فروش دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن

فروش دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن با ارزان ترین قیمت توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری. انواع دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته در مدل های متفاوت 4 کاناله، 8 کاناله، 16 و 32 همراه با دوربین های مداربسته hdtvi و تحت شبکه و آنالوگ را می توانید در این فروشگاه به صورت عمده و خرده خریداری کنید. همراه ما باشید تا در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته و dvr

برند هایک ویژن تولید کننده دوربین مداربسته

شرکت هایک ویژن تولید کننده انواع دوربین های مداربسته و سایر محصولات مشابه می باشد  هایک ویژن از سال 2001  شروع به فعالیت خود کرده و از پر طرفداران برندهای موجود در بازار هستند. محصولات برند هایک ویژن شامل انواع دوربین های داربسته هایک ویژن 5 مگا پیکسلی و 8 مگا پیکسلی ، انواع دوربین های بیسیم و تحت شبکه ای ، دوربین های مخفی یا جاسوسی، دوربین های پلاک خوان، دوربین های آنالوگ و سیم دار هایک ویژن ، دوربین های  اسپیدام و چرخشی، انواع دی وی آر های هایک ویژن و انواع ان وی ار های هایک ویژن ، انواع محصولات جانبی دوربین ها مانند لنز، کابل های شبکه، سوئیچ شبکه ،انواع ایفون تصویری و غیره می باشد.

شرکت هایک ویژن دوربین های مداربسته را با کیفیت های 5 و 8 مگا پیکسل تولید می کنند دوربین های مداربسته  های هایک ویژن دارای کیفیت بسیار بالا و قدرت زوم بالای دارند ومی توان برای تشخیص چهره افراد و تشخیص پلاک خودروها از انها استفاده کرد.

دوربین های هایک ویژن در دو مدل بولت ودام تولید می شوند. دوربین های هایک ویژن بولت دارای کیس یا بدنه فلزی هستند که برای نصب در مکان های بیرونی کاربرد دارند و مقاوم به هر نوع شرایط اب و هوایی هستند شکل این دوربین ها استوانه ای شکل هستند. و دوربین های هایک ویژن مدل دام دارای بدنه پلاستیکی بوده و مناسب برای فضاهای داخلی هستند. دوربین های دام دارای شکل گنبدی شکل بوده و  که معمولا در زیر راه پله های  و سقفها ان را نصب می کنند. دوربین های مداربسته هایک ویژن در مدل  سیم دار یا آنالوگ قابل اتصال به دی وی آر های 8 تا 64 کاناله هستند.

انواع دوربین های چینی هایک ویژن

لنز دوربین های هایک ویژن به دو صورت متحرک وثایت وجود دارند. لنز های ثایت تا زائیه 110 درجه می چرخند و لنز های نتحرک یا موتورایز تا 360 درجه قابلیت چرخش به اطراف را دارند. لنز  دوربین های هایک ویؤن دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز و نور سفید هستند و می توانند تصایور و فیلم ها در تاریکی مطلق شب به صورت رنگی و سیاه سفید ضبط کنند.  در بعضی از مدل های دوربین های هایک ویژن لنز انها دارای قابلیت استار لایت  هستند که در این حالت در شرایط کم نور حتی در تاریک مطلق شب تصاویر و فیلم هارا با جزئیات بهتری ضبط کنند.یکی دیگر از قابلیت های دوربین های هایک وِیژن داشتن  توانایی بی ال سی می باشد که می توانند حتی اگر نورد در پشت دوربین باشد تصایور و فیلم هار ا با کیفیت بالا ضبط کنند.

دوربین های هایک ویژن دارای سنسور های حساس به حرکت وصدا هستند با تشخیص اولین صدا و حرکت شروع به ضبط  می کنند. در مدل دوربین های هایک ویژن سیم کارتی از انواع سیم کارت های ایرانسل یا همراه اول یا رایتل می توان استفاده کرد رم یا کارت حافظه در دوربین های هایک ویژن در مدل دوربین های  هایک ویژن رم  تا خور بیسیم از ظرفیت 8 تا 128 گیگابایت وجود دارند.

دی وی آر های هایک ویژن

دی وی آر های هایک ویرن که مختص دوربین های آنالوگ هایک ویزن هستند در انواع کانال های 4 و 8 و 16 و 32 و 64 وجود دارند . این دی وی آر ها بسته به تعداد دوربین های هایک ویژن انالوگی که به انها متصل است از هارد یک ترابایک و یک عددی تا هارد دیسک 10 ترابایت و 8 عددی موجود هستند. هارد دیسک یا همان حافظه دی وی آر ها را می توان از دی وی آر جدا کرده و اطلاعات ذخیره شده در ان را به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی متصل کرد و پشتیبانی گیری کرد.

دی وی آر هایک ویژن درای پورت های وردی تصایور و رخوجی تصاویر و دارای فیش بی ان سی که برای اتصال دوربین با کابل کواکسیال  می باشد این کابل دارای متراگزی تا 600 متر است. فرمت فشرده سازی در دی وی آر های هایک ویژن به صورت اچ مثبت 265 می باشد که می تواند تصاویر و فیلم هار تا 85 درصد فشرده کند بدون اینکه کیفیت ان را پایین  بیاید و این فرمت شفرئه سازی باعث کم شدن حجم تصاویر و فیلم ها شده در نتجه فضای کمتری را اشغال می کند.

فروش دوربین مداربسته و dvr

فروش دوربین مداربسته و dvr

دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته و دستگاه های ان وی آر مخصوص دوربین های تحت شبکه در مدل های متفاوت را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی خریداری کنید. جهت سفارش و خرید ارزان قیمت انواع دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته و دوربین های صنعتی، بولت، اسپید دام و دوربین مداربسته دام هایک ویژن و هایلوک می توانید با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما