خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل

با خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل، می توانید همه نقاط خانه یا هر مکان دیگری را زیر نظر بگیرید. پکیج دوربین مداربسته بی سیم دو مگاپیکسل، که دارای ابزار آلات کامل و مورد نیاز است را می توانید با قیمتی ارزان تر در فروشگاه معتبر منصوری خریداری کنید. این پک کامل ۸ عددی شامل ۸ دوربین مداربسته با کیفیت فول اچ دی، ۸ آنتن، ۱ عدد دستگاه NVR هشت کاناله، ۸ عدد آداپتور، موس، هارد و کابل HDMI می باشد. علاوه براین پک های 4 دوربینه و 16 دوربینه هم موجود می باشد.

با ما باشید تا به تشریح پک 8 کاناله دوربین مداربسته وایرلس بپردازیم:

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پک کامل دوربین مداربسته 8 کاناله وایرلس

این پک بدون نقص دوربین مداربسته شامل ۸ عدد دوربین وایرلس2 مگاپیکسل است که وضوح فیلم واقعی 1080p را ارائه می دهند. که برای فضاهای داخلی و بیرونی متناسب می باشد تا از محافظت دفاتر کار، باغ ها، خانه ها و انبارها و غیره اطمینان داشته باشید. این دوربین ها با دستگاه NVR دو مگاپیکسلی 8 کاناله جفت می شوند. همچنین این دوربین های مداربسته بدون سیم به LED مادون قرمز مجهز شده اند و در تاریکی 66 فوت را برای شما روشن خواهد کرد. لنز ثابت 3.6 میلی متر 80 درجه سانتیگراد زاویه دید را برای شما نمایش خواهند داد.

همچنین از محفظه نگهدارنده فلزی ضد آب مرغوب بهره می برد که می توانند در مقابل عناصر بیرونی مانند آلودگی های هوایی یا گرد و غبار و باران و صدمات دیگر مقاومت کنند. دستگاه ان وی آر که قبلا به آن اشاره شد قابلیت متصل شدن به اینترنت یا مودم خانگی را فراهم می سازد، در نتیجه موجب می شود هنگامی که از خانه یا محیط تحت نظارت دور هستید از طریق گوشی های هوشمند خود به تصاویر زنده و باکیفیت دست بیابید. از قابلیت های ویژه این دوربین های مداربسته wireless می توان به میکروفون داخلی جهت شنود محل مورد نظر اشاره کرد.

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

مشخصات فنی پکیج دوربین مداربسته بی سیم

  • ۸ عدد دوربین مداربسته بدون سیم با کیفیت 2 مگاپیکسل
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت متصل شدن به اینترنت
  • قابلیت شنود صدای محیط
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • اقلام دیگر پکیج شامل :۸ آنتن جهت آنتن دهی، یک دستگاه NVR‌‌ هشت کاناله جهت ثبت و ضبط تصاویر با قابلیت p2p و 9 عدد آداپتور برای تغذیه دوربین ها و دستگاه ضبط کننده، موس، هارد 2 ترابایت دوربین مداربسته، کابل HDMI

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 2mp که در بالا اشاره شد از تجهیزات مهم و ضروری جهت نصب و راه اندازی، تشکیل شده است همچنین در پکیچ های ۴ دوربینه وایرلس، ۴ آنتن، یک دستگاه NVR چهار کاناله، ۴ عدد آداپتور، موس، هارد، کابل HDMI و دوربین های وایرلس موجود است و در پک ۱۶ عددی هم، ۱۶ دوربین مخفی وایرلس، یک دستگاه NVR شانزه کاناله، ۱۶ آنتن، یک عدد آداپتور، موس و هارد و غیره قرار دارد که همگی این ها را می توانید با قیمتی ارزان در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما