قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی AHD

جهت خرید عمده و ایتعلام قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی AHD با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. با انتخاب دوربین مداربسته رنگی full hd، دیگر نگرانی دزدی و سرقت سارقان در تاریکی شب نباشید! زیرا با تکنولوژی استارلایت تصاویر و فیلم های رنگی همانند روز روشن برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد تا بسیار محتاطانه بر مکان مد نظر نظارت کنید. با ما باشید تا بیشتر با این نوع درب ضد سرقت چهاردانگه نظارتی دید در شب starlight آشنا شوید.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

بهترین دوربین مداربسته استارلایت

دوربین مداربسته دید در شب رنگی AHD، از نوع دوربین های بولت می باشد که با بالاترین استانداردهای تولید ساخته شده است که طراحی استوانه ای دارد و با استفاده از کابل کواکسیال برای انتقال تصاویر به دستگاه dvr استفاده می شود، همچنین دارای سیم برق جهت تغذیه می باشد. دیگر نیازی به نگرانی در مورد ضبط در شب نیست، زیرا این درب ضد سرقت چوب راش امنیتی، حتی در تاریکی یک تجربه شبانه فوق العاده را به شما ارائه می دهد و از دید کل محیط شما در شب با روشنایی و وضوح بالا برای محافظت ارائه خواهد داد.

بنابراین این دسته از دوربین های دید در شب رنگی AHD، به دوربین های امنیتی starlight مشهور بوده دارای سنسورهای ویژه نور مبتکرانه می باشد تا دید بهتر و رنگی را در شب و شرایط نور کم، فراهم کند. به این معنی، چیزهایی که چشمتان نمی بینند، به ضوح کامل تا ۲ مگاپیکسلی مشاهده فرمایید.به عبارتی دیگر این دوربین های مداربسته دید در شب رنگی starlight، حتی در شب هم وضوح استثنایی فراهم می کنند به گونه ای که قادر خواهید شد در تاریکی، شماره پلاک، صورت افراد، و مردم خیابان و غیره را به خوبی در کیفیت رنگی تماشا کنید. این دوربین های امنیتی دید در شب رنگی، از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار است زیرا برای جمع آوری شواهد جرم و جنایت در شب ایده آل و قانع کننده می باشد. این دوربین جاسوسی بولت دید در شب سیمی ای اچ دی، بیشتر برای فضاهای باز همانند نظارت بر بیرون خانه، هتل ها، بانک ها، فروشگاه ها و غیره مناسب می باشد.

این دوربین مدار بسته دید در شب رنگی AHD، از مواد فلزی با کیفیت بالا ساخته شده است و می تواند به طور موثری از زنگ زدگی جلوگیری کند. به لطف طراحی ضدآب و استاندارد ip66، می توان به جرات آن را در فضا های خارجی نصب و راه اندازی کرد. دوربین مداربسته ای که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت یکی از بهترین دوربین دید در شب رنگی ارزان موجود در فروشگاه می باشد.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مشخصات کلی دوربین های مداربسته رنگی starlight

  • دارای تکنولوژی AHD
  • اتصال توسط کابل کواکسیال به دستگاه dvr
  • قابلیت دید در شب یا همان starlight
  • وضوح ‌تصویر 2 مگاپیکسل
  • کیس بزرگ فلزی
  • نصب و راه اندازی آسان
  • پشتیبانی دید در شب تا ۳۰ متر
  • دارای لنزثابت با فاصله کانونی 3.6 mm 5mp

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته AHD بولت starlight، بیش از حد امنیت خانه و اموال شما را تضمین می کند زیرا با دید رنگی در شب تا ۳۰ متر که دارد از هر جزئیات حادثه ای به خوبی فیلمبرداری می کند. این دوربین مداربسته استارلایت فول اچ دی را می توان با استفاده از نمایندگی های تکنو دوربین خریداری فرمایید و از تکنولوژی و کیفیت آن کاملا بهره ببرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما