قیمت هارد 2 ترابایت بنفش در بازار

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش قابل ارائه توسط تکنو دوربین نسبت به نمونه های موجود در بازار ارزان تر بوده و همراه با گارانتی معتبر ارائه خواهد شد. هارد دیسک اینترنال دو ترابایت بنفش برند وسترن یکی از بهترین و امن ترین ذخیره ساز های تصاویر دوربین مداربسته می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد. چراکه داده های دوربین مداربسته را بدون هیچ گونه عیب و نقصی در خود ذخیره کنند.

در ادامه بیشتر به توضیح این هارد 2 ترابایت دوربین مداربسته purple می پردازیم:

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

شرکت وسترن دیجتال western

شرکت وسترن دیجیتا برای تولید هارد دیسک داخلی از رنگهای مختلف استفاده می کند. این شرکت معتبر و نام آشنا این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا نسبت به ظرفیت و کاری که میخواهد انجام دهد امکان انتخاب داشته باشد و این یکی از معیار های مهم برای خرید هارد از این برند معتبر می باشد. اگر بخواهیم در مورد هارد های رنگ بنفش این برند صحبت کنیم باید بگوییم که کارایی هارد رنگ بنفش وسترن دیجیتال در سه مورد خلاصه می شوند که عبارتند از : قابلیت ذخیره سازی در طول شبانه روز، مناسب برای مانیتورینگ و دوربین های مدار بسته و ذخیره سازی فیلم و عکس با طول عمر بالا.

هارد دیسک اینترنال 2 ترابایت پرپل وسترن دیجیتال

هارد دیسک ۲ ترابایت بنفش وسترن western، برای استفاده در دوربین های مداربسته مناسب می باشد که با قابلیت اعتماد و اطمینان بالا به ذخیره سازی گسترده داده های آن می پردازد. به عبارتی دیگر هر دوربین مداربسته و ضبط کننده DVR باید از هارد دیسکی استفاده کند که سرعت ذخیره سازی باکیفیت و ظرفیت زیادی برخوردار باشد از همین رو هارد دیسک اینترنال وسترن بنفش ۲ ترابایت گزینه خوبی خواهد بود. این مدل از ابعاد 3.5 اینچی با گنجایش ۶۴ مگابایت حافظه کش در سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه طراحی شده است همچنین به رابط منحصر بفرد SATA 3.0 مجهز تا سرعت انتقال داده ها را در ۶ گیگابایت بر ثانیه را به انجام برساند.

هارد دیسک western بنفش 2 ترابایت، قابلیت این را دارد تا تعداد ۶۴ دوربین مداربسته را به صورت همزمان به خود متصل کند درنتیجه ما می توانیم اطمینان دهیم این مدل هارد اینترنال فضای ذخیره سازی بسیار مناسب سیستم های مداربسته خود را پیدا کنید. از دیگر ویژگی های این هارد دیسک بنفش وسترن ۲ ترابایت، افت فریم و نویز تصاویر را به طور قابل توجهی کاهش می دهد درنهایت پخش ویدئو ها را هم بهبود می بخشد. رابط SATA 3.0 و سرعت انتقال داده های 6 گیگابایت بر ثانیه و همچنین حافظه پنهان 64 مگابایت از دیگر آپشن های این هارد بنفش می باشد.

این هارد دیسک اینترنال ۲ ترابایت بنفش، در طیف گسترده ای از ظرفیت زیاد تا سطح ۲ ترابایت، اندازه های بی نظیر حافظه پنهان، فاکتورهای شکل و رابط های باکیفیت و قدرتمند موجود است. بنابراین می توانید مطمئن شوید که یک درایو مناسب در سیستم دوربین های مداربسته شما وجود دارد. با این حال، داده ها و اطلاعات شما را با اطمینان بسیار بالا بدون از دست رفتن افت تصویر یا حذف آنان به ثبت می رساند.

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

تکنولوژی AllFrame در هارد دیسک بنفش وسترن دیجیتال

مهمترین تکنولوژی‌ به کار رفته در این سری از هارد دیسک‌ها، تکنولوژی AllFrame نام دارد که باعث می‌شود میزان فریم‌های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر، کاملا کاهش یابد، بنابراین شما دیگر فریم های از دست رفته را مشاهده نمی کنید. یکی دیگر از تکنولوژی‌های به کار رفته در این هارد دیسک، Intelliseek است که برای ارائه تعادل میان عملکرد و قدرت در هارد دیسک کاربرد دارد و سبب کاهش لرزش صدا و مصرف برق هارد دیسک خواهد شد. این هارد دیسک به رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه مجهز شده است و سرعت گردش آن 5400 دور در دقیقه است.

مشخصات فنی هارد دوربین مداربسته 2 ترابایتی بنفش وسترن

  • سایز 3.0 اینچی
  • وزن 638 گرم
  • گنجایش 2 ترابایت
  • دارای رابط SATA 3.0
  • حافظه پنهان 64 مگابایت
  • سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها 145 مگابایت بر ثانیه
  • فرمت Advanced Format

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

هارد دیسک اینترنال بنفش وسترن ۲ ترابایت ساخته شده برای سیستم های دوربین مداربسته می باشد که 24 ساعته 7 روز هفته، همیشه با کیفیت بالا به ثبت داده های گرفته شده می پردازد. همچنین با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت ۲ ترابایت گنجایش فوق العاده ای دارد. قابل ذکر است با پشتیبانی از فناوری ویژه IntelliSeek ضمن اینکه در دمای حرارت بالا و مصرف پایین برق و انرژی کار می کند، به کاهش آسیب رساندن سر و صدا و ارتعاشات محیط کمک می کند. شما می توانید این هارد دوربین مداربسته اینترنال بنفش وسترن ۲ ترابایت و دیگر مدل های فوق العاده را با قیمتی بسیار ارزان در نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت هارد 2 ترابایت بنفش خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما