فروش پکیج دوربین مداربسته بیسیم 4 کانال 2MP

فروش پکیج دوربین مداربسته بیسیم 4 کانال 2MP با بهترین شرایط آغاز شد. اگر می خواهید با پرداخت کمترین هزینه خانه و محل کار خود را سرشار از امنیت کنید، بدون شک استفاده از پک دوربین مداربسته 4 تایی وایرلس بهترین گزینه است، چراکه برای نصب و راه اندازی این پک بیسیم، دیگر نیازی به سیم کشی های طولانی و صرف هزینه های هنگفت نمی باشد. و همچنین شما می توانید از طریق اتصال به اینترنت در تمامی نقاط دنیا، دوربین های خود را چک کنید. با ما همراهی کنید تا با این پک 4 تایی بدون سیم بیشتر آشنا شوید.

فروش پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پک وایرلس دوربین مداربسته ارزان 4 عددی

پکیج دوربین مداربسته بیسیم 4 کاناله دارای چهار عدد دوربین مداربسته وایرلس ( از همه مدل های بولت، دام اسپید دام در دسترس می باشد ) با کیفیت ۲ مگاپیکسل برابر رزولوشن 1080p را ارائه می دهد. این دوربین ها با متصل شدن در چهار گوشه مکان مد نظر، علاوه بر ضبط تصاویر بسیار باکیفیت و واضح از زاویه دید تا ۹۰ درجه پشتیبانی می کند. درنتیجه از همه اتفاقات روزمره محیط مورد نظر به خوبی باخبر می شوید. با این دوربین ها زیاد نگران آب و هوا در محیط نصب شده نباشید. چرا که این دوربین ها با درجه بندی محافظ مقاوم ضد آب و هوا داخلی و خارجی IP66 در برابر برخی از سخت ترین شرایط مانند آب، گرد و غبار مرغوب می مانند. همچنین با قابلیت دید در شبی که دارد مشاهده شبانه و حتی در نبودن نور کافی را برای کاربران خویش ارائه می دهد.

به علاوه شما می توانید از راه دور نظارت کنید و هرگز غافل نشوید! به گونه ای که این پکیج دوربین مداربسته چهار کانال وایرلس با قابلیت متصل شدن به اینترنت که دارند، از هر کجا به سیستم های دوربین مداربسته خود متصل شوید و محیط خود را کنترل کنید. خواه از طریق تلفن هوشمند، سیستم کامپیوتر یا لپ تاب استفاده کنید تا بتوانید دوربین های خود را مشاهده کنید. به عبارتی دیگر شما توانایی اتصال و کنترل ۴ دوربین بیسیم از راه دور را خواهید داشت. این قابلیت به وسیله دستگاه ضبط کننده ۴ کاناله NVR  داخل این پک کامل امکان پذیر می باشد تا به دوربینها و در هر مکانی که قرار دارند متصل شود،  به شرط آنکه مراحل مناسب شبکه وای فای برای اطمینان برای قابل مشاهده بودن آنها انجام شود.

فروش پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پکیج دوربین مداربسته وایرلس ۴ کاناله شامل چه اقلامی می شود؟

فروش پکیج دوربین مداربسته بیسیم

فروش پکیج دوربین مداربسته بیسیم

فروش استثنایی انواع پکیج های دوربین مداربسته بیسیم با قیمتی ارزان را در تکنو دوربین جدی بگیرید. پک دوربین مداربسته وایرلسی که در بالا معرفی حضورتان شد، بیشتر برای مکان های کوچک اداری و خانه های نقلی مورد استفاده قرار می گیرد طبیعی است که با بزرگتر شدن متراژ خانه ها، فروشگاه ها و کسب کار شما، قطعا پکیج ها نیز گسترده تر خواهد شد. به همین دلیل تکنو دوربین جدا از پک دوربین مداربسته 4 تایی عرضه کننده انواع پکیج های دوربین مداربسته وایرلس 8 تایی، 16 و 32 نیز همراه با گارانتی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما