وسایل برقی مثل آیفون را در دست داشته و می توان عملیاتی از قبیل باز و قفل کردن درب ورودی را در اختیار داشت. در صورتی که این رله ها از دستگاه جدا شود، پیامک فارسی مبنی بر این موضوع برای مخاطب ارسال می گردد.

خرید دزدگیر جی ام کا

جی ام کا 890 هر گزارشی را برای شما ارسال می کند.

به کمک درب ضد سرقت فلزی اصفهان gmk 890 به راحتی مسافرت رفته و تنها کافیست، این سیستم هوشمند را در منزل یا محیط کارتان فعال کنید. اگر ورود و خروجی به صورت محرمانه و در نبود شما اتفاق بیافتد، دزدگیر جی ام کا 890 این هشدار را در قالب پیامک یا تماس صوتی با قابلیت ثبت اشخاص به اطلاع شما می رساند. همچنین، این سیستم حرفه ای جهت اعلام سرقت پیام به صورت سخنگو ارسال شده و سرعت بالایی دارد و می تواند کمتر از 2 ثانیه شماره گیری را انجام دهد. حتی این دزدگیر پیشرفته، به عنوان شنود عمل کرده و شنیدن صدای محیط از طریق تماس تلفنی از دیگر قابلیت های برجسته آن است.

هشدار اتمام شارژ سیمکارت 

برای اینکه دزدگیر جی ام کا بتواند موقعیت محیط را از طریق پیام یا تماس صوتی به دست مدیر برساند، نیاز به شارژ سیمکارت خواهد داشت. در صورتی که موجودی شارژ سیمکارت کمتر از 1000 تومان باشد، پیامک فارسی به مدیر یا مخاطب ارسال می شود. در ضمن، اگر مدیر رمز شارژ را به اشتباه وارد نماید، سیستم پیامکی مبنی بر این موضوع به شماره های تعریف شده می فرستد.

کنترل سیستم از طریق پیامک یا ریموت کنترل

جهت فعال یا غیرفعال کردن دزدگیر اماکن gmk 890 ، افراد می توانند از طریق پیامک، تماس صوتی، برنامه اندروید یا ریموت کنترل اقدام کنند و تنظیمات مربوطه را انجام دهند.

خرید دزدگیر جی ام کا

عملکرد دزدگیر منازل جی ام کا 890

برای اینکه هر کسی اجازه انجام تغییر تنظیمات را نداشته باشد، می توان بر روی سیستم رمز گذاشت و امنیت دستگاه را بالا برد. دزدگیر اماکن جی ام کا 890 دارای قابلیت رمزگذاری از طریق keypad (کیبوردهای خیلی کوچک) است و دیگر تنظیمات دزدگیر با این وسیله و همچنین تلفن همراه صورت می گیرد. برای نواحی مختلف با توجه به نیاز می توان، به صورت بی سیم و با سیم هر منطقه را جداگانه تفکیک کرد و کنترل را در اختیار داشت. این دزدگیر اماکن جی ام کا 890 حرفه ای با قابلیت های کاربردی، یک صفحه نمایش کوچک از نوع LCD دارد که پیغام های حریق یا سرقت را تعریف می کند.

بر روی صفحه نمایش ایام هفته و ساعت دیجیتال شمسی، نمایش آنتن دهی شبکه قابل مشاهده است. یکی از راه های دسترسی به تنظیمات دزدگیر اماکن gmk 890 استفاده از ریموت کنترل خواهد بود. مدیر می تواند بنا به نیاز و شرایط خود، از طریق پیامک یک ریموت را به دلخواه حذف کند.

خرید دزدگیر جی ام کا

خرید دزدگیر جی ام کا

اگر شما جزء کسانی هستید که امنیت، نظارت و هوشمند سازی محل کار یا زندگی برایتان حائز اهمیت است، بهتر است یک دزدگیر اماکن تهیه و آن را در محیط نصب کنید و از امنیت محل مدنظرتان خاطر جمع باشید. دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا بوده و به عنوان یک دزدگیر تماس گیرنده عمل می کند. دزدگیر منازل gmk 890 دارای قابلیت نصب سیمکارت و اتصال به تلفن ثابت بوده و در صورت وقوع هر گونه اتفاق، این هشدار در قالب پیامک فارسی یا تماس صوتی برای شماره های از پیش تعریف شده ارسال می گردد. کاربرد دزدگیر اماکن gmk در اماکنی همچون فروشگاه ها، منازل، دفاتر کاری و بانک ها بوده و به بهترین نحو ممکن جوابگوی نیاز های شماست. شما می توانید انواع مدل دزدگیر اماکن جی ام کا را با قیمتی ارزان و همراه با ضمانت نامه از مرکز فروش منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما