قیمت بهترین دوربین داخل خودرو ارزان کیفیت بالا

جهت خرید و دریافت قیمت بهترین درب ضد سرقت چهاردانگه خودرو با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. با خرید دوربین مداربسته ماشین، دیگر نگران اتفاقات ناگهانی، تخلفات احتمالی و ثبت بهترین لحظات خود در مسیر مد نظر نباشید. بازرگانی تکنو دوربین بانه، عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته ماشین ارزان کیفیت بالا به صورت عمده و خرده می باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از پر کاربرد ترین دوربین ثبت وقابع خودرو کیفیت بالا خواهیم پرداخت:

قیمت بهترین دوربین خودرو

آینه مانیتوردار دو دوربین فول کد ۱۲۰-DR

امروزه با افزایش نرخ جرم و جنایت اینبار هدف اکثر سارقین ماشین ها می باشد‌. علاوه براین خودرو ها بیشتر از وسایل شخصی دیگر مورد تعرض، ضربه و سرقت لوازم داخل و یا حتی قطعات مربوط قرار گرفته است. همه ی این رویدادهای ناگوار در مواقعی اتفاق می افتد که راننده یا سرنشین در داخل ماشین حضور ندارد یا اینکه ماشین خود را در خیابان یا کوچه پارک کرده است‌. با این حال باید برای این حوادث احتمالی همیشه راه حلی مطمئن داشته باشید. زیرا این رویدادها غیر قابل پیش بینی هستند و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیافتد. در این راستا پیشنهاد ویژه ما نصب یک سیستم درب ضد سرقت چوب راش داخل خودرو آینه ای است که نیاز امنیتی خودرو را برای کاربران خویش برآورده می کند.

آینه مانیتوردار دو دوربین فول کد ۱۲۰-DR طرفداران زیادی میان رانندگان وسایل نقلیه پیدا کرده است‌. این محصول دارای ویژگی ها و امکانات ممتازی است که در مواقع حوادث و همچنین تصادفات، رانندگان از‌طریق آن می توانند به راحتی مقصر را تشخیص دهند و مدارک معتبری را ارائه دهند. این دوربین ثبت وقایع خودرو یکی از برترین های بازار است که دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچ لمسی فول تاچ است. با این ویژگی می توانید تمام جزئیات را از نمای عقب و جلوی اتومبیل خود مشاهده و تمام موانع را در اسرع وقت‌ تشخیص دهید.

همانطور که گفته شده این دوربین مانیتوری خودرو از مدل های دو دوربین است که یکی از آن ها را بر روی سپر ماشین در جلو و دیگر زیر پلاک یا بالای آن در عقب نصب می شود. همچنین صفحه نمایش این دوربین دارای طراحی مشابه آینه ماشین است که بر روی آینه اصلی تعبیه و جاسازی می شود.

قیمت بهترین دوربین خودرو

دوربین خودرو مانیتور دار

وظیفه اصلی دوربین خودرو ایجاد تصاویر و فیلم های باکیفیت به صورت همزمان از جلو و عقب خودرو می باشد. قابل ذکر است دوربین پشتی به دنده عقب خودرو متصل است که به صورت خودکار در‌ مواقع درگیر کردن دنده عقب خودرو نمایی زنده و عالی را از پشت اتومبیل بر روی صفحه نمایش ایجاد می کند. از این آینه مانیتوردار دو دوربین فول کد ۱۲۰-DR نه تنها در مواقع تشخیص موانع در مکان های تنگ و پارکینگ های شلوغ و غیره استفاده کاربردی می شود، بلکه می توان به وسیله آن در هنگام مسافرت به ثبت وقایع و مناظر خیابان و جاده ها پرداخت. قابل ذکر است این دوربین دارای رزولوشن باکیفیت و واضح فول اچ دی با زاویه دید منحصر بفرد ۱۷۰ درجه است.

گذشته از این ها، این مدل از دوربین داخل خودرو مانیتوری فول اچ دی دارای سنسور هوشمند و بسیار حساس است. با این ویژگی دوربین در مواقع احساس ضربه به خودرو سریعاً ضبط و فیلمبرداری را شروع می کند حتی با وجود اینکه ماشین نیز خاموش باشد. از این رو می تواند به خوبی وقایع ناگوار را برای مشاهدان بعدی ثبت کند. همچنین قابلیت دید در شب این دوربین را با دیگر دوربین های آینه ای متمایز کرده است. زیرا به خوبی به ضبط و فیلمبرداری های شبانه به صورت بسیار واضح می ‌پردازد. در کنار این مزایای عالی یکی دیگر از ویژگی های محبوب این دوربین ماشین آینه ای، مقاومت عالی محفظه دوربین ها می باشد. زیرا آنان را در مقابل آب و حتی درجه حرارت بالا محافظت می کند. در نتیجه در هر شرایطی قادر به ضبط های باکیفیت می باشد.

قیمت بهترین دوربین خودرو

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته پشت آینه ماشین

آینه مانیتوردار دو دوربین فول کد ۱۲۰-DR دارای ویژگی کنترل پارکینگ است. به کمک‌این سنسور‌ می توانید در مواقع پارک خودرو با ایجاد حوادث و تشخیص وقایع به ضبط و نگهداری فیلم های گرفته شده بپردازد. به عبارتی دیگر عملکرد این دوریین های ماشین به ایگ صورت است که در مواقع خاموش کردن خودرو به صورت خودکار شروع به فیلم برداری های ۱۵ ثانیه ای و سپس حذف این فیلم ها می کند‌. اما در این میان اگر رویدادی رخ دهد، دوربین این فیلم های ۱۵ ثانیه ای را پاک نمی کند و نگه می دارد.

این مدل از دوربین های ثبت وقایع کمک بسزایی برای رانندگان می باشند. زیرا گاهی در مواقع گرفتن دنده عقب نقاط کوری برای راننده ها ایجاد می‌ کند. از این رو گاهی متوجه کودک یا حیوانی از پشت خود نمی شوید. اما این دوربین ها ‌با ایجاد نمایی وسیع و مفید از عقب خودرو می‌تواند شما را مطلع کند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنید.

  • قابلیت ضبط بر روی موبایل
  • دارای بالاترین سطح کیفیت
  • امکان دخیره سازی و پلی بک بر روی حافظه موبایل از طریق وای فای
  • قابل نصب با نرم افزار اندروید و IOS
  • دارای سنسور تشخیص حرکت و ضبط ویدئو
  • قابلیت نصب حافظه از 4 گیگ تا 32 گیگابایت
  • دوربین با دید 140 درجه
  • دارای باتری اضطراری 200 میلی آمپر ساعتی
  • نصب راحت و آسان

قیمت بهترین دوربین خودرو

قیمت بهترین دوربین خودرو

بهتر است به جای خرید دزدگیر ماشین معمولی، دوربینی مناسب را نصب کنید تا هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ نظارتی، خودرو شما را کنترل کند. دوربین مداربسته خودرو، جدا از برقراری امنیت در داخل ماشین شما، امکان نظارت مستقیم بر اتومبیل را به کاربر خواهد داد. لذا با خرید دوربین مداربسته اتومبیل، برای همیشه از شر خط و خش های دزدکی پارکینگ، حوادث احتمالی و غیره خلاص شوید. تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش بهترین دوربین خودرو با بهترین قیمت همراه با گارانتی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما