خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال 2 مگاپیکسل

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال 2 مگاپیکسل با ارزان ترین قیمت را تنها از نمایندگی های تکنودوربین انجام دهید. این پکیج حاوی لوازم جانبی مهم و ضروری جهت نصب، همراه با هشت عدد دوربین مداربسته وایرلس فول اچ دی بولت است که همگی را می توانید به صورت یکجا با تخفیف استثنایی خریداری کنید. در ادامه به معرفی بیشتر این پک کامل و بی نقص دوربین مداربسته فاقد سیم ۸ عددی می پردازیم:

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پک دوربین مداربسته بیسیم 8 عددی متصل به موبایل

به لطف دوربین های مداربسته ۸ عددی داخل پکیج هشت کانال، ( بسته به انتخاب مدل های مشتری ) که برای نگهداری و نظارت بر هر دو قسمت داخلی و خارجی ساختمانها و محل کار تحت کنترل مداوم ایجاد شده اند، امکان نظارت و ضبط این مناطق و همچنین نظارت بر آنها از نقاط دور از طریق اینترنت وجود دارد، به گونه ای که با نرم افزار مخصوص اپلیکیشن اندرویدی این مشاهده از راه دور ۸ طرف مکان مورد نظر را به آسانی فراهم می کند.

قابل ذکر است داخل این پک کامل دستگاه ضبط کننده ان وی آر ۸ کاناله به چشم می خورد. این یک راه حل های حرفه ای برای نظارت و ضبط ویدئو، و یکی از موضوعات اصلی هر هشت سیستم دوربین مدار بسته است و به خوبی به آن متصل می شوند. این دستگاه ضبط کننده NVR مبتنی بر انتقال سیگنال دیجیتال است و قادر می باشد تا همه ی گرفته شده ها را با قابلیت اطمینان و اعتماد بالا داخل هارد دیسک اینترنال موجود در این پکیج ذخیره می کند.

یکی از بزرگترین مزیت پک دوربین مداربسته بیسیم 8 عددی متصل به موبایل در مقایسه با دوربین های معمولی این است که می توانند بدون کابل و سیم کشی های اضافی به ضبط و فیلمبرداری محیط مورد نظر بپردازند. درنتیجه نصب و راه اندازی آسان و کم هزینه ای دارند.

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

ویژگی های پکیج 8 تایی دوربین مداربسته وایرلس

رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسلی این پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال، امکان نمایش تصاویر فوق العاده واضح و باکیفیت را در محیط می دهد. علاوه براین به دلیل اینکه از مدل های مجهز به ال ای دی مادون قرمز هستند، از قابلیت دید در تاریکی مطلق و نصفه های شب بهره می برند.

گفتنی است هنگامی که دوربین های انتخاب شده داخل این پک برای فضاهای بیرونی قابل استفاده باشند، در برابر هرگونه شرایط بد آب و هوایی مانند برف و باران و غیره مقاوم هستند تا به صورت مداوم به کار خود ادامه دهند.

این دوربین ها دارای میکروفون داخلی هستند که به شنود و ضبط صدای محیط به صورت بسیار واضح می پردازند.

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پکیج دوربین مداربسته وایرلس

یکی از راه حل های مؤثر در‌ جهت حفظ امنیت، نصب دوربین مداربسته در محیط می باشد. گاهی دوربین ها تنها از یک طرف معین شده در موقعیت نصب خود ضبط می کند. با این حال لازم است دوربین های دیگری هم در مکان مورد نظر خود تعبیه کنید‌ تا نظارت بیشتری در مکان خود داشته باشید. در نتیجه باید به دنبال بهترین دوربین ها با همراه تجهیزات و لوازم جانبی آن ها بگردید. این کار شاید کمی زمان بر و کمی دشوار باشد. در این راستا پکیج های دوربین مداربسته برای راحتی کاربران ارائه می شوند. چراکه به صورت یک جا از تعداد مشخصی دوربین مداربسته همراه قطعات مورد نیاز تشکیل شده است.‌ همچنین تنها با یک‌ خرید می توانید از این مجموعه کامل و بی نقص بهره مند شوید.

آیا می خواهید ۸ طرف گوشه و اطراف خود را به دوربین های مداربسته با قیمت مقرون به صرفه مجهز کنید؟ بدون شک انتخاب پک کامل دوربین مداربسته وایرلس هشت کانال دو‌مگاپیکسل یک گزینه مؤثر و مفید می باشد. دوربین های این مجموعه نصب ساده ای دارند و نیازی به سیم کشی های اضافی برق ندارند. برای همین خاطر می توانید آن ها را در هر‌کجای محیط بدون محدودیت نصب کنید. به علاوه از برهم خوردن دیزاین خانه هم جلوگیری می شود زیرا نصب این دوربین ها نیازی به حفاری جهت کابل کشی ندارند.

دستگاه ضبط کننده ویدیو ان وی آر ۸ کاناله

دستگاه ضبط کننده ویدیو ان وی آر ۸ کاناله، یکی از اجزای اصلی داخل این پکیج دوربین مداربسته فاقد سیم فول اچ دی هشت عددی می باشد‌. این رکوردر دارای ویژگی های باکیفیت و قابل اطمینانی است. همچنین وظیفه آن اتصال به همه ی دوربین های مداربسته تحت شبکه داخل پک است و به ارسال تصاویر و اطلاعات گرفته شده آن ها به صورت همزمان می پردازد. به علاوه قادر به ‌ذخیره سازی این ویدیو ها در همان میزان کیفیت تصویر در هارد دیسک اینترنال داخل این پکیج می باشد.

این هارد دارای سقف ظرفیت دو ترابایت است که حجم گسترده ای از داده ها را نگه می دارد تا بعد ها بتوانید ‌به این اطلاعات دوربین ها دسترسی داشته باشد. گفتنی است بدانید هارد دیسک مربوطه ساخته شده از مارک معتبر وسترن دیجیتال است که مزایای زیادی دارد. به طور کلی به وسیله پک کامل دوربین مداربسته بی سیم هشت کانال دو‌مگاپیکسل می توانید کنترل و دسترسی بسیار بیشتری بر حوادث محیط داشته باشید. زیرا از طریق همه ی این دوربین ها می توانید از تک تک جزئیات رویدادها آگاهی پیدا کنید.

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال 2 مگاپیکسل

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

با خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم دیگر نگران نظارت از راه دور، بر خانه و محل کار خود نباشید. شما می توانید با در نظر گرفتن مکان مد نظر خود، بهترین و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته را انتخاب کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه عرضه کننده دنیایی از پکیج های دوربین مداربسته وایرلس، AHD و آنالوگ در بسته بندی های 4 تایی، 8 تایی، 16 تایی و غیره با قیمتی باور نکردنی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما