مرکز خرید لوازم جانبی دوربین ارزان قیمت در تهران

مرکز خرید لوازم جانبی دوربین در تهران ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین وسایل و قطعات جانبی دوربین مداربسته جهت نصب و مونتاژ انواع دوربین های مداربسته می باشد. شرکت بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده مستقیم انواع تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپید دام و سایر دوربین های موجود در بازار می باشد. لازم به ذکر است که تمامی قیمت های قابل ارائه در فروشگاه تجهیزات جانبی دوربین مداربسته منصوری رقابتی بوده و به همکاران با قیمتی ویژه حساب خواهد شد.

مرکز خرید لوازم جانبی دوربین در تهران

معرفی هارد دیسک اینترنال:

وظیفه اصلی دوربین ها ضبط‌ ۲۴ ساعت شبانه روز برای افزایش سطح امنیت می باشد. برای رسیدن به این هدف هارد دیسک ها نقش بسیار مؤثری دارند و از اجزای مهم سیستم های دوربین مداربسته محسوب می شوند. در این راستا، دستگاه های ضبط کننده NVR, DVR و XVR که جزءی از این سیستم ها است، برای انتقال سیگنال ها و اطلاعات گرفته شده دوربین ها جهت ذخیره به هارد دیسک نیاز دارند. این هارد ها بسته به تعداد دوربین ها و میزان رزولوشن تصاویر در انواع ظرفیت های مختلف سفارش داده می شوند. برای همین این گنجایش ها دارای میزان پانصد گیگ و یک ترابایت الی ۱۰ ترابایت می باشند.

هارد دیسک های موجود در وب سایت ما با برند های معروف وسترن دیجیتال و سی گیت به فروش می رسند که بالاترین کیفیت ها را در ذخیره سازی ویدیو ها با قابلیت اطمینان عالی فراهم می کند. این هارد ها بسته به مدل انتخابی دارای ویژگی های مورد نیاز است که دوام و ماندگاری بالایی دارند و از مصرف انرژی و برق صرفه جویی می کنند.

کابل کواکسیال دوربین های مداربسته:

کابل ها یکی از لوازم جانبی و کاربردی مهم در دوربین های مداربسته است که وظیفه مهمی برعهده دارد. این وظیفه ارسال تصاویر و داده های گرفته شده از دوربین ها می باشند. همچنین متناسب با مدل دوربین ها در انواع کابل های کواکسیال، کابل شبکه و کابل ترکیبی و غیره عرضه می گردند.

کابل کواکسیال مخصوص دوربین های مداربسته آنالوگ یا HD است که برای اتصال به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر یا XVR طراحی شده است. مدل کابل کواکسیال RG59 از سری دسته های پراستفاده و کاربردی می باشد. طراحی و ساختار این مدل سیم کواکسیال بسیار مشابه به کابل های آنتن تلویزیون می باشد. تفاوت اصلی آن ها در کیفیت نوع شیلد و ابعاد قطر مغزی ها است. به علاوه کابل کواکسیال RG59 از مغزی تمام مس و شیلد مس ساخته شده است. طول ارسال تصاویر از طریق این مدل از کابل دوربین مداربسته به متراژ پانصد متر می باشد. همچنین افت سیگنال بسیار پایینی دارد.

کابل های شبکه دوربین مداربسته:

کابل های شبکه همانطور که از نامش پیداست مخصوص دوربین های با تکنولوژی تحت شبکه یا آی پی می باشد. این کابل ها دارای انواع مختلفی CAT1 الی CAT8 هستند‌ و هرکدام ویژگی های خاص به خود را دارند. کابل شبکه CAT6 نوع بروز و پیشرفته ای است که پهنای باند آن به میزان ۱۰۰۰۰ مگابایت بر ثانیه می باشد. به علاوه حداکثر فرکانس انتقال داده شده توسط این کابل ها به میزان ۵۰۰ الی ۶۵۰ مگاهرتز با یک گیگابایت انتقال تصویر می باشد.

دستگاه یو پی اس:

دستگاه UPS یا برق اضطراری یکی دیگر از قطعات مفید دوربین ها است که فیلم برداری و کارکردن دوربین ها و دیگر اعضای آن را حتی در هنگام قطع برق هم تضمین می کند. زیرا دارای باتری پشتیبان می باشد. همچنین از دوربین های مداربسته در مقابل نوسانات برق و الکتریکی نیز محافظت می کند.

مرکز خرید لوازم جانبی دوربین در تهران

لیست لوازم جانبی و قطعات دوربین مدار بسته

  • سنسور های حرکتی
  • میکروفن‌ های صدا دوربین مداربسته
  • مالتی پلکسر تصویر
  • ویدئو بالن دوربین مداربسته
  • لوازم جانبی شبکه
  • برد های تصویر دوربین مداربسته
  • کیس دوربین مداربسته
  • کارتن دوربین مداربسته
  • قطعات اسمبل و تعمیرات
  • انواع پیچ و کابل
  • فیلتر های ir-cut
  • دستگاه اسپلیتر و تقویت‌کننده تصویر
  • تسترهای مانیتور و کابل دوربین مداربسته
  • محافظ ‌های خارجی
  • مبدل‌ های تصویر
  • کابل انتقال سیگنال HDMI بر روی کابل شبکه Cat6

مرکز خرید لوازم جانبی دوربین در تهران

پخش کننده تجهیزات جانبی دوربین مداربسته

شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که تجهیزات جانبی شامل چه اقلامی خواهد شد؟ در جواب این سوال باید بگوئیم که، به تمامی ابزار آلات و تجهیزاتی که در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته دخالت دارند، لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته گفته می شود. بنابراین برای تکمیل سیستم مدار بسته باید به فکر خرید بهترین و مرغوب ترین لوازم جانبی باشیم. بنابراین برای دریافت نتیجه ای مطلوب از کیفیت و وضوح ضبط تصاویر باید از لوازم جانبی درج یک استفاده کنیم. بازرگانی تکنو دوربین پخش کننده عمده انواع لوازم دوربین مداربسته و همچنین تجهیزات و قطعات جهت مونتاژ آن در سراسر کشور می باشد که دارای نمایندگی رسمی فروش در تهران بزرگ می باشد.

مرکز خرید لوازم جانبی دوربین در تهران

مرکز خرید لوازم جانبی دوربین در تهران

لوازم جانبی دوربین مدار بسته یکی از مهمترین اقلام در نصب سیستم های حفاظتی می باشد که نقش مهمی را در ارائه تصویر دارد. لذا توصیه می شود که همان اندازه که برای خرید دوربین مدار بسته وقت می گذارید برای خرید لوازم جانبی مورد نیاز نیز انرژی صرف کنید. تکنو دوربین، یکی از بزرگترین مراکز فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته در تهران می باشد که وارد کننده مستقیم و پخش کننده انواع لوازم جانبی و همچنین دارای نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته با بهترین شرایط به صورت عمده و تکی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما