خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان را از ما تجربه کنید تا در هر موقعیت مکانی که باشید بتوانید توسط گوشی همراه خود مکان مد نظر را کنترل و زیر نظر بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا با این دوربین مداربسته چرخشی خورشیدی سیم کارت خور بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته چرخشی خورشیدی سیم کارتی

با نصب دوربین مداربسته چرخشی خورشیدی سیم کارت خور شما را بی نیاز از برق مستقیم و هر نوع سیم کشی و کابل کشی محیط می کند. زیرا این مدل از دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست، قابلیت تبدیل انرژی خورشیدی را به جریان الکتریکی دوربین دارد. این قابلیت از طریق پنل بیرونی امکان پذیر است که در فضای باز نصب می شود و وظیفه جمع آوری نور خورشید را برعهده دارد. با این ویژگی که این دوربین را با سایر مدل ها متمایز می کند، می توانید ایمنی محیط های دور افتاده از ناحیه شهر و به دور از دسترس برق تضمین کنید.

این دوربین سمکارتی دارای شیار مخصوص سیم کارت است که از طریق آن به راحتی به اینترنت متصل می شود. برای همین دلیل نیازی به شبکه های وای فای اینترنتی در محیط مورد نظر ندارید. از طرف دیگر این دوربین با تمامی اپراتور های مخابراتی داخلی اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل سازگار می باشد و از اینترنت پرسرعت 4G پشتیبانی می کند. با این ویژگی، دوربین مداربسته خورشیدی فاقد سیم قابلیت انتقال تصاویر و ویدیو های زنده را برای کاربران خویش فراهم می کند. به این معنی مالکین در هر کجای جهان که باشند می توانند از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی خود از رویداد های مستقیم محیط مورد نظر خود مطلع شوند.

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته پنل دار بدون سیم گردان

دوربین مداربسته پنل دار سیم کارت خور وایرلس از سری مدل های چرخان است که قابلیت فیلم برداری را از تمام مناطق اطراف خود را دارد. بنابراین می توانید از تمامی حوادث و اتفاقات آگاهی کاملی داشته باشید. این ویژگی به سودمندی های دوربین خورشیدی افزوده است و می تواند مانع از هزینه های گزاف جهت خرید دوربین های اضافی در محیط شود. چراکه خود به تنهایی می تواند جایگزین سه عدد دوربین مداربسته ثابت شود.

دوربین مداربسته پنل دار بدون سیم گردان دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است که تصاویر شفاف و واضحی را در محیط ضبط می کند. همچنین دارای ال ای دی های مادون قرمز است که قابلیت دید در شب را تا متراژ ۱۵ متری نیز تضمین می کند. از همین رو می توانید وقایعی که در تاریکی نور اتفاق می افتد را به خوبی نظارت کنید. از طرف دیگر همه ی این فایل های ضبط شده باکیفیت را جهت ارائه مدارک می توانید بعد ها در کارت حافظه آن پیدا کنید.

باتری دوربین خورشیدی زوم دار

یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده این دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی فول اچ دی باتری قدرتمند آن است. این باتری دارای ویژگی لیتیوم 18650 شارژی است که از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. به وسیله این ویژگی دیگر نگران از کار افتادن دوربین در مواقع هوای ابری یا شب نباشید. چراکه این باتری در طول روژ شارژ مورد نیاز دوربین را جمع آوری می کند‌ تا در این گونه شرایط هم به کار خود ادامه دهد. از دیگر مزایای این دوربین دارا بودن درجه محافظ استاندارد IP66 است. این تکنولوژی دوربین را در مقابل تغییرات شرایط جغرافیایی اعم از برف، باران و گرد و غبار مقاوم می کند. برای همین خاطر طول عمر بالای دوربین را هم تضمین می کند.

این دوربین سیم کارت خور چرخشی وایرلس ۲ مگاپیکسل، دارای قابلیت ضبط صدای واضح همراه فیلم برداری برای درک بهتر وقایع محیط است. همچنین به یک میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی مجهز است که امکان پخش صدای مالک از راه دور و دریافت صدای افراد داخل محیط را فراهم می کند.

این دوربین 360 درجه زوم دار متصل به اینترنت دارای نصب و اجرای ساده است. همچنین گزینه ای کاربردی برای اماکن مختلف اعم از منازل، دفاتر کار، شرکت، انبار، کارخانه، بانک، داروخانه، پارکینگ، دشت، کوه، خانه باغ، ویلا و غیره می باشد.

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

خرید دوربین سیم کارت خور ارزان

امروزه دوربین های مداربسته به یکی از محصولات پراستفاده در محیط های گوناگون تبدیل شده است. زیرا این محصولات گزینه ای مناسب‌ برای جلوگیری از سرقت ها و سود جویی های افراد متخلف می باشد. با این حال، این دوربین ها دارای تنوع زیادی از لحاظ مدل، ویژگی، تکنولوژی و اندازه و غیره است. از این رو مدل مناسب را می توانید باتوجه به عوامل مختلف انتخاب کنید. در این میان یکی از پرفروش ترین مدل ها، دوربین خورشیدی وایرلس سیم کارتی است که از کلی امکانات و ویژگی های بی همتا و پیشرفته ای برخوردار می باشد. از این رو مورد استقبال صاحبین ملک خانه یا محل کسب و کار قرار گرفته است.

جهت سفارش و خرید ارزان قیمت دوربین های سیم کارت خور متصل به اینترنت با ما در تماس باشید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما