فروش دزدگیر سیم کارتی تلفنی جی ام کا 910

فروش دزدگیر جی ام کا 910 همراه با تخفیف ویژه آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین سیستم ضد سرقت خانگی را از ما بخواهید. این دزدگیر GMK سیم کارتی تلفنی بوده بدین معنی که برای هر مکانی مناسب است. حال مکان مد نظر شما دارای خط تلفن ثابت باشد یا نه! دزدگیر GMK 910 آن دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و خط تلفن شهری می باشد. عزیزان می توانند نرم افزار این دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا را نیز نصب کنند تا بیرون از منزل با گوشی موبایل خود از وضعیت فعال و غیر فعال بودن دستگاه دزدگیر اعلان سرقت با خبر شوند. در ادامه به عملکرد و امکانات این سیستم اعلام سرقت بیشتر آشنا خواهیم شد.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن سیم کارتی GMK 910

مهمترین راه برای کنترل ورود و خروج افراد در خانه و مغازه ها، نصب درب ضد سرقت مدل راشا GMK 910 می باشد این سیستم اعلام سرقت در امکان مختلف و به خصوص مغازه‌ها می‌تواند از هرگونه عبور مرور و اقدام به سرقت مطلع مطلع شده و یا جلوگیری کند. این دستگاه یک سیستم اعلام سرقت بوده که می‌تواند تمامی اطلاعات ورود و خروج را از طریق تماس تلفنی و یا پیامک ارسال کند. در اینصورت کافیست شماره‌هایی از پیش تعیین‌شده را در حافظه‌ی دستگاه ثبت کنید و سیم‌کارتی برای ارسال پیامک و یا برقراری تماس، درون آن قرار دهید.

برای پیام‌ها می‌توانید به صورت مستقل دو اعلام حریق و سرقت را در حافظه ضبط کنید. با نصب و راه اندازی این درب ضد سرقت خلازیر اماکن دیگر نگرانی از بابت ورود و خروج و سرقت ها نخواهید داشت چراکه این سیستم تمامی موارد را در اسرع وقت به شما اطلاع‌ رسانی می‌کند. لازم است بدانید که دستگاه GMK 910 قطع و وصل جریان برق را نیز به کاربر اطلاع می‌ دهد. اگر سیستم اعلام سرقت دزدگیر سیم کارتی تلفنی GMK مدل 910 را نصب کردید، دیگر لزومی به نگرانی بابت امنیت محل زندگی و کار خود نیست. مدل 910 دزدگیر GMK با پشتیبانی از خط تلفن شهری و سیم کارت همزمان گزینه ی مناسبی برای انتخاب به عنوان دستگاه اعلان سرقت فروشگاه ها و منازل است.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

ویژگی های مهم دزدگیر جی ام کا 910

  • قابلیت اعلان حریق و سرقت
  • دارای بیمه نامه سرقت
  • امکان اتصال سنسور های بیسیم به دزدگیر و حذف سیم کشی
  • امکان ثبت وقایع تا 60 مورد در سیستم با ذکر ساعت و تاریخ
  • دارای منوی فارسی سخنگو
  • امکان فعال و غیر کردن دزدگیر توسط پیامک، تماس تلفنی ، ریموت کنترل و اپلیکیشن موبایلی
  • دارای 8 زون بیسیم و با سیم با امکان تفکیک 3 منطقه ای
  • دارای تایمر 24 ساعته برای کنترل سایر دستگاه های الکترونیکی و فعال و غیر فعال کردن دستگاه در تاریخ های دلخواه
  • قابلیت ضبط دو پیام اعلان مجزا
  • هشدار قطع یا وصل شدن برق از طریق پیامک (sms) و تماس
  • گزارش ورود و خروج اعضا و کارکنان به مدیر

پکیج دزدگیر جی ام کا 910 برای چه مکان هایی مناسب است؟

سیستم دزدگیر اماکن جی ام کا 910 یک سیستم  نظارتی- حفاظتی- امنیتی است که به طور جد در برابر ورود سارقین به در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و یا مسکونی جوابگو می باشد. عملکرد سیستم دزدگیر اماکن 910 به گونه ای است که به محض ورود به حریم خصوصی و یا شکستن قفل، به صورت آژیر و هشدارهای امنیتی، تلاش برای سرقت را اعلام می کند. این سیستم مناسب ترین و بهترین کارایی را در مجتمع های مسکونی، کارگاه های تولیدی، کارخانجات صنعتی و واحدهای تجاری دارد.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل 910

دزدگیر جی ام کی مدل GM910 با توجه به عملکرد و ویژگی های منحصر به فردی که دارد یکی از پر فروش ترین و مورد پسند ترین سیستم های اعلام سرقت است که ترکیبی از خط ثابت و سیم کارت بوده و قابلیت کنترل 4 وسیله برقی توسط SMS را دارد و برای اماکنی که امکان دستیابی به خط تلفن وجود ندارد، می تواند ایده آل ترین باشد. چراکه دارای شیار سیم کارت بوده و از طریق سیم کارت مدیر ساختمان یا فروشگاه را مطلع خواهد ساخت. این دستگاه دزدگیر مرکزی از استراق قوی برای شنود صدای محیط نیز برخوردار است.

این دستگاه به راحتی می تواند به انواع تجهیزات حفاظتی و اعلام حریق نیز متصل شود و یک هشدار در زمان قطع و وصل تلفن از طریق SMS نیز اعلام می کند و دارای 15 حافظه سخنگو است. تلفن کننده دزدگیر سیم کارتی مدل GM910 همچنین به سیستم حفاظت SP مجهز شده که در هنگام قطعی بلندگو و یا سیم آن آژیر داخلی فعال شده و از طریق SMS نیز اعلام می شود و برای ثبت وقایع دارای 60 حافظه می باشد که بر روی LCD نیز نمایش داده می شود.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

فروش دزدگیر جی ام کا 910

تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دزدگیر های جی ام کا در سراسر کشور بوده و زمان فروش هر کدام از این محصولات به کاربران ضمانت نامه معتبر 60 ماهه نیز ارائه خواهد داد. برای خرید و سفارش دزدگیر خط ثابت- سیم کارتی جی ام کا 910 می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس گرفته و همین حالا تخفیف خود را دریافت کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست قیمت دزدگیر جی ام کا 1400 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما