خرید دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910

با خرید دزدگیر جی ام کا 910 خانه و محل کار خود را به امن ترین جای دنیا تبدیل کنید. دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910‌ یکی از مدل های محبوب است که توسط افرادی زیادی به خاطر داشتن امکانات متعدد مورد استقبال قرار گرفته است‌. این سیستم مرکزی از مدل های دو منظوره است به این معنی که هم قابلیت پشتیبانی از تلفن کننده را داشته و هم اینکه با سیمکارت نیز سازگاری دارد. با ما باشید تا با ویژگی های عالی این دزدگیر gmk بیشتر آشنا شوید:

خرید دزدگیر جی ام کا 910

سیستم اعلام سرقت سیم کارتی جی ام کا 910

وقتی در هنگام شب به رختخواب می روید یا خانه خود را برای تعطیلات خالی می کنید، می خواهید احساس کنید که از دفاتر کار، خانه و وسایل خود با خیال راحت محافظت می شود. ازهمین رو برای در امان ماندن از ورود افراد غیر مجاز به خانه، سیستم دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910‌، با ترکیبی از سنسور ها و ردیاب های حرکتی، پدال های حساس در پنجره و درها و صفحه کلید و نمایشگر ال سی دی هوشمند برای هشدار به شما در مورد فعالیت غیر منتظره در خانه بهترین گزینه می باشد.

سیستم اعلام سرقت سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰ یک محصول امنیتی خانه یا اماکن مختلف سیم کارتی است. این دستگاه دارای زنگ خطر قدرتمند، و همچنین قابلیت ست سنسورهای حرکتی و سنسورهای باز شدن در و پنجره است که مستقیماً به صفحه نمایشگر و سپس شماره های تلفن همراه ذخیره شده متصل می شوند. اساساً، زنگ هشدار این دزدگیر منازل با استفاده از سیم کارت خود با کاربران مربوطه ارتباط برقرار می کند. این آلارم هوشمند و حساس قابلیتی مطمئن برای ایمن نگه داشتن خانه شما است.

خرید دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا و حفاظت SP

اگر کسی در تلاش است تا در سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۹۱۰ در خانه شما را دستکاری کند، نمی تواند با قطع منبع تغذیه خانه یا آسیب رساندن به خطوط تلفن آن، سیستم های هشدار منزل شما را خاموش کند. چراکه این محصول مجهز به سیستم حفاظت SP (در صورت قطع سیم بلندگو، تلفن کننده فعال می گردد) بوده و با احساس کوچکترین تهدید شما را مطلع می کند و همچنین قادر می باشد تا از طریق شماره شخصی درج شده، مدیر را مطلع سازد‌. بنا براین هشدار های شما همچنان کاملاً خوب عمل خواهد کرد، زیرا به صورت دائم به شبکه تلفن خط ثابت محل مورد نظر شما متصل خواهد بود. نکته جالب اینکه در صورت نبودن خط تلفن یا دچار مشکل سیستم به طور خودکار به سیمکارت داخلی سوئیچ می شود.

خرید دزدگیر جی ام کا 910

سایر امکانات سیستم هشدار دهنده gmk مدل 910

دزدگیر سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا دارای قابلیت پشتیبانی از زون های بیسیم و با سیم است و می توانید آن ها را به سرعت و به راحتی نصب کنید. سنسور های خانه بی سیم می توانند در هر مکانی در اطراف خانه شما راه اندازی شوند، زیرا به هیچ گونه کابل کشی و لوازم جانبی اضافی نیازی ندارند.

سیستم هشدار دهنده gmk مدل 910، دارای قابلیت ذخیره ۶۰ واقعه در حافظه با امکان نمایش از طریق صفحه ال سی دی ( همراه با ثبت ساعات و تاریخ واقعی و دقیق ) و همچنین دارای شنود خیلی واضح است. در این محصول به سادگی شماره تلفن همراه خود را در صفحه نمایشگر آن ذخیره کنید و در صورت بروز مشکل امنیتی در خانه، هشدارهای پیامکی و تماس صوتی از طریق کی‌پد و برنامه هوشمند را به صورت بلادرنگ دریافت خواهید کرد. در این صورت می توانید از هر کجا که هستید اقدام کنید.

دقیقاً مانند سایر سیستم های ضد سرقت خانه جی ام کا، یا این مدل هم قادر خواهید بود از هر کجا که باشید و هر زمان که دوست دارید، این دزدگیر را خاموش و یا روشن کنید. همچنین در صورت قطع و یا اختلال در شارژ و خطوط آنتن سیمکارت ها، فوراً شما از طریق پیام کوتاه باخبر خواهید شد.

از دیگر ویژگی های پیشرفته این دزدگیر سیم کارتی- خط ثابت جی ام کا 910، قابلیت ارسال پیام یاد آوری به مخاطبین خود در صورتی مه فراموش کرده اند سیستم را فعال سازی کنند. همین امر موجب شده است تا به یکی از دزدگیر های قابل اعتماد و کاربردی در سطح بازار تبدیل شود. شما می توانید این محصول را در منازل، دفاتر کار، بانک ها، انبار ها، فروشگاه، جواهر فروشی ها و غیره نصب و راه اندازی کنید.

خرید دزدگیر جی ام کا 910

خرید دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر gmk910 یکی از برترین محصولات ضد سرقت است که اخیرا محبوبیت زیادی را در میان کاربران کسب کرده است. خرید دزدگیر اماکن جی ام کا 910 در بازرگانی تکنو دوربین بانه همراه با تخفیف ویژه ارائه می گردد. فروشگاه امنیتی منصوری دارای نمایندگی مجاز جهت فروش و نصب انواع سیستم های اعلام سرقت gmk با بهترین قیمت می باشد. لذا می توانید با خیال راحت دزدگیر اماکن مد نظر خود را همراه با گارانتی معتبر دو ساله از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر جی ام کا 1400 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما