قیمت دوربین مداربسته خورشیدی بدون نیاز به برق در بازار

جهت سفارش و دریافت قیمت دوربین مداربسته خورشیدی بدون نیاز به برق در بازار، دست نگه دارید، تکنو دوربین دنیایی از جدیدترین دوربین های پنل دار خورشیدی را در دو نوع دوربین خورشیدی سیم کارت خور و معمولی وارد کشور کرده و با قیمتی استثنایی به فروش می رساند. دوربین مداربسته پنل دار شارژی از دسته دوربین های outdoor است که برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی و منبع تغذیه نمی باشند. چراکه این درب ضد سرقت درب حیاط  مداربسته رم خور بیسیم، برق خود را از طریق نور خورشید تامین می کند.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته فضای باز شارژی آفتابی

دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم شارژی، دارای طرفداران زیادی از سراسر دنیا می باشد! یکی از دلایل مهم این مسئله این است که بدون نیاز به اتصال برق شهری و کابل کشی می تواند به طور مکرر و مداوم ضبط و فیلمبرداری کند. چراکه از پنل بیرونی تشکیل شده است و انرژی موردنیاز خود را تنها از این طریق نور خورشید تأمین می کند. درنتیجه می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر دوربین مداربسته باشد.

حال این سؤال پیش می آید این درب ضد سرقت درسی مداربسته پنل دار برای چه محیط هایی توصیه می شود؟ شما می توانید این مدل را در فضاهای بیرونی مانند بیرون خانه، جلوی درب بانک ها، خانه باغ ها، در زمین های کشاورزی، پارکینگ های سرباز و غیره در مقابل شرایط جوی آب و هوایی قرار دهید. همچنین شما نگران مواقع بارانی و برفی نباشید چون این دوربین مداربسته وایرلس دارای استاندارد IP67 است تا مقاومت خود را برای فیلمبرداری های شبانه روز حفظ کند.

رزولوشن تصویر این دوربین مداربسته شارژی خورشیدی، ۲ مگاپیکسل است که تصاویر بسیار واضح و دقیق را ارائه می دهد به علاوه با مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز، این امکان را فراهم می سازد تا حتی در تاریکی مطلق هم تصاویر بدون نویز را به ثبت برساند. لازم به ذکر است این مدل از دسته های تحت شبکه است که با قابلیت متصل شدن به اینترنت امکان مشاهده آنلاین فیلم های محیط مورد نظر را از راه دور از طریق گوشی های اندرویدی برای کاربران فراهم می سازد. دوربین مداربسته رم خور پنل دار قادر می باشد هرنوع حرکت مشکوک را ضبط کند چراکه از قابلیت تشخیص حرکت بهره می برد در این حالت دوربین می تواند فضای بیشتری جهت ذخیره فیلم های مهم را در کارت حافظه به جا بگذارد.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

مشخصات فنی دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم

  • کیفیت وضوح تصویر فول اچ دی
  • قابلیت نصب آسان
  • وای فای دار
  • دارا بودن سنسور تشخیص حرکت یا قابلیت آماده باش
  • اسپیکر دار
  • مجهز به میکروفون
  • ضد آب و برف
  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd
  • قابلیت اشتراک تصویر و فیلم به ۲۰ گوشی همراه
  • قابلیت ذخیره ابری
  • قابلیت دید در شب

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

میکروفن قوی دوربین خورشیدی

با نصب این مدل دوربین بدون سیم خورشیدی در محیط مورد نظر حتی می توانید شب ها با خیال آسوده بخوابید چراکه از طریق اشعه مادون قرمز ال ای دی تصویر 24 ساعته حتی در تاریکی و دل شب با کیفیت بالا ارائه می دهند. این دوربین مداربسته تحت شبکه پنل دار دارای رزولوشن تصویر 1080p است که ضبط شده های بسیار واقعی و دقیق را داخل کارت حافظه میکرو اس دی ذخیره می کند درنتیجه شما می توانید همیشه به این فیلم ها دسترسی پیدا کنید و از آن ها به عنوان مدرک استفاده کنید. از دیگر امکانات مفیدی که موجب می شود به وسیله این مدل دوربین مداربسته وای فای خورشیدی صدای دو طرفه را از راه دور منتقل کنید، مجهز بودن به میکروفون داخلی و اسپیکر است.

این دوربین را می توانید در خانه باغ و یا مناطقی دور دست نصب و راه اندازی کنید و خود از راه دور توسط گوشی همراه خود مکان را مدیریت کنید. این دوربین مداربسته به دوربین های باتری خور، سولار، شارژی، وایرلس فضای باز و غیره نیز معروف است.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

از دیگر فناوری های دوربین مداربسته بیسیم رم خور خورشیدی ضد آب، مجهز بودن به میکروفون داخلی و بلندگو می باشد که می تواند امکان گفتگوهای واضح دو طرفه را برای کاربران خویش فراهم می کند. شما می‌توانید بهترین و امن ترین دوربین مداربسته خورشیدی را با قیمت ارزان از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما