قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن را می خواهید بدانید؟ ضبط کننده ویدیویی هایک ویژن مدل DS-7108NI-Q1/M برابر 3425000 هزار تومان . دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE17D0T-IT1F برابر 1252000 هزار تومان . ضبط کننده ویدیویی هایک ویژن مدل DS-7732NXI-K4 برابر 17600000 هزار تومان است و غیره

تمامی دوربین هایی که برند هایکویژن تولید می کند را می توانید همراه با گارانتی معتبر و قیمتی ویژه از نمایندگی تکنو دوربین بانه تهیه کنید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته تحت شبکه و hdtvi را می توانید به صورت عمده و خرده از این مرکز فروش خریداری کنید. ما برای شما انواع پکیج های مقرون بصرفه هایک ویژن را نیز آماده کرده ایم که به بسته به نیاز خود برگزینید. با ما تا آخر این مطلب همراه باشد تا با محصولات چینی هایک ویژن بیشتر آشنا شوید.

قیمت پر فروش ترین دی وی آر و دوربین مداربسته هایک ویژن

  • ضبط کننده ویدیویی هایک ویژن مدل DS-7108NI-Q1/M برابر 3425000
  • دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE17D0T-IT1F برابر 1252000
  • ضبط کننده ویدیویی هایک ویژن مدل DS-7732NXI-K4 برابر 17600000
  • ضبط کننده ویدئویی هایک ویژن مدل DS-7204HUHI-K1/P برابر 3943000
  • دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE17H0T-IT3F برابر 1850000
  • ضبط کننده ویدئویی هایک ویژن مدل DS-7608NI-Q1 برابر 4500000
  • دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F برابر 2850000
  • ضبط کننده ویدیویی هایک ویژن مدل iDS-7204HQHI-M1/S برابر 3800000
  • دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITPFS برابر 1700000

چرا هایک ویژن؟

هایک ویژن پیشروترین تامین کننده محصولات و راه حل های نظارت تصویری در جهان است. هایک ویژن از امکانات تولیدی پیشرفته خود برای طراحی و توسعه محصولات دوربین مدار بسته و نظارت تصویری نوآورانه استفاده می کند. آنها به تازگی محدوده دوربین مداربسته توربو اچ دی Turbo HD خود را منتشر کرده اند که بدون شک بهترین سیستم دوربین مداربسته برای هر کسب و کار یا خانه ای است. با داشتن بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در صنعت و قابلیت نوآوری مستمر، محصولات هایک ویژن شامل DVR هیبریدی، NVR، دستگاه DVR مستقل، سرورهای ویدئویی دیجیتال، کارت های فشرده سازی، دوربین های IP با کیفیت بالا و گنبدهای سرعت می باشد. و با مقرون به صرفه شدن این فناوری با کیفیت بالا، شاید وقت آن رسیده است که تجهیزات دوربین مداربسته کسب و کار یا خانه خود را به هایک ویژن ارتقا دهید.

قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

مزایای DVR هایک ویژن چیست؟

هایک ویژن طیف کاملی از NVR و DVR آنالوگ را تولید می کند که قطعا نیازهای یک سیستم امنیتی را برآورده می کند. Hikvision با استفاده از رابط مشترک برای هر نوع و نسخه‌ای از DVR، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را حتی پس از ارتقای فناوری خود حفظ می‌کند که هزینه های آموزش کارکنان و دردسرهای پشتیبانی را کاهش می دهد. با حفظ سرعت خود، تحقیق و توسعه آنها بر قابلیت استفاده و دوام تمرکز دارد که تکنسین ها را در یک منطقه راحت می سازد. هایک ویژن نرم افزار iVMS را برای اکثر برنامه های خانگی و تجاری خود فراهم می کند.
هایک ویژن برنامه های موبایلی را برای مشاهده و کنترل DVR ارائه می دهد. از تمام سیستم عامل ها و دستگاه های محبوب تلفن همراه پشتیبانی می کند. نسل جدید DVR که تحت سری‌های مختلف عرضه می‌شود، می‌تواند دوربین‌های آنالوگ/شبکه ​​HD و دوربین‌های کواکسیترون را به طور یکپارچه متصل کند و سیستم نظارت دوربین مدار بسته قدرتمند را برای هر سطح استفاده ارائه دهد. همراه با چندین فناوری پیشرفته، مانند فناوری رمزگذاری و رمزگشایی صدا و تصویر، فناوری سیستم جاسازی شده، فناوری ذخیره سازی، فناوری شبکه و فناوری هوشمند. هم می تواند به تنهایی به عنوان یک ضبط کننده کار کند و هم با سایر دستگاه ها برای ایجاد یک سیستم نظارت جامع همکاری کند.

قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

مهمترین ویژگی های رکوردر هایک ویژن

اکثر دستگاه‌های DVR هایک ویژن دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که از روش‌های ثابت در نصب، پیکربندی و نگهداری هر پروژه اطمینان می‌دهند. در زیر نکات برجسته رایج سیستم های DVR موجود در مدل های محبوب آورده شده است:

  • مورد استفاده برای HD-TVI، دوربین های آنالوگ، دوربین کواکسیترون با فاصله انتقال طولانی، دوربین های شبکه
  • خروجی های HDMI و VGA همزمان
  • رابط کاربری گرافیکی جدید و پشتیبانی از شروع ضبط با یک کلید
  • ضبط اضافی و ضبط تعطیلات
  • پخش فوری برای دوربین اختصاص داده شده در حالت نمایش زنده چند کاناله
  • پشتیبانی از پخش همزمان 4 تا 32 کانال
  • پخش معکوس برای چند دوربین
  • پخش هوشمند برای عبور از اطلاعات کمتر موثر
  • تشخیص کیفیت فیلم دستی
  • سفارشی سازی برچسب ها، جستجو و پخش توسط برچسب ها
  • قفل و باز کردن قفل فایل های رکورد
  • پشتیبانی از مدیریت سهمیه هارد و گروه
  • ظرفیت های متفاوتی را می توان به دوربین های مختلف در حالت سهمیه اختصاص داد
  • ارائه رابط های SATA برای ضبط
  • حداکثر 1 رابط شبکه خود تطبیقی ​​10M/100M و بالاترپ
  • پشتیبانی از دسترسی توسط EZVIZ Cloud P2P
  • پشتیبانی از Hikvision DDNS (سیستم نام دامنه پویا)
  • عملکرد تشخیص شبکه

قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن چه مزایایی دارد؟

هایک ویژن در طیف وسیعی از ویژگی ها، از جمله کیفیت تصویر، طراحی دوربین و قیمت، امکان انتخاب بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این بدان معناست که تجهیزات هایک ویژن می توانند به راحتی متناسب با بودجه و نیازهای شما تنظیم شوند و سیستم امنیتی مناسب کسب و کار شما را در اختیارتان قرار دهند.

لنزهای دوربین IP هایک ویژن پوشش وسیع تری دارند، بنابراین اگرچه گرانتر از دوربین های مداربسته استاندارد هستند، برای پوشش همان منطقه باید تعداد کمتری از آنها خریداری کنید. اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته IP Hikvision با قابلیت تجزیه و تحلیل داخلی عرضه می‌شوند، به این معنی که شما نیازی به سرمایه‌گذاری اضافی روی نرم‌افزار تجزیه و تحلیل ندارید. اغلب در مورد دوربین های IP Hikvision به دلیل تعداد مگاپیکسل بیشتر می توان وضوح تصویر بهتری به دست آورد. این همچنین به شما امکان می‌دهد هنگام زوم کردن روی فیلم‌های از پیش ضبط‌شده، وضوح بالاتری داشته باشید.

اگر خیلی اهل فن نیستید، دوربین های هایک ویژن می توانند برای شما ایده آل باشند زیرا استفاده و درک آنها آسان است. سیستم های هایک ویژن قابل ارتقا هستند که برای آینده مفید است. اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد معینی دوربین را بخرید، در صورتی که کسب و کار شما گسترش یابد یا نیاز به امنیت بیشتری داشته باشد، همیشه این گزینه را خواهید داشت که دوربین های جدید را اضافه کنید. به طور کلی، نصب محصولات Hikvision ساده است، به این معنی که سیستم امنیتی جدید شما می‌تواند در کمترین زمان راه‌اندازی شود.

اگر در مورد موارد فوق سوالی دارید یا می خواهید از ما تماس بگیرید، لطفا از بخش تماس با ما در این سایت استفاده کنید!

قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

مهمترین ویژگی های دوربین های هایک ویژن

هایک ویژن (Hikvision) یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی است. ویژگی‌های مهم دوربین‌های هایک ویژن شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. کیفیت تصویر بالا:دوربین‌های هایک ویژن از سنسورهای تصویر با کیفیت بالا استفاده می‌کنند، که این امر به تصویری با رزولوشن بالا و جزئیات دقیق منجر می‌شود.
  2. تکنولوژی تصحیح تصویر (WDR):تکنولوژی WDR به دوربین این امکان را می‌دهد که با مدیریت نور و سایه در محیط‌های با دینامیک بالا، تصاویر با کیفیت و متوازنی را ضبط کند.
  3. قابلیت‌های شبانه‌روزی (IR):دوربین‌های هایک ویژن با استفاده از LEDهای مادون قرمز (IR) تا فواصلی خاص، قابلیت ضبط تصاویر در شب را دارند.
  4. فناوری تشخیص حرکت (Motion Detection):دارای قابلیت تشخیص حرکت است که به سیستم امنیتی کمک می‌کند تا در صورت شناسایی حرکت ناخواسته، اعلان یا ضبط تصاویر فوری را فعال کند.
  5. مقاومت در برابر شرایط محیطی:برخی از دوربین‌های هایک ویژن دارای استانداردهای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌باشند، که آنها را برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی مناسب می‌کند.
  6. پشتیبانی از فناوری PoE (Power over Ethernet):این ویژگی به کاربران امکان اتصال دوربین به شبکه و برق از یک کابل اترنت فراهم می‌کند و نیاز به کابل‌های جداگانه برای برق و انتقال داده را برطرف می‌سازد.
  7. پشتیبانی از ذخیره‌سازی شبکه (Network Storage):این دوربین‌ها قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر بر روی سرورها یا دستگاه‌های ذخیره‌سازی شبکه را دارا هستند.
  8. مدیریت از راه دور:اکثر دوربین‌های هایک ویژن از طریق نرم‌افزارهای مدیریت اختصاصی یا اپلیکیشن‌های تلفن همراه قابلیت کنترل و مدیریت از راه دور را فراهم می‌کنند.
  9. قابلیت هوش مصنوعی (AI):برخی از مدل‌های هایک ویژن از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص هوشمندانه و حتی تعیین خودکار شرایط مثل تشخیص صحنه، تشخیص اشیاء و شناسایی افراد استفاده می‌کنند.

قیمت دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای که خریداری کرده اید، بالاترین کیفیت خود را نشان دهد، حتما دستگاه ضبط دی وی آر آن را نیز خوب انتخاب کنید، بدین معنی که کیفیت قابل ارائه دوربین توسط دستگاه dvr دوربین مداربسته نمایش داده شود. ما گزینه ای بهتر از دی وی آر و دوربین مداربسته هایک ویژن را برای مشتریان حساس سراغ نداریم. نمایندگی دوربین مداربسته منصوری در بانه وارد کننده انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های رکوردر هایک ویژن به صورت عمده می باشد. لذا تمامی قیمت های قابل ارائه در این مجموعه منصفانه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما