قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار در بازار

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار در بازار بالاتر است از قیمت های قابل ارائه در تکنو دوربین. دوربین های مدار بسته بیسیم حافظه دار به دلیل کاربرد های فراوان و عملکرد های منحصر بفردی که دارند از محبوبیت ویژه ای میان کاربران برخوردار هستند. همچنین دارای قابلیت های فراوانی می باشند که از جمله آن ها عبارتند از: متصل شدن به وای فای، دید ۳۶۰ درجه، وضوح تصویر بالا، کارت حافظه دار، سنسور تشخیص حرکت، دید در شب، مکالمه دو طرفه و غیره. با ما باشید تا به شرح سه مورد از دوربین های مداربسته فاقد سیم عروسکی، لامپی و چشم ماهی سقفی آشنا شوید:

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته چرخشی رم خور بیبیکم

دوربین بیسیم مداربسته عروسکی به دلیل اینکه قابلیت چرخش و درنتیجه دید گسترده همه اطراف محیط را دارد به دوربین گردان هم نیز مشهور است. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه به دلیل اندازه جم و جور و سهولت نصب محبوب است. همچنین با ویژگی های شگفت انگیز مانند دید در شب یا استفاده از مادون قرمز ، چرخش 360 درجه و تشخیص حرکت و‌غیره یکی از بهترین دوربین های بیسیم مداربسته حافظه دار برای مراقبت از فرزاندان دلبندتان، خانه ها، دفاتر کار و فروشگاه ها است.

دوربین مداربسته گردان عروسکی حافظه دار قابلیت متصل شدن به وای فای دارد که از سیستم عامل های iOS و Android پشتیبانی می کند و این امکان را فراهم می سازد به پخش زنده فیلم های مکان خود از راه دور در هر زمانی دسترسی داشته باشید درغیر این صورت فیلم های خود را در کارت حافظه ذخیره می کند. قابل ذکر است با میکروفون داخلی هم که دارد امکان شنود صدای محیط را هم فراهم می کند.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته چشم های مموری خور پانوراما

دوربین مداربسته چشم ماهی سقفی، زاویه دید 360 درجه می باشد که روی سقف یا دیوار به آسانی نصب شود تا بتواند واقعاً از طیف باورنکردنی مشاهده اطراف را به وسیله لنز چشم ماهی خود استفاده کند. زاویه دید 360 درجه این دوربین وایرلس چشم ماهی رم خور کامل است، به این معنی که به راحتی می تواند یک منطقه در مقیاس بزرگ را پوشش دهد. به عبارتی این امکان را فراهم می سازد به جای اینکه از 4 دوربین استفاده کنید تا جهات مختلف نشان داده شوند، این دوربین همزمان 4 منطقه مختلف را کنترل می کند از همین رو برای مناطق گسترده و وسیع مانند سوله های ورزشی، بانک ها و غیره گزینه مناسبی خواهد بود.

این دوربین مداربسته بی سیم چشم ماهی، از عملکرد بسیار خوبی نسبت به دوربین های دیگر برخوردار می باشد، با دارا بودن وضوح تصویر باورنکردنی ۲ مگاپیکسلی، قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای جهت پخش آنلاین فیلم مکان مورد نیاز در گوشی، رم خور در صورت نبودن وای فای جهت ذخیره تصاویر، دارای میکروفون و اسپیکر جهت مکالمه دو طرف و غیره، اکیداً پیشنهاد می کنیم این دوربین را امتحان کنید.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته رم خور وای فای دار طرح لامپ

دوربین مدار بسته بدون سیم لامپی حافظه دار، به دلیل اینکه کسی بر دوربین بودن آن شک نمی کند از فروش بالایی برخوردار است. نصب آن بسیار آسان و سریع است که همانند لامپ های معمولی واقع می شود و با ال ای دی هایی که دارد می تواند محیط اطراف را هم روشن نگه دارد. این دوربین وایرلس لامپی قابلیت متصل شدن به سرپیچ لامپ را دارد و با وضوح FullHD در زاویه دید وسیع ۳۶۰ درجه شروع به ضبط و فیلمبرداری می کند همچنین با پشتیبانی از رم تا ۶۴ گیگی که دارد فیلم ها و تصاویر زیادی را داخل خود ذخیره می کند. از دیگر ویژگی های مهم این دوربین مداربسته لامپی 360 درجه پانوراما، قابلیت متصل شدن به WiFi، مکالمه دو طرف، قابلیت دید در شب و غیره.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته مینی اسپید دام وای فای مموری خور

برای پوشش دهی یک منطقه وسیع در فضاهای بیرونی می توانید به یک دوربین مداربسته مینی اسپید دام وای فای مموری خور اطمینان داشته باشید. زیرا از قابلیت گردان به صورت افقی و عمودی با میزان دید ۳۶۰ درجه بهره می برد. برای همین می تواند خود به تنهایی جایگزین خوبی برای سه عدد دوربین مداربسته ثابت شود. در نتیجه به وسیله آن هم می توانید از هزینه های هنگفت خرید دوربین های دیگر جلوگیری کنید. همچنین می توانید به ثبت جزئیات رویداد های اطراف محیط مورد نظر بپردازید.

برای نصب و راه اندازی این دوربین مداربسته چرخان speed dom نیازی به سیم کشی های اضافی ندارید. زیرا از مدل های وایرلس می باشد. برای همین مدل مناسبی برای محیط های دور افتاده اعم از خانه باغ، مزارع کشاورزی، ویلا، انبار و غیره گزینه ای مناسب می باشد. همچنین به وسیله تکنولوژی تحت شبکه خود می تواند به اشتراک گذاری ویدیو های زنده محیط مربوطه به صورت زنده بپردازد. این فناوری انتقال تصویر از دستگاه های هوشمند اندروید، آیفون و ویندوز پشتیبانی می کند. به وسیله برنامه هوشمندی که این دوربین دارد کاربران می توانند در هرکجای دنیا که باشند به کنترل گردش این محصول از راه دور بپردازد.

دوربین مداربسته حافظه دار وایرلس ۳۶۰ درجه

کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل این دوربین می تواند تصاویر واضح و شفافی را ضبط کند. بعد ها می توانید به این اطلاعات گرفته شده از طریق کارت حافظه آن دسترسی داشته باشید. حتی می توانید از این داده های گرفته شده برای ارائه مدارک و شواهد استفاده کنید. این دوربین مداربسته حافظه دار وایرلس ۳۶۰ درجه مینی اسپید دام دارای قدرت زوم 5X است که بدون اینکه تاری و نویز را در کیفیت تصویر ایجاد کند به بزرگ نمایی خیلی واضح آن از متراژ بسیار بالا می پردازد. از مزایای محبوب دیگر این دوربین قابلیت شنود و مکالمه از راه دور است.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

این دوربین های بی سیم که از همگی از کارت حافظه پشتیبانی می کنند از طرفداران زیادی برخوردار هستند و می توانید با متصل شدن به وای فای تصاویر و فیلم ها را در گوشی خود به اشتراک بگذارید. شما میتوانید این دوربین های باکیفیت را در فروشگاه منصوری با قیمتی بسیار ارزان خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما