پخش دوربین مداربسته دکوری از مراکز یزد

پخش دوربین مداربسته دکوری از مراکز یزد به تمامی نقط ایران توسط تیم تکنو دوربین امکان پذیر است. لذا اگر می خواهید بهترین و محکم ترین ماکت دوربین مداربسته را با قیمتی ویژه خریداری کنید. تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا هم با ویژگی ها و امکانات این دوربین های فیک آشنا شوید و هم در آخر به شما بگوئیم که ماکت مد نظر خود را چگونه خریداری کنید.

آیا دوربین های ساختگی امنیت را تامین می کنند یا خیر؟

متأسفانه این سوال با یک پاسخ ساده همراه نیست. وقتی از دور به درب ضد سرقت چهاردانگه ساختگی نگاه می‌کنیم، اغلب شبیه دوربین‌های کاملاً کارآمد خود هستند. بنابراین، دوربین‌های جعلی می‌توانند مجرمانی را که بدون نزدیک شدن به یک ملک جستجو می‌کنند فریب دهند. دوربین های امنیتی جعلی نیز ممکن است ساده لوح ترین سارقان را فریب دهند. در حالی که این «دوربین‌ها» برای مجرمان حرفه‌ای هیچ ارزشی ندارند.

با این حال، مجرمان کمی آگاه تر می توانند با دیدن تجهیزات جعلی آن را تشخیص دهند. مجرمانی که به یک ملک نزدیک می شوند و تصادفاً با دوربین های ساختگی برخورد می کنند، احتمالاً این حیله را کشف خواهند کرد. علاوه بر این، دیدن تجهیزات تقلبی می‌تواند دزدان باهوش‌تر را به این باور برساند که در حین حضور در محل با هیچ درب ضد سرقت چوب راش برخورد نخواهند کرد. بنابراین، استفاده از دوربین‌های ساختگی می‌تواند تأثیری برعکس آنچه نصاب می‌خواهد داشته باشد. همین الان، باید بپرسید: “افراد بد دقیقاً چگونه وقتی دوربین امنیتی جعلی را می بینند، آن را می شناسند؟” خوشحالیم که پرسیدی بیایید به علائم آشکاری که می توانند دوربین های ساختگی را از بین ببرند نگاه کنیم.

پخش دوربین مداربسته دکوری

نحوه تشخیص دوربین های ساختگی

ماکت دوربین مداربسته اغلب دارای چند ویژگی متفاوت از دوربین های کاملاً کاربردی خود هستند. دانستن تفاوت دوربین های تقلبی با دوربین های امنیتی واقعی خود به سارقان کمک می کند تا بدانند آیا دوربین ها یک تهدید واقعی هستند یا خیر. بیایید به برخی از ساده‌ترین و واضح‌ترین راه‌هایی که دوربین‌های ساختگی علامت خود را از دست می‌دهند، نگاهی بیاندازیم.

محل نصب و ظاهر ماکت دوربین مداربسته

برای مثال دوربین های فضای باز باید دارای امتیاز خاصی برای نصب در فضای باز باشند. شرکت های امنیتی می توانند این دوربین ها را در هر مکانی نصب کنند. این بدان معناست که نصب دوربین صرفاً بر اساس آسیب‌پذیری‌های خاص یک ویژگی است. از طرف دیگر دوربین های تقلبی امتیازی برای نصب در فضای باز ندارند. بنابراین، اغلب این دوربین‌ها را می‌بینید که زیر سایبان‌ها یا در مکان‌های سرپناه دیگری نصب شده‌اند. اگر متوجه شدید که دوربین‌های فضای باز به جای اینکه در فضای باز باشند، از شرایط پنهان می‌شوند، تعجب نکنید اگر این دوربین‌ها فقط برای نمایش هستند.

علاوه بر این، دوربین های ضد آب باید تا حدودی ناهموار به نظر برسند. دوربین های ساختگی جایگزین ارزان قیمتی برای دوربین های واقعی هستند. اگر نصب دوربین های امنیتی جعلی نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی داشت، هیچ کس آنها را نمی خرید. در عوض، مشتریان اگر قبلاً نیاز به هزینه جدی داشتند، به سادگی دوربین های واقعی را انتخاب می کردند. بنابراین، دوربین های ساختگی اغلب شامل پوشش پلاستیکی ارزان قیمت یا لایه نازکی از شیشه روی لنز هستند. سازندگان تجهیزات امنیتی دوربین هایی با پوسته بیرونی ضخیم می سازند که اغلب از آلومینیوم ساخته شده است. علاوه بر این، دوربین‌های گنبدی معمولاً دارای یک پوسته ضخیم و ضد خرابکاری هستند که از پلاستیک پلی کربنات ساخته شده است. دوربین‌های دارای رتبه‌بندی در فضای باز مطمئناً ارزان به نظر نمی‌رسند یا آسیب دیدن یا از بین بردن آن‌ها آسان نخواهد بود. اگر دوربین‌هایی در فضای باز پیدا کردید که با این توضیحات مطابقت دارند، احتمالاً یک دوربین تقلبی پیدا کرده‌اید.

شیطان در جزئیات است

اکثر شرکت های دوربین های امنیتی نام خود را بر روی محصولات خود تبلیغ می کنند. البته اکثر تولیدکنندگان هر محصولی این کار را انجام می دهند. می توانید تقریباً به هر ماشینی نگاه کنید و بفهمید چه کسی آن را نسبتاً سریع ساخته است. به طور مشابه، دوربین‌های امنیتی واقعی معمولاً دارای نام تجاری و/یا شماره‌های شناسایی محصول قابل مشاهده هستند. اگر با دوربینی برخورد کردید که مطلقاً هیچ شماره شناسایی یا اطلاعات سازنده ای ندارد، ممکن است به تازگی یک دوربین ساختگی پیدا کرده باشید.

شرکت های امنیتی ویژگی های اضافی را در دوربین های خود قرار نمی دهند تا آنها را عملیاتی نشان دهند. دوربینی که به درستی کار می کند اغلب فیلم های خود را بدون هیاهو می گیرد. مجرمان بالقوه هنوز آنها را می بینند، زیرا همانطور که قبلاً اشاره کردیم، آنها معمولاً در مناطقی از یک خانه یا تجارت نصب می شوند که به احتمال زیاد توسط مجرمان نزدیک می شود. از سوی دیگر، دوربین های امنیتی جعلی ممکن است به ویژگی های اضافی نیاز داشته باشند تا مجرمان متوجه آنها شوند. به عنوان مثال، یک چراغ قرمز چشمک زن روی دوربین تقریبا همیشه فریاد می زند “FAKE!” در حالی که دوربین‌های فیلم‌برداری چند دهه‌ای ممکن است دارای چراغی باشند که هنگام ضبط چشمک بزند، دوربین‌های امنیتی مدرن اینگونه نیستند.

به همین ترتیب، نورهای مادون قرمز (یا “IR”) که به طور غیرطبیعی می درخشند نیز باید تحت همین شک قرار گیرند. چراغ‌های قرمز بسیار روشن معمولاً به چراغ‌های IR تقلبی اشاره می‌کنند، نه واقعی. علاوه بر این، نورهای IR فقط باید در شب بدرخشند، زمانی که دوربین به تقویت اضافی نیاز دارد. اگر در طول روز دوربینی با حلقه‌ای از چراغ‌های مادون قرمز روشن ببینید، دوربین هیچ تهدیدی برای مجرمان ایجاد نمی‌کند. در این مرحله، در تشخیص اکثر دوربین های امنیتی جعلی مشکلی ندارید. دوربین های تقلبی علاوه بر اینکه به راحتی قابل تشخیص هستند، گاهی اوقات صاحبان خود را به دردسر می اندازند.

پخش دوربین مداربسته دکوری

جایگزین هایی که امنیت واقعی را ارائه می دهند

ما می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد جایگزین‌های امنیتی واقعی به شما معرفی کنیم. البته، دوربین‌های امنیتی واقعی، بازدارندگی از سرقت را که افراد هنگام نصب دوربین‌های ساختگی هدف قرار می‌دهند، اکثر این دوربین ها حتی امکان مشاهده از راه دور را نیز دارند و به شما امکان می دهند از هر گوشی هوشمند یا رایانه ای چک کنید. ما راه حل های دوربین برای مشتریان تجاری و مسکونی داریم.

نصب سیستم های اعلام سرقت را نیز توصیه می کنیم. این آلارم‌ها امنیت مفیدی را فراهم می‌کنند، چه دوربین واقعی داشته باشید، چه دوربین ساختگی یا اصلاً دوربین نداشته باشید. یک سیستم امنیتی نظارت شده یک پاسخ آژیر ایجاد می کند و پس از دزدگیر اماکن شناسایی نقض اموال، برای پلیس یا مدیر ساختمان ارسال می کند. ما همچنین مانند دوربین ها این سیستم ها را در مشاغل و همچنین خانه ها نصب می کنیم. سیستم‌های امنیتی کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند که در صورت وقوع، جلوی نفوذ را می‌گیرند و آسیب‌های ناشی از سرقت احتمالی را به حداقل می‌رسانند.

پخش دوربین مداربسته دکوری

اگر در مورد هر یک از محصولات امنیتی ما سؤالی دارید، با ما تماس بگیرید. تکنو دوربین وارد کننده و پخش کننده انواع دوربین های مداربسته دکوری و ساختگی با ارزان ترین قیمت به صورت عمده و خرده می باشد لذا در صورت نیاز به مشاوره می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما