فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

فروش درب ضد سرقت زیباسازان سیم کارت خور ارزان توسط فروشگاه منصوری در بانه آغاز شد. دوربین مداربسته سیمکارتی سولار از دسته دوربین های محبوب برای فضای باز است که رم خور بوده و به راحتی به اینترنت متصل خواهد شد. این دوربین وای فار دار بولت پنل دار را می توانید به اینترنت سیمکارت ایرانسل یا اعتباری داخلش متصل کنید و از راه دور نظارت داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید :

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین پنل دار سیم کارت خور بیسیم

با پیشرفت تکنولوژی، وسایل روزمره با ویژگی های مقرون به صرفه از لحاظ مصرف انرژی تولید شده اند. از سوی دیگر با توجه به لزوم نصب یک دوربین مداربسته مناسب در محیط برای حفظ امنیت باید به طور مداوم در حال ضبط باشند. از این رو مصرف زیاد انرژی را به همراه می آورند. باتوجه به این مسائل درب ضد سرقت زئوس مداربسته خورشیدی سیم کارتی بهترین راه حل برای این چالش است.‌‌ زیرا برای کارکرد نیازی به برق ندارد. بلکه جریان الکتریکی مورد نیاز خود را تنها از طریق دریافت نور خورشید نیز تأمین می کند. این قابلیت به وسیله پنل ضد آب دوربین می باشد که موقعیت نصب آن در فضای بیرونی مکان مورد نظر است.

از آنجایی که این دوربین مداربسته سیم کارت خور 4G ارزان قیمت برای کار نیازی به برق مستقیم شهری ندارد، برای مکان های مناسب است که شرایط دسترسی به برق محدود و غیر ممکن است و یا قابلیت کابل کشی دشوار و جود ندارد. با این ویژگی نه تنها می توانید در مصرف برق صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید بلکه مصرف هزینه های اضافی سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده هم کاهش می یابد. با این وجود گاهی این سوال پیش می آید که در صورت مواقع نبودن نور خورشید مانند روزهای بارانی و یا حتی شب، عملکرد این دوربین چگونه می باشد؟ در پاسخ باید گفت که این محصول برای این چالش، از یک عدد باتری قدرتمند پشتیبانی می کند که انرژی مورد نیاز دوربین را در این مواقع ذخیره می کند.

این دوربین مدل مناسبی برای مکان های دور افتاده مانند خانه باغ، دشت، کوه، گلخانه، مزرعه، استخر ماهی، ویلا و سایر اماکن دیگر اعم از منازل، ساختمان های نیمه کاره، بانک، فروشگاه و غیره می باشد.

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین مداربسته وای فای دار رم خور خورشیدی

دوربین مداربسته بی سیم خورشیدی، دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است که می توانید از طریق آن از ضبط تصاویر و ویدیو های شفاف و واضح در محیط اطمینان حاصل کنید. همچنین با پشتیبانی از ال ای دی های مادون قرمز، می توانید فیلم های قابل مشخص و باکیفیتی را در شرایط نوری صفر مانند دل شب مشاهده کنید.

این دوربین مداربسته پنل دار ۲ مگاپیکسل دارای سازگاری با تمام اپراتور های سیم کارت داخلی می باشد. به لطف این سیم کارت دوربین می تواند به راحتی با سرعت بالا به اینترنت متصل شود. با این حال، شما می توانید از راه دور‌ به کلیه فیلم و تصاویر آنلاین محیط، دسترسی کامل داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید این ویژگی به کمک برنامه هوشمند مخصوص اندروید، IOS و ویندوز نیز امکان‌ پذیر می باشد.

علاوه براین ها، دوربین خورشیدی بدون برق بیسیم دارای سنسور حساس به حرکت می باشد. به این معنی دوربین در این شرایط به حالت خواب تنظیم می شود و تنها ورود اشخاص به محیط را با تشخیص حرکت فوری ضبط می کند. در این صورت می توانید به وسیله اپلیکیشن مربوطه از این حرکت و تردد اجسام به محیط خود از طریق هشدار اخطار مطلع شوید. شما از طریق این دوربین سیم کارت خور بی سیم فول اچ دی نه تنها می توانید فیلم های باکیفیتی را ضبط کنید، بلکه از مکالمه ها و شنود صدای واضح محیط خود هم باخبر شوید. زیرا این دوربین قابلیت سازگاری با میکروفون داخلی دارد که از متراژ بالایی پشتیبانی می کند.

در‌کنار این ویژگی های منحصر به فرد، دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی، دارای قابلیت پشتیبانی از مموری کارت حافظه تا سقف گنجایش ۶۴ گیگ می باشد. از همین رو می تواند حجم زیادی از اطلاعات را برای بازپخش های بعدی ذخیره و نگهداری کند.

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

فروش دوربین سیم کارت خور ارزان

امروزه در کنار نیاز های مختلف و ضروری زندگی، سیستم دوربین های مداربسته قرار گرفته است. زیرا هر روز شاهد افزایش بی سابقه سرقت ها و اتفاق های بد در محیط هستیم. در واقع این محصولات می توانند عامل مفیدی برای جلوگیری و پیشگیری از رخ داد های جبران ناپذیر باشند. از همین رو انواع این دوربین ها با ویژگی ها، تکنولوژی، ظاهر، مدل های متنوعی در بازار عرضه می شود که باید متناسب با شرایط و نوع محیط مورد نظر مدل مناسب انتخاب گردد.

در این میان، یکی از پرطرفدار ترین مدل ها، دوربین سیم کارت خور پنل دار است که از سایر دوربین های دیگر به دلایل مختلف کاربردی بسیار متمایز تر می باشند. برای خرید ارزان ترین دوربین های مداربسته سیمکارت خور بولت، اسپید دام و مخفی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما