فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 کانال ارزان

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 کانال ارزان قیمت با تمامی تجهیزات آغاز شد. پک بیسیم دوربین مداربسته چهار کاناله مناسب اماکن نسبتا متوسط بوده که کاربر می تواند آن را به راحتی در اتاق، نشیمن، پارکینگ و راهرو نصب و راه اندازی کند. پکیج حاوی 4 دوربین بولت بیسیم و تمامی لوازم جانبی ضروری مورد نیاز می باشد که نسبت به خرید تک به تک آنان دارای قیمت بسیار پایین تری هم نیز هستند.

در ادامه به معرفی بیشتر این پک ۴ عددی دوربین مداربسته فاقد سیم می پردازیم:

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پک 4 عددی دوربین مداربسته بیسیم

با انتخاب گزینه پکیج دوربین مداربسته 4 کانال ۲ مگاپیکسلی، تنها با یک خرید می توانید از ۴ عدد دوربین مداربسته بدون سیم، یک عدد دستگاه ضبط ان وی آر ۴ کاناله،  ۴ آنتن، ۴ آداپتور، موس، هارد دیسک، پورت HDMI و غیره بهره مند شوید. در حال حاضر در بازار دوربین های مدار بسته نوع وایرلس آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است چراکه این دوربین های WiFi ارتباط زیادی با کاربران ایجاد می کند. همچنین بسیار کاربردی، نسبتاً ارزان، اطمینان از کیفیت تصویر و قابلیت اطمینان بسیار خوب، از کلیه مزایای این دوربین وایرلس داخل پک می باشد. بنابراین جای تعجب نیست که آنها اکنون نمایانگر سهم بسیار زیادی از فروش دوربین برای نصب در محیط خانه یا مشاغل مهم و مختلف می باشند.

لازم به ذکر است بدانید شما می توانید مدل های دلخواه و متناسب با سطح نیاز خود از بولت، دام یا اسپید دام را داخل این پکیج انتخاب کنید. با این حال در صورت انتخاب دوربین هایی که در فضای باز نصب کنید، دارای استاندارد عالی و سطح مقاومت آن ها در برابر هوای بد و شرایط نامساعد جوی می باشد. از همین رو در هر شرایطی کار خود را ادامه می دهند.

دوربین های داخل پکیج دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل از مدل های وای فای دار می باشد، به این معنی شما می توانید هر آنچه برای شما مهم است را از دور بررسی کنید، چه در دفتر کار خود باشید و چه در یک سفر طولانی! به علاوه با میکروفون قدرتمند داخلی که دارد، نه تنها می توانید جریان های مستقیمی را از خانه یا محل کار خود تماشا کنید، بلکه می توانید از طریق برنامه مخصوص در گوشی های هوشمند خود به همکاران یا حتی افراد ناخواسته خود گوش فرا دهید.

 

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

مشخصات فنی دوربین مداربسته وایرلس بولت

  • وضوح تصویر: ۲ مگاپیکسل
  • زاویه دید دوربین: ۹۰ درجه
  • سرعت فیلمبرداری: ۲۵ فریم بر ثانیه
  • ضد گرد و غبار
  • دارای دید در شب تا 20 متر
  • منبع تغذیه: ۱۲ ولت

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

شما می توانید توسط این پک کامل ۴ عددی، به چهار طرف محیط مد نظر خود دسترسی داشته باشید و ایده آل تر از همه اینها، کنترل از راه دور توسط این دوربین ها کاملا راحت و امکان پذیر است. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع پک دوربین مداربسته بیسیم با ارزان ترین قیمت می باشد. جهت سفارش ارزان قیمت این پکیج همین الان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما