مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار منصوری را همواره دنبال کنید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته وایرلس مموری خور را می توانید با قیمتی مناسب از این مرکز فروش خریداری کنید. این دوربین ها بسته به کاربرد و بودجه مشتری دارای برند ها و مدل های متفاوتی هستند. دوربین های مداربسته مموری خور وای فای دار به اینترنت متصل شده و تصاویر را به کاربران در هر جای دنیا که باشند ارسال خواهند کرد. با این حال انواع دوربین های مداربسته رم خور روانه بازار گردیده اند تا نیازهای امنیتی همگان را برآورده کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با برخی از این دوربین های محبوب بیشتر آشنایی‌ شوید:

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته مخفی بی سیم رم خور

دوربین مداربسته مخفی بی سیم رم خور در انواع مدل های مختلف ساخته شده است که دارای ابعاد ریز و در عین حال نامرئی هستند. همچنین این ویژگی منجر شده است تا بدون اینکه جلب توجه کنند به راحتی در اجسام داخل محیط اعم از گلدان، جعبه دستمال کاغذی، لوازم جانبی تلویزیون، سیستم های روشنایی محیط، آینه، ساعت و غیره جاسازی و استتار شوند. در نتیجه امکان فیلم برداری های مخفی برای اهداف و کاربرد های گوناگون را فراهم می کند. این دسته از دوربین های کوچک فاقد سیم قادر می باشند که بدون نیاز داشتن هارد دیسک یا دستگاه های جانبی دیگر، اطلاعات گرفته شده خود را داخل کارت حافظه برای بازیابی های بعدی ذخیره کند.

این دوربین های جاسوسی بهترین کیفیت های تصویر را ارائه می دهند و امکان استراق سمع محیط را نیز ارائه می دهند. از این دوربین ها میتوان به عنوان دوربین فیلم برداری ورزشی، نظارت پرستار بچه، ضبط مصاحبه و غیره استفاده کرد. به علاوه با اتصال به وای فای مجاور قابلیت اشتراک گذاری ویدیو ها را در گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی را از راه دور فراهم می کنند. از دیگر ویژگی های عالی این دوربین های ریز نامرئی حافظه دار عبارتند از: قابلیت حمل، دارای باتری قابل شارژ، مجهز سنسور حساس به حرکت، قابلیت دید در شب و غیره.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم مموری خور

دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم مموری خور یکی‌ از مدل های مقرون به صرفه است. زیرا نیازی به سیم کشی برق ندارد بلکه انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور مستقیم خورشید تأمین می کند. بنابراین این دوربین می تواند مدل مناسبی برای مناطق دور و چالش برانگیز باشد که دور از دسترس برق باشد. این دوربین امکان ضبط تصاویر فول اچ دی را در محیط فراهم می کند و این ویدیو های واضح را در کارت حافظه ۶۴ گیگابایت ذخیره می کند. البته نکته قابل توجه اینکه این دسته از دوربین های رم خور دارای معایبی هستند و آن هم اینکه با سرقت آن امکان از بین رفتن کلی تصاویر و اطلاعات وجود دارد.

این دوربین مداربسته بی سیم پنل دار از مدل های ضد آب است و برای فضای باز طراحی شده است. درنتیجه در مقابل برف و باران کارایی مداوم خود را از دست نمی دهد. مالکین قادر هستند تا از طریق نرم افزار مخصوص از راه دور با اشخاص جلوی دوربین به بحث و گفتگو دو طرفه بپردازید.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته وای فای گردان اتوترک حافظه دار

دوربین مداربسته وای فای گردان اتوترک حافظه دار از مدل های محبوب است که قابلیت انتقال مستقیم فیلم و تصاویر را بر روی سیستم عامل های هوشمند اندروید، آیفون و ویندوز را فراهم می کند. اگر ضبط تصاویر را در این دوربین اتوترک فقط در صورت تشخیص حرکت انتخاب کنید، مدت زمان ضبط افزایش می یابد، در حالی که اگر ضبط مداوم یا باشد، زمان ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه براین ویژگی حافظه ذخیره سازی در مموری رم هم افزایش می باشد. با این ویژگی تشخیص حرکت، در هنگام ورود اشخاص و یا اجسام به محدوده دید، دوربین قادر به ردیابی آن ها می باشد تا درک بهتری از وقایع را برای کاربران ضبط کند.

دوربین مداربسته رم خور اتوترک چرخان دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است و زاویه دید بسیار وسیع به میزان ۳۶۰ درجه را ضبط می کند. به علاوه برای محیط های داخلی طراحی شده که نصب و راه اندازی بسیار ساده ای بدون نیاز به سیم کشی یا دستگاه های ضبط کننده دارد. دوربین مداربسته رم خور وای فای اتوترک ۳۶۰ درجه دارای میکروفون داخلی و اسپیکر است که امکان شنود صدای محیط و ارسال صدای مالک از راه دور در محیط مورد نظر را فراهم می کند.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

امروزه حفظ امنیت در محیط های گوناگون یک مسئله حائز اهمیت است. برای همین خاطر انواع دوربین های مداربسته برای رسیدن به این اهداف طراحی شده اند. این محصولات دارای ویژگی های مختلفی هستند که متناسب با نوع شرایط منطقه مربوطه انتخاب می گردند. از سوی دیگر برخی می خواهند دوربین هایی داشته باشند که بدون هیچ گونه تجهیزات اضافی قادر باشند تا اطلاعات خود را ذخیره و ثبت کنند. مرکز فروش دوربین مداربسته تکنو با مدیریت منصوری انواع دوربین های مداربسه بی سیم حافظه دار را همراه با گارانتی به قیمت طلائی به نمایش گذاشته است. برای خرید و سفارش این دسته از دوربین های مداربسته تحت شبکه با ما در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما