خرید انواع دزدگیر استیل میت

خرید انواع دزدگیر استیل میت را با نرخ های بسیار پایین تنها از نمایندگی های تدرب ضد سرقت تک لنگه در سراسر شهرهای ایران انجام دهید. این سیستم ضد سرقت قابیلت نصب بر روی انواع اتومبیل های خارجی و داخلی را دارد و از کلی امکانات عالی بهره می برد. با ما باشید تا شما را با انواع دزدگیرهای Steel mate آشنا سازیم.

خرید انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر خودرو  steel mate

یکی از محبوب ترین و بهترین درب ضد سرقت تهران برند چینی استیل میت می باشد که در کشور ما بسیار مورد استقبال و مصرف کاربران قرار می گیرد. برای اینکه همیشه از لحاظ امنیت وسیله نقلیه خود آسوده خاطر باشید، این دزدگیر ها که شامل انواع ویژگی ها و آپشن های کاربردی و اساسی است را انتخاب کنید.

این هشدار های سیستم ضد سرقت ماشین استیل میت به بهترین وجهی طراحی شده است که متناسب با نیازهای شما می باشد و به حداکثر رساندن ایمنی خودرو کمک می کند همچنین از ماشین شما و لوازم قیمتی داخل آن به خوبی مراقبت می کند. این دزدگیرها در انواع مختلف ساده و تصویری در دسترس می باشند. به عنوان مثال سیستم های دزدگیر ساده به شما امکان می دهند درهای وسیله نقلیه خود را با فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور باز یا بسته کنید. دزدگیرهای استیل میت تصویری هم از یک ریموت کنترل از راه دور صفحه نمایش دار ال سی دی بهره می برد که وضعیت ماشین را در همه حالت از طریق آن به خوبی به نمایش می گذارد.

ویژگی های اساسی دزدگیر ماشین استیل میت

صدای زنگ خطر اساسی ترین ویژگی مورد استفاده در این سیستم های دزدگیر steel mate برای جلوگیری از سرقت و اتفاقات ناگوار مانند ضربه و خسارات احتمالی به خودرو مناسب است. صدای دزدگیر بر حسب دسی بل اندازه گیری می شود و هرچه دسی بل بیشتر باشد، صدای زنگ هشدار و کارایی آن بلندتر می شود.

ویژگی سنسور بسته شدن اتوماتیک درب ها در این دزدگیرهای استیل میت یک ویژگی کاربردی است که به شما امکان می دهد در هنگام روشن کردن و شروع به حرکت خودرو درب ها برای امنیت بیشتر سرنشینان به طور خودکار بسته شوند.

همچنین ویژگی سنسور حرکت با ردیابی تمام حرکات وسیله نقلیه شما به عنوان یک رادار بسیار قدرتمند و قابل تشخیص سریع عمل می کند.

دزدگیر استیل میت را می توانید به انتخاب خود در حالت های بی صدا یا صدا دار فعال کرد. با داشتن ویژگی سنسور شک که از حساسیت بالایی برخوردار است، در مقابل ضربات سریعاً کاربران خود را از طریق ریموت کنترل از راه دور برد بالا مطلع می کند. باتری لیتیومی که در این دزدگیر های استیل میت مجهز است بسیار بادوام و قدرتمند می باشد.

خرید انواع دزدگیر استیل میت

لیست انواع سیستم ضد سرقت اتومبیل استیل میت

  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-5163
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-4328 duoble
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل 838 کد ST02
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل 888E
  • دزدگیر استیل میت مدل 5164
  • دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986XO
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-4328
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل RX1000 کد REDBAT-04
  • دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل 986L-2
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-5163 duoble
  • دزدگیر استیل میت مدل 5164
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل 838 کد ST07
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-5163
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل T8209
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-5160 single
  • دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986E

خرید انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر ماشین استیل میت ساخت کجاست؟

شاید برای غالب شماها سوال باشد که این سیستم اعلام سرقت پر طرقدار ساخت کجاست؟ باید بدانید که سیستم ضد سرقت اتومبیل استیل میت ساخت کشور چین بوده که در سالیان اخیر سهم بسیار بالایی از بازار جهانی را در رابطه با تولید دزدگیر اتومبیل، کیت ریموت انواع سیستم در بازکن‌های اتوماتیک و تولید انواع ریموت خام به خود اختصاص داده است. این دزدگیر خودرو چینی، توانسته در تنوع تولید انواع دزدگیر های تصویری و معمولی برای انواع اتومبیل و هم‌چنین سنسور دنده عقب خودرو در صنعت لوازم یدکی اتومبیل زبانزد شود.کاربرد ریموت‌های خام استیل میت در صنعت درب اتوماتیک، دزدگیر خودرو و سیستم‌های اعلام سرقت است. لذا صاحب هر اتومبیلی هستید، نگران اینکه “آیا دزدگیر استیل میت با ماشین شما، سازگار است” نباشید. چراکه این برند معتبر، محصولات خود را جوری تولید کرده که از تمامی ماشین های موجود در بازار پشتیبانی می کند.

خرید انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر های استیل میت ساخت کشور چین بوده و قابلیت نصب بر روی انواع ماشین های ایران خودرو، سایپا، ام وی ام و غیره می باشد. فروشگاه امنیتی منصوری دارای نمایندگی فروش و نصب دزدگیر تصویری استیل میت و همچنین سایر مدل های دیگر این دزدگیر در استان کردستان بوده و انواع محصولات این برند را در سراسر کشور پخش خواهد کرد. جهت سفارش ارزان قیمت دزدگیرهای اتومبیل استیل میت هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما