قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل توربو اچ دی هایک ویژن DS-2CE56H0T-IT3F

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل توربو اچ دی هایک ویژن DS-2CE56H0T-IT3F نسبت به دوربین های 2 مگاپیکسلی هم رده خود مقداری بالاتر می باشد اما در عوض از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. دوربین مداربسته پنج مگاپیکسل turbo هایک ویژن DS-2CE56H0T-IT3F، یکی از محصولات باکیفیت hikvision می باشد که با سیم کواکسیال و فیش بی ان سی به دستگاه DVR جهت ثبت تصاویر متصل می شود. از ویژگی های منحصر بفرد آن می توان به قابلیت دید در شب، سیستم کاهنده نویز دیجیتالی، لنز ۲.۸ میلی متری، مقاوم در برار آب و استاندارد IP67، و غیره اشاره کرد.

با ما باشید تا بیشتر با این دوربین مداربسته چینی هایک ویژن آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

دوربین مداربسته سقفی هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3F

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل توربو اچ دی، توسط برند معتبر چینی Hikvision در مدل DS-2CE56H0T-IT3F، به تولید رسیده است که از نوع مدل های دام می باشد و به راحتی از طریق کابل کواکسیال و فیش BNC به دستگاه DVR متصل می شود تا تصاویر را به خوبی ذخیره کند همچنین وضوح تصاویر از کیفیت ۵ مگاپیکسل بهره می برد که ثبت تصاویر شفاف و واضحی را برای شما به ثبت می رساند. شما می توانید نه تنها در فضای باز، بلکه در محیط داخلی مانند ایوان ها، حیاط خانه ها، گاراژها، دفاتر، انبارها نیز با این دوربین دام توریو اچ دی هایک ویژن نظارت بر محیط کنید.

به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE56H0T-IT3F، به شما امکان می دهد خانه خود را با وضوح حداکثر پنج مگاپیکسل به دقت ببینید و با چراغ های مادون قرمز LED آن، ضمن اینکه قابلیت دید در شب یا نور ضعیف تا فاصله ۴۰ متر را دارد، با دارا بودن لنز ۲.۸ میلی متری، با برد از راه دور به طور موثر نقاط کور را تحت دید خود قرار می دهد تا از همه جزئیات محیط باخبر شوید. منبع تغذیه این دوربین مخفی دام هایک ویژن ۱۲ ولت از طریق برق شهری یا DC می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های بی نظیر و کاربردی دوربین مداربسته Turbo HD سقفی هایک ویژن، این است که از جنس مرغوب فلز و پلاستیک ساخته شده است که بسیار مقاوم در برابر آب می باشد تا در شرایط بحرانی هوایی مانند طوفان، گرد و غبار و برف و باران از آسیب دیدگی فنی در امان باشد.

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

مشخصات دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن DS-2CE56H0T-IT3F

  • کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل (2560*1944 پیکسل)
  • لنز ثابت با فاصله کانونی ۲٫۸ میلی‌متر
  • زاویه دید حدود ۹۰ درجه
  • ظاهر زیبا و طراحی خلاقانه
  • دمای بین منفی ۴۰ درجه تا ۶۰ درجه بالای صفر
  • وزن ۳۵۰ گرم
  • قابلیت دید در شب تا ۴۰ متر
  • دارای بزرگ نمایی دیجیتالی
  • ضد آب و هوا IP67
  • منبع تغذیه ۱۲ ولت برق شهری
  • مناسب فضا های داخلی

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل توربو اچ دی هایک ویژن DS-2CE56H0T-IT3F، به صورت بسیار کاربردی با کیفیت تصویر بالایی که دارد به آسانی نصب و راه اندازی خواهد شد و محیط تحت نظارت خوت به وضوح عکسبرداری می کند. همچنین با قابلیت دید در شبی که دارد ارزش آن را دوچندان کرده است زیرا در تاریکی هم از اطراف محیط خود باخبر می شوید. انواع دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن دارای ضمانت نامه معتبر می باشد که می توانید آن ها را با قیمت مناسب و ارزان از طریق فروشگاه منصوری خریداری فرمایید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما