قیمت دوربین بولت سیم کارت خور ارزان

قیمت دوربین سیم کارت خور ارزان بولت را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه درب ضد سرقت زیباسازان مداربسته منصوری خریداری کنید. این دوربین مداربسته پنل دار bullet را می توان در مکان های خارجی و فضای باز نصب کرد. در ادامه همراه ما باشید تا در زیر به شرح و بررسی بیشتر این محصول بپردازیم :

قیمت دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

بدون شک حفظ امنیت یکی از مقوله های مهم در هر مکانی است که موجب آسایش و آرامش خاطر مالک در غیاب آن می شود. گاهی محیطی که مد نظر داریم که به دوربین مجهز کنیم ، دور از دسترس برق است یا کابل کشی در آن جا دشواری های زیادی به همراه دارد. در این صورت بهترین راه حلی که نیاز به برق مستقیم ندارد درب ضد سرقت زئوس بولت خورشیدی سیم کارت خور است. زیرا این دوربین همانطور که از نامش پیداست از انرژی نور خورشید تغذیه می کند و فیلم برداری ۲۴ ساعت شبانه روز را به صورت مداوم تضمین می کند. با این حال این دوربین مداربسته طرفدار محیط زیست است و یک مدل مقرون به صرفه به حساب می آید.

از سوی دیگر، این سوال پیش می آید که کارکرد دوربین خورشیدی بی سیم در روز های ابری یا شب که هوا فاقد نور خورشید است، چگونه است؟ در‌پاسخ باید گفت که این دوربین دارای یک باتری قدرتمند است. این باتری دارای وظیفه ذخیره انرژی برای این گونه مواقع است و در هر شرایطی می تواند فیلم برداری مداوم دوربین را نیز فراهم کند.  علاوه براین ها ، پنل از دیگر اجزای این دوربین بولت سیم کارت خور است که عهده دار جمع آوری نور خورشید است. این محصول دارای قابلیت نصب در فضای بیرون است که از ویژگی ضد آب برخوردار است.

قیمت دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته پنل دار وایرلس

دوربین مداربسته پنل دار وایرلس دارای قابلیت سازگاری با سیم کارت است که از اینترنت پرسرعت 4g بهره می برد. با این قابلیت دوربین خورشیدی کاملاً بی نیاز به شبکه مودم وای فای است. زیرا می تواند کلیه ویدیو های محیط را به صورت زنده بر روی گوشی های هوشمند کاربران به اشتراک بگذارد. به عبارتی دیگر کاربران در هر کجای دنیا که باشند می توانند به صورت مستقیم نظاره گار اتفاق ها در زمان واقعی خود باشد. از طرف دیگر این قابلیت دریافت فایل ها می تواند با سرعت بسیار بالایی آپلود شود. از طرف دیگر این دوربین از مدل های حافظه دار است که به خصوص برای ارائه مدارک یا برای مواقعی که تماشای فیلم های زنده را از دست داده باشید مفیم است. چراکه کارت حافظه این محصول تمامی اطلاعات را برای مدت زمان طولانی نگه می دارد.

در‌کنار این ویژگی های عالی، دوربین مداربسته بولت خورشیدی سیم کارت خور دارای قابلیت چرخشی می باشد. این ویژگی دید وسیعی را در اطراف محیط خود تضمین می کند. درنتیجه از طریق آن می توانید حتی گوشه های مختلف مکان مورد نظر خود را به خوبی رصد کنید. همچنین این دوربین دارای رزولوشن کیفیت ۲ مگاپیکسل است که جزئیات در تصاویر و ویدیو ها را به خوبی نمایان می کند. از دیگر ویژگی های تصویری این دوربین پنل دار چرخشی، مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز است. این قابلیت به خصوص در تاریکی و دل شب کاربرد دارد زیرا قابلیت دید در شب را متراژ ۱۵ متری به خوبی تضمین می کند.

قیمت دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته فاقد سیم خورشیدی ۲ مگاپیکسل

این دوربین مداربسته فاقد سیم خورشیدی ۲ مگاپیکسل از مدل های بولت است که برای فضاهای بیرونی طراحی شده است. این ظاهر لوله ای شکل نیز حتی می تواند به عنوان یک بازدارنده برای متخلفین عمل کند.گذشته از این ها این دوربین دارای محافظ استاندارد IP66 است که از دوربین در مقابل شرایط آب و هوایی مانند برف، باران و گرد و خاک نیز محافظت می کند.

از دیگر مزایای این دوربین پنل دار سیم کارت خور حافظه دار قابلیت ضبط صدا همراه فیلم برداری است. علاوه براین دارای میکروفون و اسپیکر است که امکان پخش صدای دو نفره از راه دور را به وسیله اپلیکیشن مربوطه فراهم می کند.

با توجه به این ویژگی های بروز، دوربین مداربسته با پنل خورشیدی مدل مناسبی برای ویلا، باغ، مزارع، دشت، گلخانه، خانه باغ، کارخانه و غیره و می باشد.

قیمت دوربین سیم کارت خور ارزان

قیمت دوربین سیم کارت خور ارزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای حفظ امنیت اکثر کاربران به نصب دوربین های مداربسته در محیط روی آورده اند. زیرا این محصولات با قابلیت فیلم برداری می توانند از وقوع سرقت ها و وقایع جبران ناپذیر در محیط جلوگیری کنند. از این رو بازار دوربین های مداربسته رونق فراوانی به خود کسب کرده است و انواع این محصولات در اشکال و ویژگی های مختلفی عرضه شده اند. در این میان دوربین بولت سیم کارت خور یکی از گزینه های کاربردی و رایج است که از امکانات حرفه ای و فوق العاده بهره می برد. برای خرید و سفارش این دوربین مداربسته ضد آب سیمکارتی با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما