عرضه بدون واسطه دوربین مداربسته سیمکارت خور

عرضه بدون واسطه دوربین مداربسته سیمکارت خور توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته سیمکارتی جهت انتقال تصویر را می توانید با ارزان ترین قیمت از اینجا سفارش دهید. دوربین مداربسته سیمکارت دار وایرلس را می توانید در انواع متفاوت تهیه کنید و با راحت ترین روش نصب و راه اندازی کنید. با ما همراه باشید تا با این دوربینها بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته سیمکارتی

دوربین مداربسته سیم کارت خور یکی از محصولات تیم تکنو دوربین می باشد که بسیاری از مشتری ها به دلیل مشکل تهیه کردن مودم به وسیله این دوربین به راحتی توانستند هر سیم کارتی را به آن وصل می کنند و از تصاویر راه دوره این دوربین ها لذت ببرند و ما با توجه به نیاز شما در این صفحه توضیحاتی در باب دوربین مداربسته سیم کارت خور قرار داده ایم.

عرضه بدون واسطه دوربین مداربسته سیمکارت خور

انتقال تصاویر دوربین مداربسته سیمکارتی

دوربین های سیم کارتی از انتقال تصویر پرسرعت ای برخوردار هستند که شما با هر اپراتور سیم کارتی از جمله همراه اول و ایرانسل و رایتل و غیره می توانید دوربین و راه اندازی بکنید و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های مثبت این دوربین ها انتقال تصاویر پر سرعت آنها میباشد در مقایسه با انتقال تصاویر در دوربین های بیسیم وای فای تاخیر انتقال تصاویر ۱۰ تا ۲۰ ثانیه تاخیری دارد اما ما با این دستگاه انتقال تصاویر دوربین ها را به نیم ثانیه کاهش داده ایم تا شما از سرعت بالاتری در انتقال تصاویر و هشدارهای دستگاه از راه دور داشته باشید.

انواع دوربین مداربسته سیمکارت خور

دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور دارای رده های مختلفی است به طوری که هر کدام به صورت جداگانه دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. مثلاً بعضی از آنها برای محیطهای بیرونی ساخته شده و عده ای هم برای استفاده در محیط های داخلی ساخته شده است و این نوع دوربین ها برای محیط خارجی مناسب نیستند، چرا که در برابر آب آب و گرد و غبار مقاومت آنچنان بالایی ندارند در واقع دوربین سیم کارت خور چرخشی به خاطر تقاضای کم دارای تنوع کمتری نسبت به سایر دوربین ها است.

مهم ترین انواع دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور شامل

  1. دوربین  سیم کارت خور خورشیدی
  2. دوربین سیم کارت خور چرخشی
  3. دوربین مداربسته بولت (ثابت) سیم کارت خور
  4. دوربین لامپی سیم کارت خور
  5. دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور

عرضه بدون واسطه دوربین مداربسته سیمکارت خور

محل نصب دوربین سیمکارتی

شما میتوانید در بخش هایی از منزل که امکان تهیه مودم متصل به اینترنت نیست این دوربین را نصب کنید و همچنین برای نظارت کردن وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس یا مترو و غیره از این دوربین استفاده بکنید.

توجه داشته باشید نصب در خیابان ها، ورودی های شلوغ و سینماها که نسبت به داشتن اینترنت محدود هستند؛ کاربردی باشد. امکان نصب در جنگل‌ها و مزارع فراهم است

نصب دوربین های مداربسته سیم کارت خور کوچک به این صورت است که:

۱ – دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور باید در مکانی نصب شود که از لحاظ آنتن دهی پایدار باشد چون نباید هنگام ارسال پیام کوتاه یا انتقال تصویر اختلافی وجود داشته باشد.

۲ – یکی از دلایل شرایط نصب این دوربین ها جایی است که امکان آسیب زدن به تغذیه و قطع دوربین نباشد.

۳ – به وجود آمدن دو پروت داخل این دوربین

تحت شبکه سیم کارت خور باعث به وجود آمدن این حساسیت شده است چون یک پورت مخصوص رم داخلی و پورت ۲ برای سیم کارت است و هنگام قرار گرفتن رم و سیم کارت دقت کافی داشته باشید چون پین های موجود در پرت بسیار حساس هستند.

۴ – انواع دوربین های سیم کارت خور از نوع تحت شبکه هستند و شما می توانید علاوه بر نرم افزار انتقال تصویر از مرورگر وب هم استفاده کنید.

عرضه بدون واسطه دوربین مداربسته سیمکارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور به دلیل قابلیت هایی که به آن افزوده شده است قیمت بالاتر و بیشتری نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارد. اما شما با خرید پک دوربین مداربسته سیم کارت خور از امکانات بیشتر آن بهره خواهید برد. از جمله می‌توان به امکانات انتقال تصویر بدون نیاز به مودم اینترنت و تنها از طریق سیم کارت و ارسال تصاویر با تاخیر بسیار کم و پشتیبانی از سیم کارت ۴G اشاره کرد. هر کدام از این ویژگی ها را میتوان در دوربین سیم کارت خور مشاهده کرد که بر قیمت دوربینهای سیم کارتی تاثیر می گذارد همچنین در بعضی دوربین های سیم کارتی امکانات و ویژگی‌های اضافه تری موجود خواهد بود.

شما میتوانید برای بهترین نوع خرید و مناسب ترین قیمت با ویژگی مورد نیاز خود از تیم تکنو دوربین مشاوره بگیرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما