پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی بهترین قیمت آغاز شد. ثبت هرآنچه که در محیط رخ می دهد از طریق دوربین های مداربسته بدون از دست دادن نقاط کور یکی از عوامل مهم جهت افزایش سطح امنیت هر مکانی می باشد‌. از همین رو برای تأمین کامل این نیاز یکی از معروف ترین دوربین های داخل بازار جهانی دوربین مداربسته بیسیم چرخشی است. زیرا این محصولات تمام رویداد ها را به یک اندازه با وضوح کامل ضبط می کند‌. از این دوربین ها به عنوان کاربرد های مختلف در محیط داخل خانه یا بیرون اماکن استفاده های فراوانی می شود. همچنین این دوربین ها بدون نیاز به کابل کشی و دستگاه ضبط کننده دی وی آر فیلمبرداری های خود را ضبط می کند.

در این راستا ما به معرفی دو مدل دوربین مداربسته بی سیم اسپید دام گردان و دوربین مداربسته وای فای عروسکی 360 درجه می پردازیم:

پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته چرخشی وایرلس اسپید دام

دوربین مداربسته چرخشی اسپید دام یکی از محصولات پر فروش و از مدل های wireless است. درنتیجه برای سیمکشی نیازی به سوراخ کاری دیوار محیط ندارید و مدلی مناسب برای اماکن دور از دسترس برق مستقیم است. قابلیت چرخش در جهت های افقی و عمودی یکی از ویژگی های برجسته و مهم این دوربین است که به کنترل همه جانبه محیط منجر می شود. این قابلیت گردان از طریق موتور قدرتمند داخلی آن است که دید تا میزان 360 درجه عمیق را فراهم می کند‌. همانطور که گفته شد دوربین مداربسته speed dom از مدل های آی پی است که به راحتی به شبکه اینترنت wifi متصل می شود.

با این قابلیت این دوربین یک پخش زنده فوری را ارائه می دهد که درصورت غیبت در محیط می توانید از طریق موبایل همراه هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود به آن دسترسی داشته باشید. بسته به محلی که این دوربین مداربسته را در خانه خود نصب و قرار می دهید، طیف گسترده ای از امکانات نظارتی را بدست می آورید. به گونه ای که می توانید بلافاصله ورودی خانه، اتاق کار و یا حیاط خانه خود را کنترل و ضبط کنید. از دیگر امکانات محبوب دوربین مداربسته چرخشی وای فای اسپید دام، قابلیت زوم اپتیکال است.

با این ویژگی می توانید بدون از دست دادن کیفیت آن، سوژه مورد نظر خود را در محیط بزرگنمایی کنید. به گونه ای که حتی چهره افراد تا چند کیلومتر دورتر هم با کیفیت بالا به نمایش گذاشته می شوند. از همین رو این مدل دوربین برای محیط های بیرونی وسیع و بزرگ توصیه می شود. از آپشن های ویژه دیگر دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار گردان بیسیم اسپید دام عبارتند از: قابلیت دید در شب، پشتیبانی از کارت حافظه، قابلیت ضبط صدا و غیره.

پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته وای فای عروسکی 360 درجه

دوربین مداربسته وای فای عروسکی 360 درجه یکی دیگر از مدل های محبوب برای نصب در محیط داخلی خانه است که اکثر اوقات برای نظارت در اتاق کودک نصب می شود. این دوربین به وسیله ارائه دید فراگیر، از چهار طرف خود فیلمبرداری می کند و از همین رو می تواند خود به تنهایی کار سه عدد دوربین را انجام دهد. به علاوه با این قابلیت گردان افقی و عمودی، اطمینان حاصل می کند که هیچ چیز از چشم شما فرار نمی کند.

این دوربین عروسکی ۲ مگاپیکسل از سری دسته های تحت شبکه است که از راه دور در هرکجای دنیا که باشید به اشتراک گذاری ویدیو های زنده محیط مورد نظر می پردازد. در نتیجه هرآنچه که در محیط رخ می دهد در همان زمان واقعی دریافت می کنید‌. در صورت از دست دادن این فیلم های زنده می توانید بعد ها به کارت حافظه دوربین مداریسته بی بی کم فاقد سیم چرخشی رجوع کنید. چراکه با دارا بودن حجم ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت فایل های زیادی را در خود با قابلیت اعتماد بالا نگه می دارد.

یکی از امکانات عالی این دوربین مداربسته خانگی چرخان، مجهز به ال ای دی های مادون قرمز است. با این ویژگی برد دید در شب و تاریکی را تا فاصله زیاد را برای شما فراهم می کند‌. همچنین به میکروفون داخلی و اسپیکر مجهز است تا در صورت دور بودن از خانه و بی قراری بچه ها بتوانید از راه دور صدای خود را به گوش آن برسانید. همچنین به شنود محیط هم به صورت همزمان بپردازید. به طور کلی به لطف ویژگی های پیشرفته ضبط دوربین های مداربسته چرخشی امنیت را در محل کار شما به حداکثر می رساند. چراکه دید واضح و شفاف در عین حال همه جانبه ای را در محیط مورد نظر به ثبت می رساند.

پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

با نصب دوربین بیسیم چرخشی، تمام نقاط کور مکان مد نظر را بررسی کنید. دوربین های 360 درجه جدا از نقاط واضح که به خوبی فیلم برداری می کند، نقاط کور مکان را نیز به خوبی برای شما بازسازی خواهد کرد. دوربین های مداربسته وایرلس 360 درجه در مدل های متفاوت و با برند های مختلفی در بازار موجود هستند که تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش تمامی این دوربین ها می باشد. شما می توانید انواع دوربین های گردان 360 درجه را با قیمتی شگفت انگیز از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما