صادرات دوربین مداربسته دام هایک ویژن

صادرات دوربین مداربسته دام هایک ویژن به کشور های همسایه توسط تکنو دوربین انجام می پذیرد. تکنو دوربین خود دارای نمایندگی هایک ویژن و همچنین وارد کننده مستقیم و بدون واسطه این محصولات امنیتی چینی می باشد. لذا خود تمامی دوربین های مداربسته dome هایک ویژن در مدل های توربو اج دی و تحت شبکه را صادر خواهد کرد. با ما باشید تا با دوربین های مداربسته دام بیشتر آشنا شوید:

دوربین مداربسته Dome

دوربین مداربسته هایک ویژن دام نام خود را از ساختار گنبدی شکل خود گرفته اند. این دوربین‌های امنیتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر تمام عناصر داخلی و خارجی مقاومت کنند. ساختار آنها به دوربین اجازه می دهد حتی در تنظیمات کم نور یا بدون نور به دلیل LED های مادون قرمز داخلی کار کند. همه دوربین‌ها توانایی ارسال سیگنال‌های ویدئویی از طریق اینترنت را دارند تا صاحب آن بتواند در هر زمان به فیلم دسترسی داشته باشد. در زیر برخی از مزایای نصب دوربین های امنیتی Dome آورده شده است.

صادرات دوربین مداربسته دام هایک ویژن

تنوع و انعطاف پذیری دوربین های دام هایک ویژن

دوربین امنیتی Dome از نظر شکل، اندازه و زاویه تنوع ارائه می دهد. برخی از دوربین ها مجهز به دید در شب هستند در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های زوم پان شیب و سنسورهای حرکت هستند. این دوربین ها را می توان عملاً در هر مکانی قرار داد، از چهارراه ها گرفته تا پارکینگ ها، تا حیاط خلوت شخصی. یکی از نقاط قوت فروش دوربین‌های گنبدی، گزینه‌های پوشش وسیع منطقه است. زاویه باز دوربین گنبدی فضای دید حداکثری را فراهم می کند و در صورت تجهیز به سنسورهای مناسب می تواند به عنوان دوربین های نظارت پانوراما عمل کند.

احتیاط با دوربین های دام سقفی

دوربین‌های امنیتی Dome به دلیل طراحی ساده‌شان، غیر قابل توجه هستند. بسیاری از کاربران این دوربین ها را در درهای ورودی، کلیساها یا مکان های دیگری نصب می کنند که بازدیدکنندگان ممکن است دوربین های نظارتی را پیش بینی نکنند. ماهیت کم مشخصات نیز هنگام تلاش برای جلوگیری از خرابکاری مفید است. برخی از دوربین‌های امنیتی گنبدی ضد خرابکاری هستند، اما برای دوربین‌هایی که اینطور نیستند، طراحی نامحسوس از برخی جرایم جلوگیری می‌کند. لنز دوربین محافظت شده است و باعث دوام بیشتر دوربین می شود.

مردم معمولا نمی توانند تشخیص دهند که لنز دوربین دام سقفی به کدام جهت اشاره می کند، بنابراین به سبک محتاطانه آن افزوده می شود و امیدواریم مجرمان را با احساس عدم اطمینان بازدارند. دوربین های مینیمالیستی تمایل دارند با محیط اطراف ترکیب شوند و سیستم امنیتی را کمتر مداخله جویانه جلوه دهند.

صادرات دوربین مداربسته دام هایک ویژن

در ادامه به معرفی انواع دوربین های Dome هایک ویژن می پردازیم:

دوربین PTZ Dome

دوربین‌های گنبدی پان شیب زوم (PTZ) به دلیل قابلیت تنظیم زوم و جهت لنز از راه دور، امکان نظارت بر مناطق بزرگ را فراهم می‌کنند. با دوربین مداربسته PTZ دام، خریداران امنیتی به دنبال دوربین های امنیتی هستند که بسیار ناهموار، انعطاف پذیر بوده و قابلیت کنترل جهت دار را داشته باشند. دوربین‌های گنبدی PTZ برای مناطقی مانند پارکینگ‌ها و ایستگاه‌های نگهبانی ایده‌آل هستند، جایی که پرسنل امنیتی ممکن است به توانایی حرکت دوربین در پاسخ به یک حادثه نیاز داشته باشند.

دوربین Outdoor Dome

دوربین‌های گنبدی در فضای باز برای جلوگیری از خرابکاری، جلوگیری از سرقت و ضبط فیلم از رفتارهای مشکوک بسیار مهم هستند. پیدا کردن یک دوربین گنبدی در فضای باز که دارای نورگیرهای مادون قرمز برای گرفتن فیلم قابل استفاده در نور کم است، زمانی که شاهدان یا اساتید برای پاسخگویی به موقعیت ها در زمان واقعی حضور ندارند، بسیار مهم است. علاوه بر ویژگی‌های دید در شب، دوربین‌های گنبدی در فضای باز باید ضد آب باشند و از قابلیت نظارت بر خورشید، باران یا برف اطمینان حاصل کنند.

دوربین PoE Dome

دوربین‌های گنبدی Power-Over-Ethernet (PoE) یک مزیت عمده دارند: نصب پلاگین و بازی. دوربین‌های PoE Dome برای تغذیه دوربین و اتصال آن به شبکه به یک کابل اترنت نیاز دارند. از آنجایی که اکثر کسب و کارها و سازمان ها دارای پورت های اترنت هستند که قبلاً در سراسر ساختمان ها توزیع شده است، راه اندازی دوربین های PoE Dome بدون نیاز به نصب سیم کشی اضافی آسان است.

صادرات دوربین مداربسته دام هایک ویژن

دوربین 4K Dome

دوربین‌های 4K Dome معمولاً در داخل خانه استفاده می‌شوند، در مناطقی که به وضوح بالا و سطوح فوق‌العاده جزئیات نیاز دارند. دوربین‌های 4K Dome برای کسانی که به دنبال ترکیب نظارت محتاطانه در محیط‌های اطراف هستند، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی سطح بالا یا سیستم‌های فروش، ایده‌آل هستند. در مقایسه با دوربین‌های Dome که دوربین‌های 3 مگاپیکسلی و 4K گنبدی را ارائه می‌کنند، با کیفیت 8 مگاپیکسل ضبط می‌کنند و وضوح تصویر را بسیار بهتر می‌کنند.

دوربین مدار بسته Dome

دوربین‌های مداربسته Dome (تلویزیون مدار بسته) دوربین‌های امنیتی هستند که به ضبط‌کننده‌های داخلی مانند NVR یا DVR متکی هستند. دوربین های مداربسته Dome بسته به دستگاه ضبط، فیلم های ویدئویی را از طریق کابل های کواکسیال یا اترنت به ضبط کننده منتقل می کنند. در حالی که دوربین‌های مداربسته گنبدی معمولاً به عنوان یک راه‌حل امن در نظر گرفته می‌شوند، اما در برابر تهدیداتی که با سخت‌افزار ضبط در دسترس، ارسال پورت و باز کردن فایروال‌ها در صورت نیاز به دسترسی از راه دور به فیلم، آسیب‌پذیر هستند.

صادرات دوربین مداربسته دام هایک ویژن

تکنو دوربین صادر کننده انواع دوربین های دام هایک ویژن جینی به کشور های همسایه با قیمتی باور نکردنی می باشد. انواع دوربین های مداربسته دام هایک ویژن را می توانید با قیمتی رقابتی به صورت عمده و یا خرده از طریق شماره تماس های موجود در این وبسایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما