مشکلات رایج در فروش دوربین مداربسته فیک

مشکلات رایج در فروش دوربین مداربسته فیک را تنها با تیم تکنو دوربین حل و فصل کنید. ما اینجاییم تا به شما بگوییم که کدام دوربین مداربسته اصل و کدامیک بدل می باشد. دوربین های مداربسته موجود در فروشگاه تکنو دوربین همگی گارانتی دار بوده و با قیمتی ویژه به فروش می رسند. اگر می خواهید با یک نگاه اصل یا تقلبی بودن دوربین مداربسته را تشخیص بدهید تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید:

چگونه یک دوربین امنیتی تقلبی را تشخیص دهیم؟

اکثر مردم دوربین های امنیتی جعلی را انتخاب می کنند زیرا نسبتاً ارزان تر هستند. برخی از آنها برای تکمیل دوربین های امنیتی واقعی برای ایجاد پوشش امنیتی گسترده تر از دوربین های تقلبی ارزان تر استفاده می کنند. در هر دو مورد، امید این است که مجرمان احتمالی دوربین‌های امنیتی را ببینند و این برای منصرف کردن آنها از تجاوز، خرابکاری یا سرقت کافی باشد. این در برخی موارد کار می کند. در زیر راه‌های ساده‌ای وجود دارد که از طریق آنها هر کسی می‌تواند دوربین‌های امنیتی جعلی را شناسایی کند.

مشکلات رایج در فروش دوربین مداربسته فیک

چراغ ها

اگر یک دوربین امنیتی دارای چراغ های چشمک زن باشد، به خصوص اگر به راحتی قابل مشاهده باشند، احتمالا جعلی است. زیرا این چراغ ها برای جلب توجه طراحی شده اند. آنها هدف دیگری جز جلب توجه ندارند به این امید که از هر متجاوز احتمالی جلوگیری کند. همیشه این را بدانید که برند های اصلی سازنده دوربین مداربسته، همه چیز را اصولی می سازند تا طبیعی جلوه دهد نه اینکه یک جای دوربین را پر رنگ و جای دیگر را بی اهمیت جلوه دهد.

آنچه این واحدها دارند فناوری مادون قرمز است. این فناوری به دوربین‌ها اجازه می‌دهد تا در شب ضبط کنند. بنابراین، هنگامی که به یک واحد اصلی نزدیک می شوید، درخشش ضعیفی را مشاهده خواهید کرد. اکثر دوربین های امنیتی جعلی سعی می کنند این درخشش را تقلید کنند. متأسفانه آنها همیشه زیاده روی می کنند. این معمولاً باعث می شود که این دوربین ها دارای نورهای واقعاً روشن در داخل باشند. بنابراین، اگر دوربینی که به آن نگاه می کنید دارای نورهای روشن است، احتمالاً تقلبی است.

مشکلات رایج در فروش دوربین مداربسته فیک

نام برند تجاری

دوربین های امنیتی واقعی دارای نام های تجاری به طور برجسته هستند. این به این دلیل است که شرکت های تولید کننده آنها به محصولات خود افتخار می کنند و این یک راه آسان برای بازاریابی است. اگر یک سیستم دوربین امنیتی دارای مارک قابل مشاهده نباشد، احتمالا جعلی است. این احتمال وجود دارد که آنها سعی دارند هویت خود را پنهان کنند. این کاری است که سازندگان دوربین های امنیتی واقعی انجام نمی دهند.

علاوه بر این، چند برند برجسته وجود دارند که در ساخت دوربین تخصص دارند. یادگیری در مورد آنها، آرم آنها و هر علامت مرتبط دیگری کار شما را آسان تر می کند. و حتی برای کسانی که نام تجاری را نشان می دهند که شما با آن آشنا نیستید، یک جستجوی ساده در گوگل کافی است تا بتوانید تشخیص دهید جعلی هستند یا خیر. این احتمالاً قابل اعتمادترین روش برای تشخیص یک دوربین امنیتی جعلی است. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که برخی از تولیدکنندگان دوربین‌های امنیتی جعلی با استفاده از غلط املایی نام‌های تجاری رایج یا آرم‌ها یا علامت‌گذاری‌های کمی تغییر یافته سعی می‌کنند زیرکانه عمل کنند.

کیفیت ساخت

اگرچه این یک روش بی‌خطا نیست، اما با بررسی کیفیت ساخت آن‌ها می‌توانید تفاوت بین دوربین واقعی و تقلبی را تشخیص دهید. این به این دلیل است که مهم نیست که یک دوربین واقعی چقدر مقرون به صرفه باشد، سازندگان همیشه قدمی اضافی برمی‌دارند تا اطمینان حاصل کنند که با مواد نسبتاً خوب ساخته شده است. حتی آنهایی که از پلاستیک ساخته شده اند معمولاً از مواد با کیفیت مناسب استفاده می کنند. از سوی دیگر، دوربین‌های تقلبی از پلاستیک ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند، زیرا هدف اصلی در طول ساخت آنها تولید آنها با کمترین هزینه ممکن است. بنابراین، کیفیت ساخت آنها ضعیف است.

با این حال، این روش دارای یک محدودیت است، به این معنا که شما باید به اندازه کافی به دوربین نزدیک باشید تا بفهمید که آیا کیفیت ساخت ضعیفی دارد یا خیر. در حالی که ممکن است برای دوربین های امنیتی درب ورودی کار کند، اما در مورد دوربین هایی که در مکان هایی قرار می گیرند که دسترسی به آن ها آسان نیست ممکن است کارآمد نباشد.

مشکلات رایج در فروش دوربین مداربسته فیک

مشکلات رایج در فروش دوربین مداربسته فیک

اگر می خواهید دوربین مداربسته اصل اورجینال رو خریداری، نصب و راه اندازی کنید، به هر مرکز فروشی اعتماد نکنید، فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین مداربسته اصلی را در مدل های دام، بولت، اسپید دام و مخفی را با برند های معتبر هایک ویژن، هایلوک، تکنیکس، بادیگارد، داهوا و غیره را همراه با گارانتی معتبر با قیمتی ارزان به فروش می رساند. برای خرید و سفارش انواع دوربین مداربسته اصل ضمانت نامه دار هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما