قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل به نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور مراجعه کنید. دوربین های مداربسته استارلایت در واقع چشم سوم شما بوده که بدون اینکه یک لحظه هم پلک بزند، تمامی اتفاقات و تصاویر مکان مد نظر را به صورت رنگی همانند روز ضبط و بر روی دستگاه ضبط تصویر ذخیره خواهد کرد. در ادامه می خواهیم به معرفی یکی از پر فروش ترین دوربین های رنگی استارلایت بپردازیم که دارای تکنولوژی AHD بوده و از سنسور سونی بهره مند است.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته بولت استارلایت دو مگاپیکسل ahd تکنیکس

فناوری starlight استاندارد طلایی دوربین مداربسته بولت مدل ahd در عملکرد فیلم با نور کم است. به گونه ای که بدون در نظر گرفتن شرایط نوری، زمان روز یا شب و یا حتی حرکت اشیا در موقعیت، تصاویر واضح و مرتبطی را ارائه می دهد. این مدل دارای سنسور sony 307 با لنز 3.6 میلی متری است که موجب شده محبوبیت بالایی به خود اختصاص دهد. شما می توانید دوربین مداربسته بولت starlight فول اچ دی مدل ۲۴۳۳ را  در محیط های باز مانند ورودی و خروجی درب فروشگاه ها، حیاط بیمارستان ها، خانه باغ ها، پارکینگ های سرباز، جلوی درب راهروهای کارخانه ها و غیره نصب کنید، چراکه دارای استاندارد IP66 می باشد.

همانطور که گفته شد این دوربین رنگی دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل 1080p است که تمام حوادث اتفاق افتاده و اشخاص داخل محیط را به صورت کاملا واضح به نمایش می‌ گذارد. لازم به ذکر است که این دوربین از مدل های ahd است که قادر می باشد سیگنال های ویدیوهای گرفته شده را به دستگاه ضبط کننده دی وی آر منتقل کند. گقتنی است این دستگاه از قابلیت اطمینان و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که افراد غیر مجاز به آن دسترسی نخواهند یافت. این دوربین مداربسته استارلایت فول اچ دی مدل ۲۴۳۳، دارای ۴ عدد پاور ال ای دی مادون قرمز است تا قابلیت دید در شب را فراهم کند.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مشخصات فنی دوربین ضد آب استارلایت AHD

  • تکنولوژی AHD
  • قابلیت اتصال به دستگاه های دی وی آر برای ضبط تصاویر
  • دارای کیفیت 2 مگاپیکسل
  • بهره مندی از سنسور Sony307 Starlight
  • دارای پروژکتور مرئی جهت دید در شب رنگی واضح
  • لنز 3.6mm 3MP
  • کیس بزرگ فلزی
  • مناسب برای فضا های باز
  • دارای 4 عدد پاور LED نور مرئی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

زمانی که بحث دقت در ضبط تصویر و تفکیک رنگ دوربین های مداربسته می آید، نام دوربین مداربسته دید در شب رنگی starlight می درخشد! چراکه این دوربین ها تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای در تاریکی مطلق نیز، به صورت رنگی نمایش خواهند داد و این سبب محبوبیت آن خواهد شد. شما می توانید انواع دوربین های تحت شبکه و AHD دید در شب رنگی را را با قیمت ارزان و ضمانت دوساله از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما