روش های صادرات دوربین مداربسته به کشور های خاورمیانه

روش های صادرات دوربین مداربسته به کشور های خاورمیانه زیاد است مهم این است که در این کشور ها مشتری جذب کرده باشید. که مهمترین راه برای جذب مشتری در این کشور ها تنها و تنها داشتن کیفیت واقعی کالا می باشد. تکنو دوربین مونتاژ کننده اصلی تمامی دوربین های مداربسته موجود در بازار می باشد که آنها را با قیمتی مناسب و منصفانه به کشور های همسایه صادر خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با انواع دوربین های مداربسته موجود آشنا شوید:

صادرات دوربین مدار بسته

اگر به دنبال صادرات دوربین مداربسته هستید، باید اطلاعات مختلفی مانند داده های صادرات دوربین مداربسته، خریداران و واردکنندگان دوربین مداربسته در سراسر جهان، مراحل صادرات دوربین مدار بسته، عوارض و مالیات های قابل اعمال بر صادرات دوربین مداربسته را بیابید. تکنو دوربین تمام اطلاعات را در یک مکان در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند دوربین مدار بسته را به طور موثر و آسان صادر کنید. لذا اگر در رابطه با واردات سوالی دارید با ما در تماس باشید.

انواع مختلف دوربین مداربسته و آنچه ارائه می دهند:

روش های صادرات دوربین مداربسته

دوربین مداربسته آنالوگ در مقابل IP

در حالی که سازندگان ممکن است راه حل های IP خود را به عنوان مؤثرترین انتخاب برای نصب دوربین های مدار بسته جدید معرفی کنند، میراث عظیمی از سیستم های آنالوگ سنتی (با کیفیت استاندارد/SD) همراه با تعداد فزاینده ای از سیستم های آنالوگ با کیفیت بالا (HD) باقی مانده است. بسیاری از دوربین های توضیح داده شده در این مقاله به صورت آنالوگ یا IP در دسترس خواهند بود.

تفاوت عمده این دو در نحوه انتقال تصاویر بین دوربین ها و سیستم ضبط است. دوربین‌های IP اجازه می‌دهند که تصاویر به صورت دیجیتالی (داده‌های باینری) از طریق شبکه پخش شوند و هر دوربین آدرس IP مخصوص به خود را داشته باشد تا با ضبط کننده ارتباط برقرار کند. از سوی دیگر، یک دوربین آنالوگ (یا آنالوگ) SD/HD، تصاویر را به عنوان یک سیگنال ویدئویی ترکیبی از طریق کابل کواکسیال، مستقیماً به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) منتقل می‌کند، جایی که سیگنال از آنالوگ به دیجیتال تبدیل می‌شود و سپس برای فشرده‌سازی می‌شود. ذخیره سازی کارآمدتر

در سیستم‌های IP، فرآیندهای تبدیل و فشرده‌سازی A/D در دوربین انجام می‌شود، بنابراین پهنای باند مورد نیاز برای پخش تصاویر ویدیویی از طریق شبکه، اغلب به یک ضبط‌کننده ویدیوی شبکه (NVR) کاهش می‌یابد – البته راه‌حل‌های ذخیره‌سازی دیگر مانند سرور/ گزینه های مبتنی بر ابر به طور فزاینده ای رایج می شوند. همانطور که وضوح تصویر و سرعت شبکه/اینترنت بهبود یافته است، دوربین های IP روز به روز رایج تر می شوند. در حالی که سیستم‌های آنالوگ اغلب قیمت پایین‌تری دارند و محدودیت‌های پهنای باند کمتری دارند، آنها قادر به ارائه تجزیه و تحلیل ویدئویی، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری کابل‌کشی/بی‌سیم مرتبط با دوربین‌های IP نیستند.

وضوح بالا (HD) و وضوح فوق العاده بالا (UHD).

رزولوشن با وضوح بالا (2 مگاپیکسل) امروزه حداقل انتظاری است که بسیاری از تولیدکنندگان کیفیت های فوق العاده بالایی را به عنوان استاندارد در دوربین های استاتیک با وضوح 4K (8 مگاپیکسل) ارائه می دهند که اکنون برای دوربین های آنالوگ HD و IP رایج است.

حتی گزینه‌های 8K (33 مگاپیکسلی) هم اکنون شروع به ورود به بازار کرده‌اند و گزینه‌هایی با وضوح فوق‌العاده بالا را در اختیار اپراتورها قرار می‌دهند. گفته می شود که اینها به ویژه برای محیط های امنیتی سطح بالا، مانند مراکز حمل و نقل، استادیوم ها و سایر محیط های باز در معرض خطر فعالیت های تروریستی، ایده آل هستند. این گزینه‌ها برای موقعیت‌هایی که نیاز به ضبط ویدیو برای اهداف شواهد دارند، مناسب‌تر هستند، به‌ویژه در مواردی که به سطوح بالایی از زوم بدون پیکسل‌کردن تصویر نیاز است، اگرچه چنین دستگاه‌هایی معمولاً در سمت گران‌تر بازار هستند.

به طور کلی، دوربین‌های با کیفیت فوق‌العاده به پهنای باند بیشتری برای انتقال تصاویر خود به سیستم ضبط نیاز دارند و محدودیت‌هایی که در پردازش رزولوشن‌های بسیار زیاد وجود دارد، می‌تواند منجر به کاهش نرخ فریم شود. (یعنی ویدیوی بلادرنگ ممکن است امکان پذیر نباشد).

دوربین های مداربسته بولت

دوربین های بولت به دلیل شکل استوانه ای آن ها به این نام خوانده می شوند، اگرچه نسخه های مستطیلی در حال حاضر رایج هستند. به طور کلی یک دوربین بولت برای کاربردهای خارجی استفاده می شود، زیرا اغلب در بدنه ها و پوشش های سر دارای رتبه IP (محافظت از نفوذ) نصب می شود که از آسیب ناشی از کثیفی جلوگیری می کند و از تداخل لنز محافظت می کند. آنها همچنین برای اهداف نصب آسان در نظر گرفته می شوند و اغلب به سادگی به یک پایه نصب می شوند.

روش های صادرات دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته Dome

گنبدها به محفظه‌ای تبدیل شده‌اند که اغلب برای مجموعه‌های دوربین کامپکت انتخاب می‌شوند، عمدتاً به این دلیل که کاربران دوربین‌های مداربسته آن‌ها را از نظر بصری جذاب‌تر از «جعبه‌ی کفش سفید» قدیمی گذشته می‌دانند. دوربین‌های گنبدی که دارای یک گنبد نیم‌کره‌ای است که ماژول دوربین/لنز را در بر می‌گیرد، در تنظیمات مختلفی استفاده می‌شود و بسیاری از آنها دارای پوشش‌های مقاوم در برابر خرابکاری به عنوان بخشی از تاکتیک‌های پیشگیری از جرم هستند.

اکثر آنها را می توان به سرعت روی دیوارها/سقف ها نصب کرد، در کاشی های سقفی فرو رفت و برای نمایه پایین تر، یا به عنوان “آویز” از براکت های گوشه خارجی یا دکل ها روی “گردن قو” آویزان شد. گنبدهای حاوی یک دوربین استاتیک معمولاً دارای یک لنز وریفوکال هستند تا نصابان بتوانند میدان دید دقیق را تغییر دهند.

دوربین های مداربسته (PTZ).

PTZ مخفف پان، شیب، زوم است. این دوربین ها به دلیل انعطاف پذیری خود محبوب هستند و گزینه ای سبک وزن را ارائه می دهند که می تواند محدوده وسیعی را پوشش دهد. آنها به اپراتورها این امکان را می دهند که دوربین های خود را به صورت دستی کنترل کنند، یا آنها را برنامه ریزی کنند تا مطمئن شوند که دقیق ترین دید ممکن را دریافت می کنند، بنابراین اغلب در مواردی با برنامه های نظارت منطقه ای گسترده مانند شهرها، مراکز حمل و نقل، استادیوم های ورزشی، مراکز خرده فروشی و انبارها محبوب هستند.

در جایی که تجهیزات سبک وزن کافی است، دوربین گنبدی کاملاً کاربردی (Speed Dome) یک راه حل محبوب است. در واقع، باطن آنقدر سبک است که برخی ادعا می کنند با سرعت 360 درجه در ثانیه می چرخند. دوربین های اسپید دام می‌توانند تشخیص جهت دید دوربین را توسط افرادی که تحت نظارت هستند دشوار کند، البته عملکرد آن در نور کم را نیز کاهش می‌دهد. متأسفانه، این نوع PTZ استفاده از برف پاک کن و روشن کننده های LED را نفی می کند.

روش های صادرات دوربین مداربسته

روش های صادرات دوربین مداربسته

اگر می خواهید به خوبی تمامی دوربین های مداربسته موجود در بازار را بشناسید حتما مطالبی که در بالا ذکر شد را به خوبی مطالعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما