خرید انواع دوربین مخفی کوچک شارژی

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی به صورت عمده و خرده برای تمامی هموطنان گرامی با قیمتی ویژه امکان پذیر است. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی قابل حمل را می توانید در هر مکانی جاسازی کرده بدون اینکه احدی از دوربین بودن آن مطلع شود. این دوربین ها باتری خور بوده و به صورت وایرلس نصب خواهند شد. به این ترتیب تشخیص آنها همیشه غیرممکن خواهد بود. در ادامه به شرح و بررسی بیشتر این درب ضد سرقت آنا های مداربسته بیشتر می پردازیم :

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین مخفی ریز شارژی

دوربین مخفی ریز شارژی یا دوریین های قابل حمل و جیبی، یک دستگاه الکترونیکی بسیار کوچک است که برای گرفتن تصاویر یا فیلمبرداری استفاده می شود، اما در حالت ناشناس باقی می ماند، بدون اینکه فرد عکس گرفته از آن آگاه باشد. با توجه به شکل و اندازه کوچک می توان به راحتی آنها را در داخل اشیاء مختلف مانند اسباب بازی ها پنهان کرد. این گزینه برای نظارت بر کودک در هنگام خواب یا بازی و تنها ماندن در خانه و غیره بسیار مفید می باشد. با این حال، می‌توان درب ضد سرقت آهنی جاسوسی نامرئی را در بازار یافت که شکل آن ها غیر قابل شناسایی است و اغلب در داخل لوازم محیط مانند تابلو عکس، جعبه دستمال کاغذی، داخل گل و گیاه، کنار میز و یا حتی داخل لباس و غیره پنهان می‌شوند.

در میان رایج ترین انواع دوریین ها، این محصولات دوربینی هستند که به عنوان مستقل شناخته می شود، چراکه نیازی به سیم کشی ندارند و مجهز به باتری هستند که به شما امکان می دهد آن را در هر کجا که می خواهید نصب کنید یا همراه داشته باشید. همچنین قادر به ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات داخل مموری رم خود هستند که برای ارائه مدارک بسیار کاربردی می باشند.

دوربین های دوربین ریز باتری دار

برخی از مدل‌ دوربین های دوربین ریز باتری دار موجود در بازار مجهز به سنسور مادون قرمز هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد حتی در شب یا در شرایط کم نور نیز به وضوح کامل ضبط کنند. این ویژگی به لطف وجود LED های مادون قرمز ویژه امکان پذیر است. بارز ترین ویژگی های این دوربین های مخفی این است که مجهز به یک پروتکل Wi-Fi هستند که امکان کنترل از راه دور از دستگاه‌ های متصل به آن‌ها مانند گوشی ‌های هوشمند و تبلت‌ ها یا کامپیوتر شخصی را فراهم می‌کند. به عبارتی ساده تر این دوربین های IP مخفی به شما امکان می دهند در صورت اتصال به اینترنت به صورت آنلاین مدیریت شوند.

آیا اغلب وقتی در خانه نیستید دلتان برای خانواده و حیوانات خانگی خود تنگ می شود؟ آیا می خواهید بدانید که کودک شما در غیاب شما در چه حالی است؟ آیا نگران امنیت آن در کنار پرستار هستید؟ آیا واقعاً می خواهید بدانید که در خانه یا دفتر کار چه اتفاقی می افتد؟ بهترین و برترین راهکار استفاده از دوربین های کوچک مخفی است که کسی را از وجود خود مطلع نمی کند.

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین جاسوسی شارژی مدل فلتی

دوربین جاسوسی کوچک شارژی مدل فلتی یکی از مدل های فوق العاده کوچک است که به صورت کاملا محتاطانه عمل می کند. این یک دوربین مخفی کوچک جیبی است که برای مخفی شدن در هر جایی با احتیاط و بدون تشخیص آن برای فیلم برداری همراه ضبط صدا عالی است. همچنی برای مصارف ورزشی، دوربین خودرو یا دوربین نظارت خانگی (کودک، حیوانات خانگی یا کارکنان خانگی) ایده آل است. این دوربین ریز بیسیم فلتی به عنوان جدیدترین فناوری، از راه دور به هر دستگاهی از طریق سیگنال Wi-Fi متصل می شود، بنابراین می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید، می توانید ضبط های زنده را یا ضبط های گذشته را ببینید یا حتی آن ها را در گوشی خود ذخیره کنید.

این دوربین دارای کیفیت تصویر 4k است که به شما امکان می دهد از بهترین منظر ممکن محیط را ببینید و کنترل کنید. به گونه ای که حتی از طریق آن امکان خواندن نوشته های متنی یا پلاک وسایل نقلیه وجود خواهد داشت.

دوربین مداربسته مخفی وایرلس فلتی شارژی دارای سنسور حساس به حرکت است که به محض تشخیص چیزی بلافاصله شروع به ضبط می کند، در همان زمان یک اعلان هشدار به دستگاه شما ارسال می کند. این واقعیت که حالت تشخیص حرکت را می توان در این دوربین کوچک تنظیم کرد، باعث صرفه جویی در باتری و فضای ذخیره سازی کارت حافظه آن می شود زیرا از ضبط های بیهوده جلوگیری می کند.

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

با پیشرفت فناوری در دوربین های مداربسته، اشکال و ظاهر آن ها هم در حال تغییر و تحول می باشد. هدف اصلی این محصولات پیشگیری از وقوع جرم و جنایت سپس جمع آوری مدارک و شواهد می باشد. یکی از محبوب ترین آن ها که برای استفاده اهداف گوناگون ساخته شده اند، دوربین های مخفی کوچک شارژی است.

این دوربین های ریز در انواع مدل های مختلف با ویژگی های متعدد طراحی شده اند. شکل این محصولات می تواند شبیه اشیاء کوچکی باشد که معمولا در زندگی روزمره استفاده می شود، مانند خودکار، ساعت، ریموت ماشین یا پریز برق و غیره باشد. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته ریز مخفی بیسیم شارژی با شماره های درج شده در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما