بهترین روش برای صادرات دوربین مداربسته فلش خور

بهترین روش برای صادرات دوربین مداربسته فلش خور را در تکنو دوربین بانه دریافت کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری مونتاژ کننده انواع دوربین های مداربسته مموری خور وایرلس هستند و آن را به تمامی کشور های همسایه صادر میکنند در ادامه همراه ما باشید تا با دوربین های رم خور بیشتر آشنا شوید:

یک دوربین امنیتی کامل بدون سیم می‌خواهید که بتواند در حافظه داخلی ضبط کند؟ دوربین‌های امنیتی با باتری خور با کارت حافظه برای مکان‌هایی که برق اصلی یا اتصال اینترنت ندارند بهترین خدمات را به شما می‌دهند. اما وقتی صحبت از خرید دوربین مداربسته با کارت حافظه و باتری به میان می‌آید، باید به چند نکته از جمله قیمت، عمر باتری و ضمانت‌نامه توجه کرد.

چرا دوربین های حافظه دار را انتخاب کنیم؟

دوربین های مداربسته باتری خور با کارت حافظه مستقل 100% بدون سیم هستند، به این معنی که اساساً می توانید آنها را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید بدون اینکه نگران باشید که زیبایی شناسی دکوراسیون منزل شما را به هم می زند. همچنین می‌توانید دوربین‌های امنیتی ذخیره‌سازی محلی را که با باتری کار می‌کنند، به مکان‌های کم‌حجمی منتقل کنید که بازدیدکنندگانی از آنجا می‌آیند، به طوری که آنها در مورد دوربین‌ها احساس ناراحتی نکنند. به علاوه، دوربین‌های مداربسته باتری خور با کارت SD می‌توانند به عنوان یک سیستم امنیتی مستقل عمل کنند و هزینه اشتراک ماهانه ذخیره‌سازی ابری و هزینه اضافی برای خرید ایستگاه پایه برای ویدیو را حذف کنند.

ایمن و قابل اعتماد

از آنجایی که دوربین‌های مداربسته با کارت حافظه و باتری می‌توانند فیلم‌های ضبط‌شده را به صورت محلی ذخیره کنند، فیلم‌ها از جاسوسی احتمالی در اینترنت دور نگه داشته می‌شوند و می‌توان از حریم خصوصی شخصی شما بهتر محافظت کرد. حتی اگر دوربین‌های امنیتی بی‌سیم با باتری با کارت SD از پهنای باند متناوب شبکه یا خرابی شبکه رنج ببرند، همچنان می‌توانند ویدیوهای نظارتی را روی کارت SD داخلی ذخیره کنند.

بهترین روش برای صادرات دوربین مداربسته فلش خور

ایده آل برای مکان های بحرانی و مناطق بدون اینترنت

اگرچه دوربین‌های امنیتی با باتری با کارت حافظه برای ضبط 24/7 کاربرد ندارند، اما گزینه‌های ایده‌آلی برای ضبط رویدادهای حرکتی در مکان‌های حیاتی مانند ویترین فروشگاه، درب ورودی، درب پشتی، گاراژ، حیاط خلوت و غیره هستند. . دوربین های مداربسته با باتری با کارت SD نیز می توانند به صورت محلی بدون اینترنت ضبط کنند. هنگامی که هر رویداد حرکتی شناسایی شد، دوربین های مداربسته کنترل باتری با کارت حافظه (اسلات) شروع به ضبط روی برد می کنند. با این حال، توجه داشته باشید که نمی توانید از راه دور به دوربین امنیتی باتری دار خود با کارت SD دسترسی داشته باشید یا هشدارهای بلادرنگ را در مناطق بدون شبکه دریافت کنید. اگر یک دوربین مداربسته با کارت حافظه و باتری می‌خواهید که به شما امکان مشاهده فید زنده بدون شبکه WiFi را بدهد، به سراغ دوربین باتری سلولی با کارت SD (اسلات) بروید. به طور کلی، شما دو راه در دسترس برای دسترسی به فیلم کارت SD دوربین های مدار بسته امنیتی باتری دار با ضبط کارت حافظه دارید.

بهترین دوربین مداربسته رم خور

مشاهده آسان از راه دور: هنگامی که حرکت انسان توسط حسگر حرکتی هوشمند PIR تشخیص داده می‌شود، می‌توانید هشدارهای فوری دریافت کنید و تماشای زنده را روی تلفن هوشمند خود تماشا کنید تا ببینید در آنجا چه اتفاقی می‌افتد.

پخش رویدادهای تاریخچه: این دوربین امنیتی بی سیم داخلی و خارجی با باتری با اسلات کارت حافظه به شما امکان می دهد فیلم های تاریخچه را در تلفن خود از هر کجا پخش کنید، بنابراین هیچ رویداد مهمی را از دست ندهید.

بدون اینترنت کار کنید: حتی اگر بدون شبکه نمی‌توانید هشدارهای فوری دریافت کنید یا فید زنده را تماشا کنید، دوربین رم خور می‌تواند فیلم‌های مهم تشخیص حرکت را ضبط کند، و شما آزاد هستید که هر زمان که خواستید ویدیوها را مرور کنید.

چرا منحصر به فرد است: برای مثال دوربین های رم خور خورشیدی با یک باتری قابل شارژ داخلی و پنل خورشیدی، می‌تواند بدون وقفه روز و شب کار کند.

سنسور تصویر نور ستاره آن نیز به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم های واضح تر را با جزئیات قابل مشاهده تر، مانند ویژگی های چهره انسان، شماره پلاک و غیره مشاهده کنید.

اگر کارت SD دوربین‌های امنیتی پر شود چه می‌شود؟

وقتی کارت SD دوربین‌های امنیتی با باتری با حافظه کارت حافظه پر است، می‌توانید دوربین‌های مداربسته کنترل باتری را به ضبط ادامه دهید و فیلم‌های قدیمی‌تر به‌طور خودکار توسط دوربین‌های جدیدتر بازنویسی می‌شوند. علاوه بر این، می توانید فیلم دوربین های مداربسته را با کارت حافظه و باتری به صورت دستی نیز مدیریت کنید. عادت کنید ویدیوهای مهم ذخیره شده در کارت SD را در فواصل زمانی منظم به رایانه خود منتقل کرده و ذخیره کنید. سپس می توانید فیلم های غیر مفید را از طریق رایانه از کارت SD حذف کنید یا فقط کارت SD را فرمت کنید.

بهترین روش برای صادرات دوربین مداربسته فلش خور

دوربین‌های امنیتی رم خور چقدر می‌توانند ضبط کنند؟

در واقع، هیچ پاسخ دقیقی در مورد مدت زمانی که دوربین های مداربسته رم خور می توانند ضبط کنند وجود ندارد. این بستگی به میزان بیت، FPS (فریم در ثانیه)، وضوحی که در آن ضبط می کنید و تعداد رویدادهای حرکتی در مکان هایی که دوربین مدار بسته را با کارت حافظه و باتری نصب می کنید، دارد. برای اینکه زمان ضبط طولانی‌تری داشته باشید، میزان بیت را می‌توان پایین‌تر تنظیم کرد (به خطر انداختن کیفیت تصویر و ویدیو) و می‌توانید دوربین‌های امنیتی در فضای باز با باتری را با کارت SD دور از ورودی‌های شلوغ قرار دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد، حتی فضای ذخیره سازی کارت SD پر است، دوربین های امنیتی با کارت حافظه شما می توانند به ضبط در محل ادامه دهند و فایل های قدیمی به طور خودکار بازنویسی می شوند.

بهترین روش برای صادرات دوربین مداربسته فلش خور

اگر به دنبال پیداکردن بهترین روش برای صادرات دوربین مداربسته فلش خور هستید همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. انواع دوربین های مداربسته ریز مخفی، دوربین های بولت و اسپید دام وایرلس را می توانید با قیمتی ارزان در این مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار بیابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما