خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی بیسیم

خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی بیسیم با ارزان ترین نرخ ممکن همراه با گارانتی معتبر در بازرگانی تکنو دوربین بانه امکان پذیر است. دوربین مداربسته شارژی خورشیدی از دسته دوربین های وایرلس ضد آب است که مختص اماکن دور افتاده با عدم دسترسی به برق می باشد. این دوربین دارای باتری قوی است که انرژی خود را از نور خورشید تامین کرده و برای فیلم برداری و ضبط تصویر از آن استفاده خواهد کرد. دوربین مداربسته خورشیدی بدون نیاز به برق بیسیم رم خور بوده و قابلیت مکالمه دو طرفه را برای افراد ایجاد خواهد کرد. ما را برای آشنایی بیشتر با این دوربین بی سیم وای فای دار باتری خور همراهی کنید:

خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

مزایای استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس

کاهش میزان انرژی مصرفی خانگی و تجهیزات صنعتی یکی از مهمترین چالشهاست که هزاران دانشمند و مهندس در سراسر جهان روی آن کار می کنند. یکی از تکنولوژی ها و پیشرفت های امیدوار کننده در این زمینه، دوربین های مداربسته با پنل خورشیدی بیسیم است که نیازی به اتصال الکتریکی ندارند و اطلاعات را از طریق کانال های ارتباطی بی سیم منتقل می کنند.

از همین رو این دوربین ها را می توان در هر مکانی قرار داد. دوربین های مدار بسته پنل دار رم خور خورشیدی منحصراً با انرژی خورشیدی کار می کنند و به منابع دیگر برق وابستگی ندارند چراکه آنها کاملاً مستقل هستند. برای این منظور، از پانل خورشیدی برای تأمین انرژی دوربین و شارژ باتری استفاده می شود. و در تاریکی، سیستم باتری دوربین را تأمین میکند. در روزهای بارانی و ابری هم نیز صفحه های خورشیدی، انرژی ذخیره شده را برای ضبط تصاویر صرف خواهند کرد. شاید برای بسیاری از مناطق، استفاده از دوربین های خورشیدی، راه حلی مبتدی و غیر جذاب باشد، اما جذابیت این دوربین زمانی پررنگ خواهد شد که بخواهیم در منطقه ای دور افتاده امنیت برقرار کنیم!!

خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

کاربرد دوربین مداربسته بدون سیم پنل دار رم خور خورشیدی

همه ی اماکن  از جمله خانه های روستایی یا خانه باغ ها هم نیاز برقراری امنیت دارند. اما به دلیل موقعیت جغرافیایی خود گاهی تجهیزات دوربین های مداربسته  معمولاً برای مکان های دور از دسترس برق مناسب نیستند. یا برای نصب و نگهداری و مصرف انرژی بسیار گران هستند. اما این فشار مالی محدود به مناطق دورافتاده نیست. هزینه های برق برای پروژه های شهری نیز به خصوص در اماکن بزرگ و ساختمان های نیمه کاره هم اضافه می شود. خوشبختانه اکنون راهی برای نظارت بر املاک به روشی اقتصادی، عملی و پایدار وجود دارد. چه شهری و چه دور افتاده! و آن هم تهیه یک دوربین مداربسته خوشیدی بیسیم است.

گاهی ممکن است به عملکرد این دوربین شک داشته باشید. اما باید بدانید که این سیستم به همان اندازه دوربین های معمولی قابل اعتماد است. همچنین این مدل خورشیدی نه تنها باعث کاهش قابل توجه صورت حساب های برق می شود، بلکه مزایای دیگری نیز دارد. ما این موارد را پایین تر بررسی خواهیم کرد.

خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

کنترل از راه دور دوربین مداربسته ضبط صدا خورشیدی:

علاوه بر همه ی مزایایی که گفته شد، این دوربین مداربسته فاقد سیم پنل خورشیدی از دسته دوربین های وای فای دار است. به این معنی می تواند به شبکه مودم مجاور خود یا (اینترنت سیم کارت داخل خود) متصل شود و همه ی فیلم و تصاویر گرفته شده را با کیفیت واقعی همراه با صدای ضبط شده، در همان زمان از طریق برنامه هوشمند گوشی موبایل کاربران خود به اشتراک بگذارد. همچنین در صورتی که فیلم های زنده را از دست دادید، می توانید بعد ها به کارت حافظه این دوربین مراجعه کنید و به ضبط شده ها دسترسی پیدا کنید.

در زیر نمونه تصویر دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس را مشاهده فرمائید:

سایر قابلیت های دوربین شارژی بدون سیم وای فای خورشیدی

دوربین مداربسته با پنل خورشیدی بیسیم به سنسور تشخیص حرکت مجهز است. با این گزینه دوربین دیگر به ضبط مدام نمی پردازد بلکه تنها با تشخیص هر چیزی از وسعت میدان دید خود شروع به فیلمبرداری می کند. شما می توانید به وسیله این دوربین از راه دور با اشخاص داخل محیط به بحث و گفتگو بپردازید. چراکه دارای میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی است.

این دوربین پنل دار بی سیم دارای قابلیت ذخیره ابری است. به این معنی که انرژی ذخیره شده در باتری های ۴ سلولی آن باعث می شود تا سیستم در صورت کمبود نور خورشید هم به کار خود ادامه دهد. همچنین نظارت نیز در کل شب ادامه دارد و با دید واضح و روشن به لطف ال ای دی های مادون قرمز خود به فیلمبرداری می پردازد. دوربین مداربسته وایرلس فول اچ دی خورشیدی رم خور که مخصوص فضاهای بیرونی است دارای استاندارد IP66 است. به این معنی که حتی در مواقع زمستانی و برف و باران و تگرگ هم مقاومت خود را از دست نمی دهد و هم چنان به کار خود ادامه می دهد.

خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

خرید دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

اگر می خواهید در اماکنی همانند باغ، ویلا، کافه و غیره دوربین مداربسته ای مناسب را نصب و راه اندازی کنید، اما بدلیل نبود برق در آن مکان از کار خود منصرف شده اید، نگران نباشید! دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی بدون نیاز به برق می تواند امنیت واقعی را در مکان مد نظر شما ایجاد کند. این دوربین مداربسته وایرلس تصاویر و صدا ها را به بهترین نحو ممکن از راه دور از طریق اینترنت سیم کارت به شما نمایش داده و بر روی رم میکرو تعبیه شده در آن ذخیره سازی خواهد کرد. شما می توانید این دوربین مداربسته باتری خور وای فای دار بیسیم را با قیمتی ویژه از طریق شماره های درج شده در این وبسایت سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما