صادرات دوربین مداربسته برای ماشین به عراق

صادرات دوربین مداربسته برای ماشین به عراق را می خواهید بدانید توسط کدام شرکت انجام می شود. می خواهید بدانید که آیا این دوربین مداربسته خوش فروش خودرو به عراق صادر خواهد شد؟ تکنو درب ضد سرقت ارومیه با مدیریت منصوری وارد کننده و عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته کوچک اتومبیل بوده و در این زمینه دارای مدل ها و وتکنولوژی های متفاوتی می باشد. دوربین های مداربسته خودرو بیسیم، دوربین دنده عقب و دوربین های جی پی اس دار را می توانید در این مرکز فروش با قیمتی ویژه تهیه کنید. همراه ما باشید تا با این دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید.

صادرات دوربین مداربسته برای ماشین

از اتومبیل خود در برابر ادعاهای تصادف کاذب محافظت کنید

تکنو دوربین در نصب جدیدترین سیستم های درب ضد سرقت آپارتمان مدار بسته وسیله نقلیه برای محافظت از خودرو شما در برابر ادعاهای تصادف کاذب تخصص دارد. با نصب یکی از سیستم های دوربین مدار بسته وسیله نقلیه ما ، خیال خود را یک بار برای همیشه راحت کنید. دوربین های با کیفیت خودرو قابل ارائه دقیقاً اتفاقی را که قبل ، حین و بعد از یک حادثه رخ داده است ، ضبط می کنند. این کار را با ضبط اطلاعات زیر انجام می دهد:

  • نمای راننده
  • محل حرکت وسیله نقلیه
  • نیروی تأثیر تصادف
  • سبک صوتی و رانندگی (سرعت ، شتاب ، ترمز و فرمان)

این شواهد می تواند راننده را از بسیاری از موضوعاتی که امروز در جاده ها روبرو هستند محافظت کند:

  • تقلب دربیمه
  • حوادث مرحله ای
  • دروغ/اغراق آمیز
  • ادعاهای راننده و یا طرف تصادف

سیستم رو به جلو رو به جلو دوربین خودرو

دوربین مدار بسته رو به جلو توسط شرکت های بیمه مورد علاقه هستند زیرا ضبط کننده دقیق و با کیفیتی دارد. سخت افزار قفل شده ایمن به داده های ثبت شده اجازه می دهد تا یکپارچگی خود را حفظ کرده و خطر سرقت یا دستکاری را کاهش دهد.

لنزهای HD 170 درجه نمای کاملی از هر حادثه ارائه می دهند و دقیقاً آنچه را که اتفاق افتاده است ثبت می کند.

این شواهد می تواند یک راننده را از بسیاری از موضوعاتی که امروز در جاده ها روبرو هستند محافظت کند: کلاهبرداری بیمه ، تصادفات مرحله ای ، ادعاهای کاذب/اغراق آمیز Whiplash ، گزارش های متناقض از وقایع واقعی ، ادعاهای جرم رانندگی سرعت ، نقض سیگنال ترافیک ، چرخش و غیره.

دوربین خودرو با کیفیت

با وضوح کامل HD 1080p@30fps و یک لنز زاویه ای 170 درجه ، دوربین خودرو نقاط کور را کاهش می دهد و فیلم های با کیفیت عالی را ضبط می کند. F1.8 دیافراگم بزرگ ، WDR و بینایی شبانه در یونیسون برای تهیه فیلم های واضح و حتی در شرایط کم نور (مانند شب یا در یک تونل). پس از وارد کردن کارت microSD ، داشک در هنگام خاموش بودن یا خاموش بودن ماشین به طور خودکار ضبط را شروع و متوقف می کند. عملکرد ضبط حلقه به طور خودکار فیلم های باز شده گذشته را بازنویسی می کند تا فضای بیشتری را برای فیلم های جدید آزاد کند. کارت microSD 32 گیگابایتی معمولاً می تواند برای یک هفته ضبط کند. اگر این ویدئو پس از پر شدن کارت مورد نیاز نیست ، فقط برای ضبط مجدد آن به صورت دستی حذف یا قالب بندی کنید.

سنسور جی دوربین ماشین

با سنسور G داخلی ، این دوربین داش می تواند به طور خودکار لرزش یا شوک ناگهانی را تشخیص داده و آن را به عنوان شواهد ذخیره کند. دکمه قفل را فشار دهید تا به صورت دستی ویدیوی فعلی قفل شود ، بنابراین حتی اگر هیچ تاثیری نداشته باشد اما در جاده می توانید در فیلم قفل کنید. هنگامی که عملکرد نظارت بر پارکینگ روشن است ، حتی وقتی وسیله نقلیه خاموش شود ، دوربین خودرو پس از سنجش لرزش یا ضربه ، 5 دقیقه ضبط ویدیو را فراهم می کند و محافظت مؤثر برای وسایل نقلیه بدون سرنشین را فراهم می کند.

اگر مجهز به یک کیت اضافی هاردویر باشد ، دوربین می تواند به طور مداوم نظارت کند ، برای کسانی که باید مدت طولانی پارک کنند یا فقط می خواهند در همه زمان ها فیلمبرداری دوربین داشته باشند.

این یک ضبط کننده رانندگی با عملکردهای اساسی کامل است که لوازم جانبی لازم دیگر را به جز کارت MicroSD فراهم می کند. این سیستم تمام توابع تعیین شده را به طور پیش فرض دارد ، به این معنی که حتی برای یک تازه کار ، تنظیم و استفاده از روز 1 آسان است (گارانتی: 2 سال)

صادرات دوربین مداربسته برای ماشین

دوربین قوی برای اتومبیل

اکثر دوربین های اتومبیل دارای دوربین های جلو و عقب دوتایی هستند که هر یک از آنها به ترتیب در 170 درجه و 140 درجه زاویه فوق العاده گسترده است. ضبط همه در هنگام رانندگی در جاده ، هیچ جزئیاتی در پخش وجود نخواهد داشت که برجای بگذارد. دوربین جلوی با کیفیت، نمایش فوق العاده با وضوح فوق العاده HD تا 4K ، دوربین خودرو جلو قادر به ایجاد یک تصویر فوق العاده واضح است و باعث می شود بررسی ویدیو یک لذت بزرگ باشد. بادامک عقب دارای وضوح در 1080p-full HD است ، از وضوح در کمال آن لذت می برد.

صادرات دوربین مداربسته برای ماشین

صادرات دوربین مداربسته برای ماشین

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین مداربسته ماشین را با قیمتی ویژه به عراق صادر خواهد کرد. شما می توانید انواع دوربین های مداربسته اتومبیل را با قیمت ویژه همراه با گارانتی به صورت عمده و خرده تنها از طریق یک تلفن سفارش داده و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما