قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 2MP

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 2MP را از ما بخواهید تا آن را با قیمتی ویژه تقدیم شما عزیزان کنیم. پک آماده و بدن نقص دوربین مداربسته وایرلس فول اچ دی، به نوبه خود بسیار منحصر بفرد و کارآمد بوده و به بسته تعداد دوربین های مداربسته ای که در آن قرار گرفته است به صورت 4 عددی، 8 عددی و 16 عددی روانه بازار خواهند شد. دوربین های مداربسته ای که همراه پکیج بی سیم ارائه می شوند همگی دارای بردی زیاد و رزولوشنی فوق العاده اند.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

در زیر‌ به شرح پک کامل دوربین مدار بسته بدون سیم می پردازیم:

نقد و بررسی پک دوربین مداربسته بی سیم

پک کامل دوربین مداربسته وایرلس X کاناله دارای X عدد دوربین مداربسته بیسیم می باشد که وضوح تصویر آن ها ۲ مگاپیکسلی جهت ضبط و ذخیره سازی با وضوح بالا بر روی دستگاه NVR می باشد. اقلامی که همراه با پک دوربین مداربسته بدون سیم ارائه داده می شوند عبارتند از: آنتن برای متصل کردن به دوربین ها با تعداد مشخص، آداپتور بسته به تعداد دوربین ها،  یک یا دو عدد هارد دیسک اینترنال برای ذخیره تصاویر که این باز به تعداد دوربین ها بستگی دارد. برای مثال اگر تعداد دوربین های موجود در پکیج 4 عدد باشد(پکیج دوربین مداربسته بیسیم 4 تایی) بهتر است برای آن هارد 1 ترابایتی را خریداری کنیم.

دوربین های مداربسته امنیتی این پک کامل، بدون سیم می باشند که دیگر نیازی به کابل کشی ندارید. می توانید آن را از راه دور به دستگاه NVR متصل کنید. درنتیجه جهت نمایش تصاویر و فیلمبرداری و گزارشات از محل کار، دفاتر، بانک ها و غیره ایده آل می باشد تا محافظت لازم را به عمل آورد و از سرقت افراد سود جو جلوگیری کند. همچنین می توانید این دوربین های مخفی را در داخل و خارج از منزل قرار دهید و به اندازه کافی دارای جنس مرغوب هستند تا در برابر شرایط شدید آب و هوایی مانند باران یا برف مقاومت کنند.

شایان ذکر است این دوربین های مداربسته فاقد سیم ۲ مگاپیکسلی، از قابلیت دید در شب پشتیبانی می کند که هنگام نور کم و تاریک بودن هم حوادث را تا ۲۵ متر به خوبی دنبال می کند. لازم به ذکر است که دستگاه ضبط تصویر NVR دارای قابلیت انتقال تصویر بوده و تمامی تصاویر محل را به گوشی همراه شما توسط اینترنت انتقال خواهد داد.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

مشخصات دوربین مداربسته وایرلس موجود در پکیج

  • وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل
  • دارای وضوح 1080*1920 پیکسل
  • زاویه دید دوربین ۹۰ درجه
  • سرعت فیلمبرداری ۲۵ فریم بر ثانیه
  • ضد گرد و غبار
  • دید در شب
  • منبع تغذیه ۱۲ ولت

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

این پک های دوربین امنیتی نظارتی بسیار ایمنی و کاربردی هستند که با مراقبت لازم از وقایع ناخوشایند جلوگیری می کند و می توانید آن ها را با قیمت استثنایی در نمایندگی تکنو دوربین خرید فرمایید. این پکیج های بسیار کامل بوده و آماده نصب می باشند و نیازی به سیم کشی های طولانی و نصب و راه اندازی وقت گیر نخواهند داشت.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما