قیمت دوربین مدار بسته چرخشی خورشیدی سیم کارتی

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی سیم کارتی را از فروشگاه منصوری استعلام کنید. دوربین مداربسته چرخان سیمکارت خور خورشیدی اسپید دام دارای بنده ای ضد آب است لذا کاربر می تواند آن را در فضای های باز نیز نصب و راه اندازی کند. این دوربین وای فای دار بدون نیاز به برق از طریق پنل خورشیدی خود برق را تامین کرده و تصاویر و ویدئو ها را ضبط خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این دوربین مدار بسته چرخان خورشیدی سیم کارتی بیشتر آشنا شوید :

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته چرخشی خورشیدی سیم کارتی

دوربین مداربسته چرخشی خورشیدی سیم کارتی یکی از مدل های پرطرفدار است و می تواند چالش دشواری دسترسی به برق مستقیم را در بهترین شیوه ممکن برطرف کند. به طور کلی این محصول از سه قسمت اصلی از پنل خورشیدی بیرونی، باتری داخلی و دوربین مداربسته تشکیل شده است. دوربین مداربسته مربوطه انرژی خود را از برق تولید شده توسط پنل خورشیدی و انرژی خورشیدی دریافت می کند. به عبارتی دیگر پنل بیرونی این محصول جریان انرژی خورشید را به برق مستقیم تبدیل کرده و سپس انرژی مورد نیاز دوربین را برای کارکرد مداوم تضمین می کند.

دوربین های خورشیدی محصولاتی هستند که برای نیازهای امنیتی محیط های مختلف طراحی شده است. به ویژه مدل مناسبی برای مکان هایی است که برق وجود ندارد یا دسترسی به برق دشوار است. انرژی (برق) تولید شده توسط پنل بیرونی این دوربین  با کمک واحد کنترل شارژ در باتری ذخیره می شود و برق ذخیره شده در باتری برای عملکرد 24 ساعته دوربین امنیتی استفاده می شود.

به عبارتی ساده تر، از آنجایی که در شب یا هوای ابری در محیط نور خورشید وجود ندارد، این دوربین مداربسته بیسیم گردان انرژی ذخیره شده در باتری را برای کارکرد مداوم و بدون وقفه دوربین تضمین می کند. با این اوصاف دوربین مداربسته خورشیدی مدل مناسبی برای مناطق دور افتاده از محیط شهری مانند خانه باغ، دشت، کوه، مزارع، گلخانه ها و سایر اماکن دیگر مانند انبار، کارخانه جات، پارکینگ، شرکت و غیره می باشد.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین 360 درجه ضد آب پنل دار

دوربین 360 درجه ضد آب پنل دار ، از مدل های سیم کارت خور است که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شود. در نتیجه قادر به انتقال فوری تصاویر و ویدیو های زنده محیط می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید اپلیکیشن مربوطه را دانلود کنید و سپس نظاره گر فیلم و تصاویر مستقیم ‌از راه دور بر روی گوشی های هوشمند خود یا کامپیوتر شخصی خود باشید‌. این ویژگی‌ منجر می شود تا با مداخله سریع و فوری در رویداد های محیط، از وقایع جبران ناپذیر جلوگیری کنید. قابل ذکر است بدانید این دوربین از تمام اپراتور های شبکه همراه اول، رایتل و ایرانسل نیز پشتیبانی می کند و سازگار با شبکه 4G – LTE پر سرعت می باشد.

یکی از مزایای محبوب این مدل دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار خورشیدی سیم کارت خور ، قابلیت چرخشی آن می باشد که موجب جایگزینی به عنوان سه عدد دوربین معمولی ثابت می شود. زیرا با ویژگی گردان به تمام جهت های افقی و عمودی قادر به پوشش دهی سطح وسیعی از مناطق محیط مورد نظر می شود. با این ویژگی می توانید تمام وقایع را از هر زاویه ای به خوبی رصد کنید. در کنار این مزایای، دوربین خورشیدی گردان دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است. این امر موجب ضبط تصاویر باکیفیت و واضح می شود.

دوربین اسپید دام سیمکارت خور خورشیدی

علاوه براین، دوربین بدون برق خورشیدی به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است. درنتیجه امکان ثبت تصاویر شفاف را حتی در صورت عدم نور کافی و تاریکی دل شب نیز تضمین می کند. برای کاربران این امکان فراهم است تا بعد ها به این اطلاعات باکیفیت دسترسی داشته و به بازپخش اطلاعات مربوطه بپردازند. زیرا این دوربین پنل دار دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا سقف ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد. این امر موجب ذخیره سازی حجم قابل توجهی از فایل ها و اطلاعات بدون استفاده از هارد دیسک و سایر دستگاه های ضبط کننده می شود . این دوربین نصب ساده و قابلیت جابه جایی آسانی دارد. زیرا نیازی به نصاب و سیم کشی و حفاری دیوارها برای راه اندازی و اجرا ندارد.

به وسیله این دوربین مدار بسته چرخشی خورشیدی سیم کارتی می توانید از راه دور به ضبط صداهای واضح و حساس محیط بپردازید. همچنین با اشخاص داخل محیط به بحث و گفتگوی دو نفره بپردازید که به ارزش های این محصول نیز افزوده است.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

نصب دوربین مداربسته در جاهای مختلف به یک ضرورت تبدیل شده است. زیرا با این محصولات می توانید آسودگی و آرامش خاطر را از امنیت محیط مورد نظر خود بدست آورید. با این حال، انواع و اقسام این دوربین ها با مدل ها و ویژگی های مختلفی برای رفع نیازهای کاربران طراحی شده است. دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم از سری دسته های محبوب است و تنها دوربینی است که حتی می تواند در فقدان برق مستقیم به صورت بی وقفه و مداوم کار کنند.

این محصولات دارای انواع ویژگی های منحصر به فرد و پیشرفته است که رضایت همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید و نصب دوربین مداربسته خورشیدی با کیفیت می توانید از طریق شماره تماس های موجود در این وبسایت اقدام کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما