فروش دوربین ثبت وقایع خودرو با ارزان ترین قیمت

فروش دوربین ثبت وقایع خودرو با ارزان ترین قیمت از هم اکنون امکان پذیر است. بهترین دوربین برای ماشین دوربینی است که ضمن کمک به راننده جهت دنده عقب و پارک و همچنین تسلط بر رانندگی، از تمامی اتفاقات مسیر نیز فیلم برداری کند. دوربین های مداربسته آینه ای دنده عقب بهترین انتخاب می باشد. چراکه جدا از نمایش عقب ماشین، همراه شما در تمامی لحظات جاده و سفر خواهد بود. تکنو دوربین عرضه کننده جدیدترین درب ضد سرقت بدون چارچوب های مداربسته ماشین با بهترین قیمت می باشد.

فروش دوربین ثبت وقایع خودرو

مانیتور آینه ای خودرو

مانیتورهای ثبت وقایع تعبیه شده در آینه های خودرو بسیار محبوب هستند. از نظر ظاهری، آنها شباهت زیادی به آینه معمولی دارند که در محفظه مخصوص داخل اتومبیل نصب شده است. یک نمایشگر در بدنه آن نصب شده است. به محض اینکه راننده دنده را به حالت عقب سوئیچ می کند، صفحه به طور خودکار روشن می شود، در نتیجه، تصویر دنده عقب روی آن نمایش داده می شود. در این راستا کاربردی ترین و پرطرفدار ترین این محصول ها مانیتور آینه ای ماشین دو درب ضد سرقت ترموود است که قابلیت نصب بر روی انواع خودرو های خارجی و داخلی را دارد. در ادامه با این محصول بیشتر آشنایی پیدا می کنید.

واضح است که بارزترین مزیت دوربین ثبت وقایع خودرو این است که با گسترش میدان دید از جلو و عقب، به جلوگیری از حوادث ناشی از آسیب و احتمالات تصادف و وقایع ناگوار کمک می کند. این مدل دوربین ها همچنین توانایی شما را برای دیدن فراتر از عرض تصویر آینه خودرو افزایش می دهند و به از بین بردن نقطه های کور کمک می کنند. اما این دوربین های آینه ای دنده عقب، علاوه بر کمک به محافظت از افراد و بدنه وسیله نقلیه، مزایای دیگری نیز دارند.

فروش دوربین ثبت وقایع خودرو

مزایای دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین ثبت وقایع خودرو به شما در پارک سریعتر و با اطمینان تر کمک می کند. به عبارتی دیگر دوربین های رو به عقب دید واضح و دقیق تری از موانع موجود در پشت اتومبیل به راننده می دهند. عملکرد این دوربین پرطرفدار به گونه ای است که در هنگام حرکت شروع به ضبط نمای عقب می کند. چراکه از مدل های موشن دار است. همچنین دارای رزولوشن لنز بسیار باکیفیت و واضح است تا دید بسیار دقیق را در زمان واقعی برای شما فراهم کند. در نتیجه به شما کمک می کند تا راحت تر به داخل پارکینگ ها بروید یا از آنها خارج شوید.

به عبارتی دیگر هنگامی که ماشین خود را وارد دنده عقب می کنید، یک دوربین نصب شده در مانیتور آینه عقب خودرو روشن می شود و تصویر را به مانیتور می فرستد تا نشان دهد چه چیزی در پشت شماست. از همین رو دیگر لازم نیست رو به عقب بر گردانید و از اتفاقات پشت سر خود مطلع شوید، بلکه با این دوربین می توانید به بهترین نحو ممکن از نمای عقب اتومبیل خود باخبر شوید و همچنین این دوربین می تواند ایمنی و راحتی را با قابلیت اطمینان بالا افزایش دهد.

این دوربین دنده عقب خودرو دارای مانیتور با سایز مناسب 4.3 اینچ است که ضبط صدای واضح و تصویر را به خوبی برای رانندگان فراهم می کند. از دیگر‌ ‌ویژگی های محبوب این محصول، سازگاری با کارت حافظه تا سقف‌گنجایش ۳۲ گیگابایت است. این گزینه می تواند شواهد و مدارک در حین تصادفات و حوادث را بعد ها ارائه دهد.

فروش دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین آینه ای دنده عقب ماشین

این روزها نصب یک دوربین آینه ای ماشین با کیفیت خوب در وسیله نقلیه خود تقریباً ضروری است. چراکه نه تنها می تواند از بروز حوادث آزار دهنده پارکینگ جلوگیری کند، بلکه در صورت وجود کودکان یا حیوانات در اطراف ماشین، آرامش خاطر و ایمنی کامل را ایجاد می کند.

همه راننده ها در خودرو خود به مانیتور دوربین دار بسیار نیاز دارند. زیرا به راننده کمک می کند تا ترافیک را به وضوح ببیند و بنابراین هنگام رانندگی تصمیمات صحیح را اتخاذ کند. حسگر و سنسور G این دوربین آینه دید عقب دو دوربینه در صورت احساس برخورد با هرنوع عوامل بیرونی، به طور خودکار از فیلم های گرفته شده توسط آن قفل و محافظت می کند. به طور کلی این دوربین ها به دلیل داشتن ویژگی های ایمنی در خودروها محبوب شده اند زیرا می توانند جان انسان ها را نجات دهند، از آسیب دیدگی خود و آسیب دیدن ماشین جلوگیری کنند.

فروش دوربین ثبت وقایع خودرو

فروش دوربین ثبت وقایع خودرو

نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور، انواع مانیتور دوربین های دنده عقب را در انواع مختلف ارائه می دهد. دوربین های مداربسته دنده عقب خودرو دارای مدل های متفاوتی هستند که رایج ترین آنها دوربین های آینه ای دنده عقب می باشند این دوربین ها دارای انواع مختلفی هستند و تصاویر را با کیفیتی فوق العاده ارائه خواهند داد. فروشگاه منصوری با توجه مدل ماشین و همچنین میزان بودجه شما بهترین دوربین داخل خودرو را به شما پیشنهاد خواهد داد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما