پخش ارزان دوربین مداربسته در یزد

پخش ارزان دوربین مداربسته در یزد توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انجام پذیر است. انواع دوربین های مداربسته آنالوگ، تحت شبکه، ای اچ دی سیمی، مخفی و لوازم و تجهیزات جانبی آن را می توانید به صورت عمده و خرده با قیمتی استثنایی از نمایندگی دوربین مداربسته یزد منصوری خریداری کنید. با ما همراه باشید تا با انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار آشنا شوید:

دوربین مداربسته دام dome

دوربین مداربسته دام نام خود را از محفظه گنبدی شکلی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته شده است. در حالی که این دوربین‌ها از نظر ظاهری نسبتاً محتاط هستند، اما این مانع از جلوگیری از مجرمان نمی‌شود. این به این دلیل است که پوشش گنبدی تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند. این یک فضای عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی ایجاد می کند که از همه جهات نزدیک می شوند.

مزایای اصلی

  • طراحی محجوب به این معنی است که به راحتی جا می شود
  • مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز
  • گنبد مقاوم در برابر خرابکاری به این معنی است که تداخل با دوربین سخت تر است
  • چرخش 360 درجه دوربین تا بتوانید تمام زوایا را پوشش دهید

کاربرد دوربین مداربسته سقفی

این بهترین نوع دوربین مداربسته برای مغازه ها، رستوران ها، کازینوها، هتل ها و سایر مشاغل مهمان نوازی است زیرا طراحی به شما امکان می دهد زاویه وسیع تری را در محل خود نظارت کنید. بسیاری همچنین این گزینه را بهترین دوربین مداربسته داخلی می دانند زیرا می توان آن را روی نقطه استراتژیک سقف قرار داد تا تمام زوایای اتاق را بدون ایجاد مزاحمت در طراحی پوشش دهد.

پخش ارزان دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته Bullet

دوربین های مداربسته Bullet طراحی نمادینی دارند که به شدت قابل مشاهده است. آنها استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را رصد کنند. دوربین‌های گلوله معمولاً در فضای باز قرار می‌گیرند، بنابراین بدنه آن‌ها در برابر آب، گرد و غبار و خاک مقاوم می‌شوند.

مزایای اصلی

  • بسیار قابل مشاهده است بنابراین به عنوان یک عامل بازدارنده برای مجرمان عمل می کند
  • مقاوم در برابر آلودگی در محیط های چالش برانگیز
  • نظارت را در فواصل طولانی فراهم می کند
  • پوشش همچنین در برابر تابش خیره کننده و باران محافظت می کند

کاربرد دوربین مداربسته ضد آب بولت

دوربین های گلوله ای را می توان به خوبی در طیف وسیعی از صنایع مانند تولید، مدیریت املاک و کشاورزی استفاده کرد. آنها نه تنها تصاویر با کیفیت خوب ضبط می کنند بلکه به عابران پیام می دهند که محل شما تحت نظارت است. به همین دلیل است که آنها به طور سنتی بهترین دوربین مدار بسته را برای عملیات بیرونی ارائه می دهند.

دوربین مداربسته زوم دار اسپید دام

با دوربین مداربسته زوم دار PTZ (Pan Tilt & Zoom)، تیم امنیتی شما می تواند کنترل کاملی بر آنچه ضبط می شود داشته باشد. با لمس یک دکمه، لنز دوربین می‌تواند به چپ و راست حرکت کند، به بالا و پایین کج کند یا بزرگ‌نمایی کند. اگر یک نگهبان دارید که فید ویدیوی زنده را در سایت نظارت می کند، انتخاب ایده آلی است.

مزایای اصلی

  • زوم اپتیکال در این دوربین ها به این معنی است که می توانید از نزدیک روی سوژه ها فوکوس کنید
  • قابلیت پان و شیب میدان دید 360 درجه را فراهم می کند
  • وضوح تصویر معمولاً بی عیب و نقص است بنابراین می توان ویژگی های صورت را متمایز کرد
  • تیم امنیتی کنترل کامل ضبط را دارد و می تواند به موقعیت های زنده واکنش نشان دهد

پخش ارزان دوربین مداربسته

موارد استفاده از دوربین مداربسته 360 درجه اسپید دام

این بهترین دوربین مداربسته برای مشاهده از راه دور است. این دوربین در محیط های خرده فروشی بزرگ واقعاً محبوب است و به عنوان بهترین دوربین مدار بسته برای مکان های تجاری که دارای یک شی با ارزش خاص برای محافظت هستند در نظر گرفته می شود. برای مثال، یک موزه می‌تواند دوربین را طوری برنامه‌ریزی کند که وقتی حرکت را تشخیص می‌دهد، به یک نقطه ورودی یا خروجی خاص حرکت کند. بنابراین حتی زمانی که از راه دور کنترل نمی شود، دوربین می تواند منطقه بسیار بزرگ تری را پوشش دهد و همان کار چندین دوربین ثابت را انجام دهد.

دوربین های مداربسته وایرلس

دوربین های مداربسته بی سیم برای به حداقل رساندن زمان نصب ساخته شده اند. آنها همچنین ظاهر دوربین را بسیار مرتب تر می کنند، که ممکن است عامل مهمی برای مکان هایی مانند کلیساها، موزه ها یا خانه های باشکوه باشد.

مزایای اصلی

  • نصب آسان تر از سیستم مداربسته معمولی شما
  • ظاهری با احتیاط و مرتب و تناسب کمتر مزاحم
  • تصاویر از طریق اینترنت منتقل می شوند، بنابراین می توان آنها را در هر جایی مشاهده کرد
  • ذخیره سازی ایمن و دسترسی آسان به فیلم های آرشیو

استفاده از دوربین های مداربسته وایرلس

اگر ارائه بدون لکه در صنعت شما مهم است، دوربین های مداربسته بی سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند. ظاهر محتاطانه آنها به آنها کمک می کند تا با فضای داخلی ترکیب شوند. علاوه بر این، نیاز به تنظیم و نگهداری دوربین کمتر است و فیلم برای دسترسی راحت از طریق اینترنت منتقل می شود.

پخش ارزان دوربین مداربسته

پخش ارزان دوربین مداربسته:

سیستم های دوربین های مداربسته برای حفاظت و کنترل مکان های عمومی و خصوصی استفاده می شود . به سیستم های دوربین مداربسته اصطلاحا سیستم سی سی تی وی نیز می گویند. در سال 1942 اولین  دوربین مداربسته برای نظارت بر محیط داخلی ساخته شده بود این نوع دوربین ابتدایی تر ین دوربین مداربسته بوده که برای آن حافظه ی برای ضبط فیلم و تصویر به صورت بلند مدت در نظر نگرفته شده بود. با پشرفت صنعت تولید سیستم دوربین مداربسته یا سی سی تی وی  با اولید دی وی آر که نوعی دستگاه ضبط کننده دیجیتال می باشد مشکل ذخیره کردن تصاویر و فیلم دوربین های مداربسته حل شد.

درو اقع دی وی آر ها دستگاه ضبط کننده و ذیخره کننده دوربین های مداربسته هستند. دی وی آر ها تصاویر و فیلم های ضبط شده از دوربین را چردازش کرده و در هارد دیسک خود ذخیره می کنند . دستگاه دی وی آر بخش لازم و ضروری برای نصب دوربین های آنالوگ  یا سیم درا می باشند. این دستگاه انواع مختلفی دارند و نام گذاری آنها بر اساس کانال یا پورت های ورودی تصاویر و فیلم به انواع  دی وی آر 4 کانابه، 8 کاناله، 16 کانابهد ، 36 کاناله و 64 کاناله دسته بندی می شوند.  منظور از دی وی آر4 کاناله یعنی اینکه می توان همزمان 4 دوربین مداربسته را به ان متصل کرد.

 دستگاه دی وی آر

دستگاه دی وی آر دارای پورت های خروجی و ورودی صدا ف تصاویر و چرورت خورجی یو اس بی بوده کی توان فلش یا مموری کارت موس، کیبورد را به آن متصل کرد. با استفاده از پورت خروجی یو اس بی می توان اطلاعات داخل هارد دیسک را در مموری کارت یا فلش خود ذخیره و پشتیبان گیری کرد.

از جمله معایب دوربین های آناوگ یا سیم دار نیاز داشتن به سیم کشی و کابل کشی در هنگام نصب دی وی آر می باشد که به همین خاطر بسیار هزینه بردار خواهد بود. با پشرفت در صنعت تولید  دوربین های مداربسته امروزه دوربین مداربسته بیسیم یا تحت شبکه ای ساخته شده است . این مدل دوربین ها نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارند استفاده از شبکه اینترنت داخلی ای محلی یعنی وای فای تصاویر و فلیم ها را به گوشی همراه یا لپ تاپ منتقل می کنند. دوربین های مداربسته تحت شبکه ای بیسیم در دو نوع وای فای دار و سیم کارت خور تولید شده اند.

معایب دوربین های مداربسته وای فای دار

از معایب دوربین های مداربسته وای فای دار داشتن محدودیت در نصب آنها می باشد به طوری که اگر دوبین در محدوده وای فای خارج شود دیگر نمی تواند تصاویر و فلیم هار  به کاربر منتقل کند. جدیدترین نسل دوربین های مداربسته بسیم دوربین های سیم کارت خور هستند این مدل دوربین ها با استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت خود تصاویر و فیلم ها را به کاربر منتقل می کنند. با  استفاده از اینرتنت دوربین های سیمکارتی می توان از راه دو ر به صورت آنلاین تصاویر و فلیم ها را مشاهده کرد.

بر اساس کاربرد و نقشی که دارند دوربین ای مداربسته در انواع دوربین های منازل مشکونی ف دوربین های مکان های عمومی، دوربین های مراکز تجاری و صنعتی ف دوربین های جاسوسی  تقسیم بندی می شوند. بر اساس استفاده از دوربین در فضاهای بیرون و داخل  دو نوع دوربین مداربسته بولت و دام  تقسیم بندی می شوند.دوربین های مداربسته بولت برای فضاهای  بیرونی استفاده می شوند زیرا که دارای کیس یا بدنه فلزی بوده و ضد ضربه و مقاوم به گردو غبار هستند.

دوربین های مداربسته دام در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بدنه آنها از جنس پلاستیک بوده  ضد آب و ضربه نیستند. بر اساس کاربرد دوربین های مداربسته در انواع دوربین های چرخشی ، دوربین های سولاری دوربین های جاسوسی دسته بندی می شوند.

دوربین های جاسوسی

دوربین های جاسوسی ریزترین نوع دوربین های مداربسته از نوع سیم کارتی یا بیسیم هستند. دوربین های جاسوسی  در طرح و شکل های مختلفی ساخته شده وبه راحتی می توان آن را در دکوراسیون منزل جاسازی کرد.  انواع دوربین مداربسته جاسوسی دوربین لامپی، دوربین پریزی، دوربین دکمه ای، دوربین خودکاری، دوربین طرح ساعت دیواری و غیره می باشند.

دوربین های سولار و اسپید دام

دوربین های چرخشی ای اسپیدام از نوع بیسیم بوده د رنوع بولت و دام تولید شده اند و از مهمترنی ویژگی آنها داشتن لنز متحرک و چرخش به صورت 360 درجه در تمام زوایا را دارد. دوربین سولاری ای خورشیدی از نوع دوربین بیسیم سیم کارتی وبده که به دلیل داشتن سلول های خورشیدی  و تبدیل نور خورشید به جریان متناوب در باتری نیازی به برق و سیم کشی و شارژ کردن باتری ندارند و مناسب برای مناطق دور افتاده بوده که امکان  دسترسی به برق و سیم کشی در آنجا وجود ندارد.

پخش ارزان دوربین مداربسته در یزد

پخش ارزان دوربین مداربسته

تکنو دوربین پخش کننده و وارد کننده انواع دوربین های مداربسته ویارلس و سیم دار با قمیتی ویژه و همکاری می باشد. این دوربین شامل انواع دام، بولت و اسپید دام هستند که هر کدام بسته به نیاز مشتری مناسب مکانی خاص هستند. شما می توانید برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته مارک دار چینی و داخلی هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما