فروش دوربین مداربسته بدون برق با کیفیت لنز بالا

مرکز فروش دوربین مداربسته بدون برق با کیفیت لنز بالا در بانه آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته شارژی و قیمت مناسب می باشد. این دوربین ها دارای باتری های قوی با طول عمر بالا هستند که برق را برای مدت زمانی طولانی در خود نگه می دارند. یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته بدون نیاز به برق، دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار می باشد که انرژی مدنظر خود را از طریق نور خورشید تامین می کند. در ادامه همراه ما باشید تا با این درب ضد سرقت زرشکی بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته بدون برق

دوربین مداربسته خورشیدی

یکی از کاربردهای انرژی خورشیدی به کار بردن آن در دوربین های مداربسته می باشد. این دوربین ها در شرایطی که دسترسی به مرد محدود است یا امکان برق کشی وجود ندارد کاربرد دارند علاوه بر این استفاده از دوربین مدار بسته POE می‌تواند در این موارد راه حل مناسبی باشد.

از مزایای این دستگاه کم شدن و به طور کامل حذف شدن هزینه کابل و کابل کشی می باشد که باعث پایین رفتن هزینه نهایی آنها میشود ولی به دلیل قیمت بالای این دستگاه بسیاری از افراد از خرید آن منصرف می شوند، بسیاری از این درب ضد سرقت زیبا ها دارای درگاه سیم کارت و رم هستند که به آنها دوربین مداربسته سیم کارت خور یا دوربین مداربسته رم خور هم گفته می شود. باید توجه داشت یکی از مهمترین دلایل خرید و استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی عمر طولانی و ماندگاری بالای این دوربین هاست، متوسط عمر این نوع سیستم های امنیتی ۱۰ سال است و علاوه بر تمامی مزایای بیان شده این سیستم ها دوستدار محیط زیست هستند.

اجزای دوربین مداربسته پنل دار

۱.پنل خورشیدی

۲.منبع ذخیره انرژی

۳.دوربین

۴.شارژر کنترلر خورشیدی

هر دوربین مداربسته برای بازدهی نیاز به مقدار مشخصی برق دارد که باید با پنل تامین کننده ولتاژ آن تناسب داشته باشد. در دوربین مداربسته خورشیدی انرژی مورد نیاز از طریق پنل خورشیدی تامین می شود چه نکته مهمی که ذکر می شود این است که برای تامین ولتاژ مورد نیاز باید منبع تغذیه مطابقت با نوع دوربین داشته باشد را تهیه کرد تا ولتاژ مناسبی از برق برای آن چند میشود در غیر این صورت دوربین از کار می افتد.

عملکرد دوربین مداربسته شارژی خورشیدی در شب

برای این منظور یک منبع تغذیه پشتیبان برای جایگزینی در نظر گرفته می شود انرژی خورشیدی را ذخیره میکند و در هنگام مواقع ضروری ولتاژ مورد نیاز دوربین و تامین میکند توجه داشته باشید برای عملکرد مناسب این سیستم امنیتی در شب باید از دوربین مدار بسته دید در شب بهره گرفت.

توصیه میشود قبل از خرید پنل های خورشیدی اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با نوع دوربین و میزان ولتاژ مورد نیاز آن داشته باشید و باید توجه داشته باشید نوع دوربین پنل مناسب آن را خریداری کنید چون عملکرد و کارایی دوربین ها ارتباط مستقیم با ولتاژ برق تامین کننده منبع آن دارد.

فروش دوربین مداربسته بدون برق

نصب دوربین مداربسته خورشیدی

نصب این دوربین ها در ویلا ها باغ ها و منطقه های دور افتاده که دسترسی به برق آن محدود و یا سخت می باشد مقرون به صرفه و بهینه است. برای نصب این دوربین ها نیاز به تجهیزات خاص و افراد متخصص در این زمینه می باشد و نکاتی را برای نصب آنها باید رعایت کرد.

نکته اول اینست که نصب این سیستم مدار بسته، انتخاب دوربین مداربسته ضد آب از به دلیل اینکه این دوربین در محیط های بیرونی قرار می گیرد حتماً بایستی از جعبه های مخصوص و ضد آب برای ممانعت از نفوذ هرگونه گرد و غبار و تا رنگ کبود و باران و غیره دوربین جلوگیری کرد.

نکته دیگری که باید مورد توجه تان قرار بگیرد این است که نحوه قرار گرفتن پنل خورشیدی آن می باشد، جهت قرار گرفتن این پنل ها همواره باید طوری باشند بیشترین انرژی را از خورشید دریافت می کنند و توصیه می شود پنل ها را در راستای خط استوا قرار دهید که بهترین حالت در معرض نور خورشید باشد که می تواند بیشترین انرژی را دریافت کند.

هرچه دوربین مداربسته نصب سریعتری داشته باشد احتمال خطای تکنسین کمتر می شود و باعث دقت و کارایی در نصب می‌شود در هنگام خرید حتما کاتالوگ دستگاه و اطلاعات آن را بخوانید.

فروش دوربین مداربسته بدون برق

امروزه با بالا رفتن مصرف برق به وسط آمدن صحبت صرفه جویی، قرارگیری راه حل هایی برای استفاده بهینه از انرژی و یا راه های جایگزین اهمیت بسیاری دارد. در جهان امروز راههای بیشماری برای حذف کردن مصرف کابل و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد از جمله این موارد می توان گفت که استفاده از انرژی خورشیدی یکی از مواردی است که در این چنده مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است. ما در این مقاله شما را با دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی و قابلیت ها و امکانات آن آشنا کردیم.

بازار این دوربین ها هم هم مثل بسیاری از دستگاه های دیگر با تنوع بسیار زیادی روبرو می شود که با توجه به دستگاه کارایی و دقت آنها قیمت متغیر است. اگر بودجه شما محدود است توصیه می شود سراغ محصول های دیگر بروید ولی در بقیه موارد با توجه به مزایای ذکر شده قطعاً از خرید این نوع دوربین های مداربسته خورشیدی پشیمان نخواهید شد که در دراز مدت از کارایی و امکانات منحصر به فرد آن شگفت زده میشوید.

در هر صورت انرژی خورشیدی منبع بی‌نظیری برای تولید برق می باشد و چه خوب است که امکان استفاده از آن در اکثر وسایل برقی فراهم شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید و حتما با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما