قیمت دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910

قیمت دزدگیر جی ام کا 910 را از نمایندگی اختصاری منصوری در بانه دریافت کنید. این دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از پیشرفته ترین سیستم اعلام سرقت می باشد که قابلیت نصب در اماکن دور دست همانند باغ ها، ویلا ها و غیره را دارد. چراکه کاربر می تواند با قرار دادن یک عدد سیم کارت در آن ورود و خروج مربوط به ورود غیر مجاز افراد را دریافت کند. این دزدگیر اماکن سیم کارتی را می توان به تلفن خط ثابت نیز متصل کرد. شما می توانید این محصول بینظیر را با قیمتی شگفت انگیز از مرکز فروش منصوری خریداری کنید.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

جی ام کا GMK، سازنده بهترین دزدگیر خانه

GMK یکی از برند های شناحته شده در زمینه تولید و عرضه دزدگیر های اماکن می باشد. این مارک گسترده ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش را در ایران با بیش از ۴۸۰ نماینده رسمی در سراسر کشور و ۷۲۰ عاملیت فروش و ۵۱۰۰ همکار فعال را دارد. انواع مدل دزدگیر منازل توسط این برند تولید می شود که هر کدام به منظوری خاص طراحی شده است. دزدگیر اماکن جی ام کا 910 یکی از محبوب ترین سیستم های ضد سرقت دو منظوره است که هم قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت و هم به سیم کارت را دارد. یعنی اگر این دزدگیر را در منطقه ای فاقد تلفن ثابت نصب کنیم به خوبی جوابگو است.

سیستم اعلام سرقت Auto Dialler GMK GM910

با خرید دزدگیر اماکن GMK مدل 910 از رفت و آمد پرسنل خود در هر ساعت از شبانه روز آگاه شوید. دزدگیر اماکن به عنوان یک سیستم امنیتی و محافظتی عمل می کند که به خانه و محل کار ما آسایش می بخشد. در هر نقطه از جهان که باشید می توانید سیستم ضد سرقت gmk مدل 910 فعال و غیر فعال کنید. این دزدگیر قوی را می توان هم برای خانه و هم برای سایر اماکن پر اهمیت نصب و راه اندازی کرد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به امکان ثبت وقایع با 60 حافظه قابل نمایش بر روی LCD را نام برد. ما را برای آشنایی بیشتر با این محصول بینظیر همراهی کنید.

دزدگیر جی ام کی GM910 قابلیت کنترل 4 وسیله برقی توسط SMS را دارد و از استراق قوی برای شنود صدای محیط نیز برخوردار است. این دستگاه به راحتی می تواند به انواع تجهیزات حفاظتی و اعلام حریق نیز متصل شود و یک هشدار در زمان قطع و وصل تلفن از طریق SMS نیز اعلام می کند و دارای 15 حافظه سخنگو است. تلفن کننده دزدگیر سیم کارتی مدل GM910 به سیستم حفاظت SP مجهز شده که در هنگام قطعی بلندگو و یا سیم آن آژیر داخلی فعال شده و از طریق SMS نیز اعلام خطر می کند.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

مشخصات دزدگیر سیم کارتی جی ام کی GM910

  • دارای ورودی سیستم تلفن و سیم کارت
  • زون باسیم و بی سیم(قابلیت تبدیل هر زون به زون دینگ دانگ ، ۲۴ ساعته ، تاخیری و فوری)
  • کنترل 4 وسیله بـرقـی تـوسـط SMS ، تمـاس ، برنـامـه انـدرویـد
  • ذخیره سازی دستگاه بی سیم (چشم،دتکتورو مکنت بی سیم) برای هر زون مجزا
  • فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از هرجای دنیا توسط تلفن همراه و ثابت
  • دارای قابلیت شنود صدای محیط
  • اطلاع رسانی به مدیـر در صورتـی که شارژ از 1000 تومان کمتر باشد
  • ویـرایـش شماره تلفن ، حذف و اضافه کردن شماره تلفن از طریق برنامه اندروید
  • پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دزدگیر به دلیل فراموشی
  • 10حافظه سخنگو تماس از طریق GSM و 10حافظه تماس از طریق خط ثابت
  • دارای منو فارسی و سخنگو
  • حافظه سخنگو و 20 ثانیه ضبط پیام جهت سرقت
  • کنترل سیستم توسط تلفن همراه ، Keypad و یا ریموت
  • حذف ریموت کنترل توسط مدیر از طریق SMS ، با انتخاب نوع ریموت
  • هشدار قطع برق و وصل برق به صورت سخنگو از طریق تماس و ارسال پیامک (برق وصل شد – برق قطع شد)
  • ارسال شماره تلفن فـردی که دستـگاه را از طریق پیامک فعال و غیر فعال نموده به مدیر مربوطه

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر جی ام کا مدل GM910 دو منظوره بوده (سیم کارتی و خط ثابت) و می توان از آن برای اماکنی که قابلیت ارتباط از خط تلفن وجود ندارد می توان نصب و راه اندازی کرد. این دستگاه اعلام سرقت امکان اتصال به انواع تجهیزات حفاظتی و اعلام حریق را برای کاربر فراهم می سازد. یکی از مزیت های تلفن کننده دزدگیر سیم کارتی مدل GM910 این است که با قطع سیم بلندگو سیستم بازهم کار می کند چراکه مجهز به سیستم SP بوده و در مواقع اضطراری بلندگوی داخلی فعال شده و از طریق SMS نیز اعلام می شود. شما می توانید این دزدگیر اماکن قیمت مناسب را همراه با گارانتی 60 ماهه از این مرکز فروش تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دزدگیر جی ام کا 910 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما