قیمت بهترین ماکت دوربین مداربسته خورشیدی ارزان

قیمت بهترین ماکت دوربین مداربسته خورشیدی که دارای قیمت ارزان و کیفیت عالی است را تنها از ما بخواهید. شرکت ما مفتخر است مناسب ترین قیمت موجود در بازار را به هموطنان عزیز ارائه کند. کالا اصل و ارزان بودن آن مزیت کالای ما بر دیگر نمونه های مشابه موجود در بازار است. دیگر لازم نیست نگران امنیت اماکنی باشید که برق ندارند. حتی اگر نمی خواهید هزینه زیادی را برای امنیت این مکان ها متحمل شوید باز هم لازم نیست نگران باشید. پیشنهاد ما به شما ماکت درب ضد سرقت چهاردانگه مداربسته خورشیدی ارزان است.

قیمت بهترین ماکت دوربین مداربسته

مزیت استفاده از ماکت دوربین مداربسته

این ماکت ها در واقع طرح دوربین مداربسته هستند که تنها یک چراغ چشمک زن قرمز رنگ دارند. برخی از مدل ماکت ها با باطری قلمی کار می کنند. اما نوع مناسب برای مکان هایی که می خواهید افراد متجاوز را بترساند دارای پنل خورشیدی است. این دوربین دیگر نیازی به باطری نداشته و تنها با پنل خورشیدی که دارد شارژ می شود.

ماکت دوربین مداربسته چراغدار خورشیدی معمولا برای مکان های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین مداربسته دکوری سولار در محیط هایی که نور نباشد توسط دو عدد باطری قلمی کار می کند. این درب ضد سرقت چوب راش مداربسته قلابی خورشیدی به نظر افراد واقع گرایانه است چراکه به سختی از یک مدل واقعی و اصلی قابل تفکیک می باشد. این ماکت دوربین دکوری مدلmk-303 دارای پایه نگهدارنده وچراغ LEDچشمک زن است و این واقعی بودن آن را بیشتر نشان خواهد داد.

قیمت بهترین ماکت دوربین مداربسته

انواع ماکت دوربین مداربسته

  1. ماکت دوربین مداربسته بولت
  2. ماکت دوربین مداربسته دام
  3. ماکت دوربین مداربسته گردان
  4. ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

ماکت دوربین مداربسته خورشیدی به نسبت قیمت، کیفیت عالی دارد. علاوه بر این هم مزیت دیگر این محصول این است که هم می توان از باطری و هم می توان از پنل خورشیدی برای چراغ چشمک زن آن استفاده کرد. پنل خورشیدی این ماکت دوربین مداربسته به شما این امکان را می دهد که دیگر نگران تمام شدن باطری ها نباشید.

ماکت دوربین مداربسته باتری خور است و یک ال ای دی چشمک زن دارد و با این ال ای دی به شما نشان می دهد که باطری تمام نشده است. ماکت دوربین مداربسته سولار بدنه ای پلاستیکی فشرده دارد که هم ضد آب است. این قابلیت باعث شده است که ماکت دوربین مداربسته خورشیدی چشمک زن در محیط های بیرونی ماندگاری بالایی داشته باشد.

قیمت بهترین ماکت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته دکوری بدون نیاز به باطری

ماکت دوربین مداربسته خورشیدی که به آن دوربین تقلبی، دوربین مداربسته دکوری، دوربین مداربسته فیک و ساختگی نیز گفته می شود. همانطور که گفته شد، از دو طریق شارژ می شود هم از طریق پنل و هم از طریق باتری قلمی. هم این است که شما دقیقا در چه مکانی از آن استفاده می کنید. اگر مکان مد نظر دارای نور خورشید باشد که  چه بهتر، در غیر اینصورت باید داخل آن دو عدد باتری قلمی قرار داد.

امروزه صاحبان کسب و کارهای هوشمند در حال تلاش برای یافتن راه حل های ارزان برای محافظت از مکان و دارایی های کسب و کار خود هستند. بدون شک اولین راه حلی که به فکر هر کسی می رسد، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته مناسب است چراکه بازدارنده عالی برای کلاهبرداران بوده و همچنین قادر به شناسایی فعالیت های جنایی پس از آن می باشد. اما واقعیت این است که خرید دوربین مداربسته و لوازم جانبی مورد نیاز آن، واقعا برای قشری از جامعه امکان پذیر نیست. اینجاست که باید به فکر راه حلی ارزان باشیم، ماکت دوربین مداربسته خورشیدی یکی از بهترین راه حل های ارزان قیمت برای بازداشتن سارقین در مکان های پر اهمیت است.

شما می توانید این ماکت دوربین مداربسته ساختگی را در مکان هایی همچون منزل_مغازه_فروشگاه_سوپرمارکت_فروشگاه و حتی پارکینگ شخصی استفاده کنید.

اندازه این دوربین مداربسته فیک حدود 70*180*210 میلیتر می باشد . این یعنی اندازه ای ایده آل برای نصب در هر مکانی. وزن این دوربین 400 گرم بوده و بسیار سبک و کاربردی است. میزان کارکرد این ماکت دوربین مداربسته با باطری بستگی به زاویه و قدرت تابش نورخورشید و همچنین کیفیت و مدت تولید باتری و تغییرات دمای محیط دارد.

قیمت بهترین ماکت دوربین مداربسته

بهترین قیمت ماکت دوربین مداربسته

اگر نمی خواهید برای خرید بهترین ماکت دوربین مداربسته هزینه زیادی متحمل شوید. به سایت ما سری بزنید و از محصولات ما دیدن کنید. تمامی محصولات ما با کیفیت عالی و قیمت ارزان به فروش می رسند. این ویژگی ها سبب محبوبیت کالاهای ما در بین بازار های ایران شده است.
شما می توانید برای سفارش ماکت دوربین مداربسته ارزان قیمت خود با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت تمام وقت پاسخگوی تلفن های شما هستند. سفارشات شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و مونتاژ کننده انواع لوازم دوربین مداربسته و ماکت های دوربین مداربسته می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما