مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت

مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت را همراهی کنید تا بهترین و با کیفیت ترین سیستم های ضد سرقت اتومبیل را به شما معرفی کند. سیستم های اعلام سرقت خودور steal mate از دسته متنوع ترین دزدگیر های موجود در بازار است که در دو نوع تصویری و معمولی روانه بازار می شود. به لطف نسل جدید انواع دزدگیر استیل میت با ویژگی های پیشرفته، می توانید ایمنی وسیله نقلیه خود را ۲۴ ساعت شبانه روز به بهترین نحو ممکن تضمین کنید. جهت آشنایی بیشتر با این دزدگیر ماشین همراه ما باشید:

مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر خودرو استیل میت

از نگرانی ها و چالش های اکثر اوقات صاحبان وسایل نقلیه، سرقت یا آسیب به اتومبیل و یا دزدی لوزام داخل و قطعات فنی آن می باشد. چراکه نه تنها خود اتومبیل ارزشمند است بلکه قطعات آن هم نیز می تواند بسیار گران قیمت باشد. گاهی هم وارد کردن آسیب به آن می تواند برای راننده خسرات هایی‌ را به بار آورد. همه ی این ها با غفلت از ماشین خود در مکان های مختلف امکان پذیر می باشد. با این حال جهت افزایش سطح ایمنی خودرو پیشنهاد ما به شما انتخاب دزدگیر های استیل میت است. زیرا این برند دارای شهرت جهانی بوده و محصولات خود را به بروز ترین امکانات و در عین حال مقرون به صرفه ترین قیمت ها مجهز کرده است.

همچنین این مارک مطرح، علاوه بر طراحی دزدگیر های مؤثر، انواع سنسور های مختلف مانند سنسور پارک ماشین، دوربین ماشین، جی ‌پی اس، سنسور باد اتومبیل و غیره را تولید کرده است. سیستم های ضد سرقت خودرو استیل میت به مدل های متعدد ساده و معمولی، تصویری، شارژی و باتری دار، سیم کارت خور و صفحه رنگی تقسیم می شوند. هرکدام از این محصولات نامبرده دارای بهترین عملکرد ها و صحیح ترین عکس العمل ها می باشند. سنسورهایی که این دزدگیر ها پشتیبانی می کنند، در قسمت‌های مختلف خودرو قرار می‌گیرند و می‌توانند در انواع سطوح تشخیص متفاوتی داشته باشند، از باز شدن درب گرفته تا شکستن شیشه تا ضربات مختلف به ماشین، از قدرت تشخیص سریعی بهره می برند.

مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت

انواع دزدگیر اتومبیل استیل میت

به طور کلی دزدگیر های استیل میت به دو دسته اصلی ساده و تصویری تقسیم می شوند. دزدگیر های ساده از امکانات کمتر و قیمت ارزان تری برخوردار هستند، در عین حال دارای عملکرد مطمئنی می باشند. به وسیله این سری با استفاده از ریموت کنترل از راه دور با برد بالا، بدون استفاده از سوییچ به شما این امکان را می‌ دهند که قفل درهای خودروی خود را با فشار دادن دکمه ‌ای روی آن باز کنید. همچنین با تشخیص تهدید قادر به هشدار دادن از طریق آژیر خطر قدرتمند می باشد. به علاوه در برخی موارد، ممکن است بخواهید بدون استفاده از سوییچ و از راه دور، صندوق عقب را باز کنید.

شما می توانید این کار را با یک کلیک بر روی دکمه ریموت دزدگیر ساده استیل میت از راه دور انجام دهید. از دیگر ویژگی های کلی این محصولات می توان به قفل کودک اشاره کرد. به وسیله این ویژگی پس از حرکت ماشین و بعد از اولین ترمز، درب ها را به صورت خودکار قفل می کند تا امنیت سرنشینان خودرو را حفظ کند.

مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر تصویری استیل میت

دزدگیر تصویری استیل میت به دلیل ویژگی های جدید و کاربردی بیشتر یکی از پرطرفدار ترین ها می باشد. این محصولات دارای ریموت مجهز به صفحه نمایشگر کوچک LCD هستند که وضعیت خودرو را در هرکجا با اشکال نمادی بر روی آن به اجرا می گذارد. این سیستم های ضد سرقت خودرو دارای انواع آپشن های پیشرفته مانند، قابلیت ماشین یابی، پشتیبانی از سنسور های شوک و ضربه، قابلیت تنظیم حساسیت سنسور، خروجی قفل مرکزی و غیره می باشند. دزدگیر های ماشین تصویری استیل میت را می توانند در دو موقعیت صدا دار و بی صدا تنظیم کرد.

در حالت بی صدا کردن، هنگامی که شخصی سعی می کند به ماشین شما نفوذ کند، هیچ گونه صدایی در ماشین ایجاد نمی کند. درعوض، از طریق صفحه نمایشگر ریموت کنترل از راه دور دزدگیر، با چراغ های چشمک زن یا حالت ویبره به مالک اتومبیل هشدار می دهد. این نوع ویژگی دزدگیر احتمال اینکه دزد را در حال نفوذ دستگیری کنید بسیار بیشتر می کند. چراکه از آنجایی که هشدار و آژیر خطری در مورد خطر و تهدید داده نمی شود، سارقین فوراً مانند فرار نمی کنند. اشکال این قابلیت این است که مردم در نزدیکی ماشین شما از وقوع جرم آگاه نیستند.

مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت

مرکز فروش انواع دزدگیر استیل میت

ماشین شما نه تنها فقط یک وسیله حمل و نقل نیست، بلکه یک همراه مورد اعتماد شما در رفت و آمد های میان شهری یا جاده است. برای همین یکی از با ارزش ترین دارایی های شما است. بهترین راه برای محافظت از اتومبیل خود مسلح کردن آن به سیستم دزدگیر خودرو است. سرقت خودرو امروزه یکی از رایج ترین انواع جرایم است. با خرید دزدگیر مناسب می توانید از سرقت و خرابکاری جلوگیری کرده و از وسایل خود در داخل آن نیز محافظت کنید. فروشگاه منصوری بانه، مرکز فروش انواع دزدگیر های خودور استیل میت و سایر دزدگیر های وارداتی و چینی می باشد. برای خرید

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما