قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان تکنیکس

قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان تکنیکس را از ما بخواهید. دوربین پلاک خوان یا ANPR (Automatic Number Plate Recognition) یک نوع دوربین مداربسته است که برای تشخیص و خواندن خودکار پلاک‌های خودروها استفاده می‌شود. این دوربین‌ها با استفاده از تکنولوژی OCR (Optical Character Recognition) قادر به تشخیص حروف و اعداد پلاک خودروها در تصاویر می‌باشند. در ادامه با این دوربین های مداربسته بیشتر آشنا خواهیم شد:

قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین تشخیص پلاک چیست؟

دوربین تشخیص پلاک یا همان ANPR (Automatic Number Plate Recognition) یک سیستم خودکار است که با استفاده از ترکیب فناوری‌های تصویربرداری و پردازش تصویر، قادر به تشخیص و شناسایی پلاک‌های خودروها است. این سیستم‌ها از طریق دوربین‌های خاصی که به صورت ثابت یا نصب شده روی خودروها یا ستون‌های نوری و نیز در محل‌های نظارتی نصب می‌شوند، عکس‌های پلاک خودروها را گرفته و سپس آن‌ها را به طریقی تحلیل و پردازش می‌کنند تا اطلاعات مربوط به پلاک‌ها را استخراج کنند.

کاربردهای اصلی دوربین‌های تشخیص پلاک

  1. پلیس و ارگان‌های نظارتی: استفاده از این دستگاه‌ها در نظارت بر قوانین راهنمایی و رانندگی، تشخیص خودروهای مورد تعقیب، شناسایی خودروهای مجرمانه یا متخلف و یا جلوگیری از دسترسی به محل‌های محدود (مثل مناطق ممنوعه) بسیار مفید است.
  2. پارکینگ‌های خودکار: در پارکینگ‌های خودکار، دوربین‌های تشخیص پلاک می‌توانند خودروهای ورودی و خروجی را شناسایی کنند و عملیات پارک‌کردن و خروج از پارکینگ را به‌طور خودکار انجام دهند.
  3. مدیریت ترافیک: دوربین‌های تشخیص پلاک می‌توانند به‌صورت زنده ترافیک را نظارت کرده و در صورت تخلفات رانندگان متخلف جریمه‌ای را به صورت خودکار صادر کنند.
  4. امنیت اماکن: استفاده از این دستگاه‌ها در ورودی‌های اماکن اجتماعی مانند بانک‌ها، هتل‌ها، و ساختمان‌های دولتی به منظور شناسایی و کنترل ورود خودروها و افراد می‌تواند مفید واقع شود.

دوربین‌های تشخیص پلاک با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته تصویربرداری و پردازش تصویر، به صورت خودکار و با دقت بالا، پلاک‌های خودروها را تشخیص می‌دهند. این سیستم‌ها در حفظ امنیت و بهبود عملکرد سامانه‌های ترافیکی و نظارتی بسیار موثر هستند.

دوربین های ثبت پلاک

با نصب دوربین های تشخیص پلاک که پلاک خودروهای عبوری را به دقت می خوانند، امنیت خود را افزایش دهید. یک دوربین تشخیص پلاک با سرعت بالا است که عکس های با کیفیتی از پلاک ها می گیرد و تاریخ و زمان ثبت شماره پلاک را در شبکه امنیتی ثبت می کند. کسب‌وکارها، صاحبان خانه‌ها و مؤسسات خصوصی/دولتی می‌توانند از امنیت افزوده‌شده با قابلیت‌های پلاک‌خوانی بهره‌مند شوند. دوربین‌های پلاکی که ما نصب می‌کنیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تصاویر خودرو را ثبت کنند و به راحتی شماره پلاک را در شرایط نوری مختلف تشخیص دهند.

دوربین های امنیتی معمولی قابلیت های کاملی که دوربین ها دارند را ندارند و در ثبت دقیق شماره پلاک ها چندان قابل اعتماد نیستند.  این دوربین های ثبت پلاک به طور خاص طراحی شده اند تا به طور قابل اعتماد اعداد و حروف پلاک را در وسایل نقلیه پارک شده یا در حال حرکت ثبت کنند. این دوربین ها غالبا به کنترل موارد زیر می پردازند:

  • خودروهای امنیتی شخصی
  • خودروهای پلیس و اورژانس
  • امنیت تجاری یا مسکونی
  • گاراژهای زیرزمینی
  • پارکینگ های عمومی
  • امنیت اموال شهرداری

مزیت استفاده از دوربین های تشخیص پلاک

دوربین های تشخیص پلاک به بهبود امنیت محل کار ساختمانی کمک می کنند . این سایت‌ها ممکن است تاریک و کم نور باشند، بنابراین یک دوربین امنیتی با کیفیت استاندارد ممکن است شواهد ویدیویی مورد نیاز برای کمک به مجریان قانون را برای بررسی جرم و دستگیری‌های امن ارائه ندهد. این دوربین جزئیات پلاک خودرو را بدون توجه به تاریکی سایت های شغلی شما ثبت می کند تا هر بازدیدکننده ناخواسته به سرعت توسط مجری قانون ردیابی شود.

دوربین های  تشخیص پلاک می توانند با ایجاد یک لیست سفید از وسایل نقلیه مجاز در پایگاه داده نرم افزار، به مدیریت کنترل دسترسی به سایت های شما کمک کنند دوربین های ثبت پلاک برای کمک به مجریان قانون در بررسی جرایم بسیار ارزشمند هستند. انجمن های صاحب خانه می توانند با استقرار دوربین هایی در محله برای ردیابی خودروهای ورودی و خروجی از خیابان ها در هر زمان از این مزیت بهره مند شوند.

این به جمع‌آوری شواهد کمک می‌کند، در صورتی که هر جنایتی در محله رخ دهد تا به مجریان قانون منتقل شود. این دوربین ها  همچنین می توانند به مدیریت پارکینگ ها و گاراژها کمک کنند و به افزایش امنیت و کمک به جمع آوری اطلاعات کمک کنند. دوربین‌ها می‌توانند با پیوند دادن آنها به دروازه ورودی/خروجی، ورود و خروج وسایل نقلیه به محوطه پارکینگ، کنترل دسترسی را مدیریت کنند و در صورت وقوع جنایات به انجام تحقیقات کمک کنند

دوربین های تشخیص پلاک بهترین ابزار جمع آوری شواهد هستند. آنها به آژانس های مجری قانون فیلم های ویدئویی مهم و غیرقابل انکار را برای بررسی جنایات و دستگیری های امن ارائه می دهند. این نوع از دوربین های پلاک خوان  می توانند به سرعت در مکان های جدید مستقر شوند تا نیازهای نظارتی نوظهور را برآورده کنند و به شما کمک کنند در برابر تخلیه غیرقانونی، جرایم ترافیکی، سرقت وسایل نقلیه، جرایم پارکینگ و موارد دیگر مبارزه کنید.

قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان

قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین تحت شبکه پلاک خوان معمولاً در نقاط ورودی و خروجی پارکینگ‌ها، نقاط ترافیکی، محل‌های عمومی و سیستم‌های نظارت ترافیکی نصب می‌شوند. با خواندن پلاک خودروها، این دوربین‌ها قادر به ثبت زمان ورود و خروج خودروها، شناسایی خودروهای مشکوک یا مطلوب و همچنین انجام عملیات های مربوط به ترافیک و پارکینگ می‌باشند. اگر می خواهید این دوربین مداربسته را با قیمتی ارزان خریداری کنید همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما